Beutyblogtopic XL

Ik zou echt leip worden als ik zou moeten eten met iemand die werkelijk elke wijn moet gaan analyseren met zoetjes, zuurtjes, fruitjes, benzine, botertjes en een bepaalde afdronk. :expressionless:

10 likes

Haha noemen ze het merk dan ook ‘diptik’, of dat nog net niet?

2 likes

2 likes

Welke Sanne?

43 likes

Oh deze Sanne. Wat doet die nog tegenwoordig dan behalve klagen op Twitter?

2 likes

Is dit familie van Cynthia ?

1 like

Nee

Denk niet dat dit (behalve in de Sims) een erfelijke haarkleur is

9 likes

Ja even gelezen.

Eh blogger?

En wel veel abonnees, ja dat klopt maar ze uploadt 1 x in de 3 maanden en de video’s worden amper bekeken ( op een paar uitzonderingen na). Ook de kwaliteit is om te janken.

1 like

Nou dames en heren het is ons Sereen toch gelukt haar palmboom in de tuin te zetten. He-le-maal zonder spon! En dat vindt ze dus zelf ook heugelijk nieuws (clickbait much?).
Toch 1 post vrijwel zonder spon. Zag trouwens dat meer mensen erover vielen dat ze amper post tegenwoordig en dat wat ze wel post 9 van de 10x spon is. Maar daar reageert ze natuurlijk niet op. Vind sowieso dat ze weinig interactie met haar volgers heeft.
Toen ze pas bevallen was kwamen er zelfs meer posts online dan nu. Maar volgens haar weekoverzicht was ze erg druk met leuke dingen doen en events bezoeken… Wel een beetje krom. Wel de leuke dingen bezoeken maar gewoon niks voor je blog doen terwijl die juist de reden is waarom je naar die events mag.

Vind dat kindje trouwens wel echt een leukie. Zo’n lief gezichtje. Dat is ook de enige reden waarom ik haar weekoverzicht nog bekeken heb

2 likes

Massa in vlog van vandaag:

“Mensen hebben in de vlogs gezien dat foef goed kan dansen”

In welke vlog? In zag alleen maar grek die probeerde te dansen maar het te cringe was om langer dan 5 sec naar te kijken

13 likes

Zeker die vlog van bij Rens Kroes hahaha. Vast dezelfde minions die haar goed vonden zingen.

2 likes

Ja maar eerlijk, dat was toch niet om aan te zien???

2 likes

Ik kijk weer eens op de tumblr en het is toch eigenlijk ongelofelijk hoe vaak Cynthia zichzelf in de nesten werkt met ruzies, spon en foute opmerkingen. Hoe krijgt ze het voor elkaar. Elke keer als je haar het voordeel van de twijfel wil geven flikt ze weer iets.

9 likes

Oh die stijlvideo met Claire is wel leuk. Ook wel fijn dat er iemand eindelijk tegen de gekke keuzes van Mas stribbelt

5 likes

Ik vond het echt vet saai en lang duren allemaal. Claire had wel leuke dingetjes, maar verder pfhuerguwehjhre tijdverspilling.

1 like

Vond het ook echt zo suf dat ze alleen bij de UO zijn gebleven. Booooooring

2 likes

Vera post dit:

Het zal wel aan mij liggen maar ik vind dat laatste stukje echt een beetje misplaatst. Waarom moet er zo ontzettend gefocust worden op dat lichaam (hoe dat er ook uitziet) en moet daar zo’n spierbal armpje bij?
Als ik iemand zou zien posten "btw loooove hoe mijn wasbordje zichbaar is op deze foto :muscle: " of "wow kijk mijn borsten :heart_eyes: " zou ik dat even vreemd vinden. Die foto’s van Anna die hier wel eens gepost worden bijvoorbeeld, daar staat het dan niet letterlijk bij zoals hier, maar dat hoeft ook niet, het is wel duidelijk waar die foto’s om draaien.
Maar ik had ergens gehoopt dat Vera dat op een andere manier zouden aanpakken in plaats van nog altijd diezelfde focus op lichamen. Dit is toch niet de weg naar verbetering of vernieuwing, dit is gewoon hetzelfde gedoe in een ander jasje.

62 likes

Ja idd!
Vond wel dat ze veel kocht uiteindelijk.
Nu thuis nog mooie combi’s maken :woman_shrugging:t5:

Een panty aan in de zomer??

2 likes