Ik ben wel echt bij Manon geweest door Cynthia en ben mega blij met mijn wenkies nu #nospon
Ook om het voor mijn eigen wijngedrag op te nemen (:p) maar bij zo’n restaurant heb je vaak een wijnarrangement waarbij je bij iedere gang een ander glas wijn krijgt. Vaak kun je ook halve nemen.
Ik lees toch best wat verhalen dat de PMU uiteindelijk na een paar maanden wel flink vervaagt. In de spon/salon hebben ze het over na een jaar bijwerken maar volgens de meesten is het toch al eerder na een maand of 6. Vind ik best een verschil, zeker voor dat geld.
Ja, en dan deed Nederland nog niet eens met het WK voetballen mee.
Of is Cynth vroeg met haar oranje koorts?
Ik heb het er nu 6 maanden op zitten en het is nog steeds perfect. Is denk ik maar net een combinatie van factoren. Tis wel poep duur en ik stierf zowat van de pijn
Ben blij dat het bij jou zo goed uitpakt! Ik had er misschien niet genoeg bij stilgestaan dat het heel persoonlijk kan zijn qua huidypes.
Ik heb het weggehaald. Bedoelde het niet lullig overigens maar ik snap je punt.
Ik word echt niet heel vrolijk van een half naakte Gregor een halve vlog lang.
KijK dU Vl0g Vo0r ht AntWoorDtdt!
… grapje: bovenkant gelukkig😂
HAHAHA, onderkant zou dus echt nog kunnen ook. Op dit moment verbaast me niks meer in de vlogs.
Dit pareltje op het einde ook:
Mas heeft een nieuwe kaars aangestoken van Diptyque en hij heet “haajver”.
Op de kaars staat heel groot ‘hiver’.
Ik zou echt leip worden als ik zou moeten eten met iemand die werkelijk elke wijn moet gaan analyseren met zoetjes, zuurtjes, fruitjes, benzine, botertjes en een bepaalde afdronk.
Haha noemen ze het merk dan ook ‘diptik’, of dat nog net niet?
Welke Sanne?
Oh deze Sanne. Wat doet die nog tegenwoordig dan behalve klagen op Twitter?
Is dit familie van Cynthia ?
Nee
Denk niet dat dit (behalve in de Sims) een erfelijke haarkleur is
Ja even gelezen.
Eh blogger?
En wel veel abonnees, ja dat klopt maar ze uploadt 1 x in de 3 maanden en de video’s worden amper bekeken ( op een paar uitzonderingen na). Ook de kwaliteit is om te janken.
Nou dames en heren het is ons Sereen toch gelukt haar palmboom in de tuin te zetten. He-le-maal zonder spon! En dat vindt ze dus zelf ook heugelijk nieuws (clickbait much?).
Toch 1 post vrijwel zonder spon. Zag trouwens dat meer mensen erover vielen dat ze amper post tegenwoordig en dat wat ze wel post 9 van de 10x spon is. Maar daar reageert ze natuurlijk niet op. Vind sowieso dat ze weinig interactie met haar volgers heeft.
Toen ze pas bevallen was kwamen er zelfs meer posts online dan nu. Maar volgens haar weekoverzicht was ze erg druk met leuke dingen doen en events bezoeken… Wel een beetje krom. Wel de leuke dingen bezoeken maar gewoon niks voor je blog doen terwijl die juist de reden is waarom je naar die events mag.
Vind dat kindje trouwens wel echt een leukie. Zo’n lief gezichtje. Dat is ook de enige reden waarom ik haar weekoverzicht nog bekeken heb