Beutyblogtopic XL

Same :rolleyes:

1 like

Sinds iemand hier postte dat ze Cynthia zag op Terschelling en dacht dat het zo’n ordi type was kan ik haar niet meer anders zien.
Tijgerprintje, pipo haar, wijn slobberend en overal commentaar op leverend.

Heel oneerlijk want ik heb geen idee hoe ze is en ik denk niet dat ze het luidruchtige type is maar ik heb dat beeld nu wel in m’n hoofd

28 likes

Bonnie St Claire komt nu in mij op. :joy:

2 likes

Best lief hoor dat minions zo fan zijn van Mascha. Maar al die comments over dat ze ‘best goed kan zingen’??? Gewoon nee???

19 likes

En maar zeggen dat t van klagen niks beter wordt hè? The irony :sweat_smile::joy:

Huh dat kan helemaal niet… dat is genetisch gezien gewoon niet mogelijk?

3 likes

Dit is mijn beeld.

30 likes

Ik heb ook even gekeken. Het is inderdaad echt super vals. En dan zeggen mensen: als je een beetje zangles zou nemen, zou je serieus goed kunnen zingen. Uhhhm nope! WTF :scream::scream:

En bij dat stukje van NOS kort opnemen, kan ik echt alleen maar naar haar mond/lippen kijken. Lijkt zeer apart allemaal en zeker door haar opgevulde bovenlip. Brrr. Hoe ze alles ook uitspreekt…:see_no_evil:

Volgens mij is je wens in vervulling gegaan. De G van girlfriend:
http://beutyblogtopic.tumblr.com/faq

9 likes

Aghrhthrhrhrhhhh kippenvel van dat geblèr van Mas in de vlog :dizzy_face:

2 likes

OMG :joy: Melk aan mijn tablet nu

Ik denk dat het heel effectief zou zijn om de zangkunsten van onze Mas te installeren als alarmgebruik. Gegarandeerd geen inbraak meer, want niemand wil dit horen.

6 likes

Hahaha wow echt vals🤣 je kan wel merken dat de minions gehersenspoeld zijn.

:fire:

46 likes

Haha ja, heb dat ook nooit verder uitgepluist. Het is eerder een leuk verhaaltje om te delen. Kan me alleszins wel voorstellen dat sommige “machtige mannen” vroeger onnozel genoeg waren om een kind niet te aanvaarden als die niet genoeg op hun leek.

7 wijntjes? Damn…
Was er niet een of andere regel dat je bij zoveel alcoholhoudende drankjes per week een drank probleem hebt?

Mijn ouders drinken elke dag wijn bij het eten… vind ik ook een beetje overdreven

1 like

Ik schrok eigenlijk wel een beetje, 7 verschillende soorten wijn op 1 avond. En de dag erna weer wijn (of 2) met lunch.

Huh ik heb het 2x teruggeluisterd en ik snap echt niet wat hier zooo erg aan is? Of ligt het aan mij en moet ik me nu echt gaan schamen voor mijn Engels :slightly_frowning_face::flushed:

1 like

Vin-thya lust er wel pap van

7 likes

Ik heb ook wel vaker gelezen dat evolutionair gezien babies bij geboorte meer op hun vader lijken zodat de vaders ze herkennen als hun eigen en ze niet vermoorden. Makes sense toch.

1 like