Monica is mijn favo
Ik ben ook body positvity moe (ben niet heel actief met posten in dit topic, lees wel alles HAHA). Tuurlijk is het kut als mensen domme opmerkingen maken over iemands figuur, maar ik maak me niet de illusie dat zo’n instaposts dat gaan verminderen, want die kutmensen zijn er en die kutmensen blijven er. Ben zelf ook dik (sorry, maar dik is gewoon het woord XD) en doe aan wat ik wil en trek me geen hol aan wat anderen er van vinden. Maar ik vind zelf strakke kleren gewoon geen porum bij iemand van mijn postuur, ook bij Vera niet, maar als zij zich er goed in voelt: power to her. Maar om body positivity in werkelijk ELKE post te moeten benoemen, ik krijg ook de neiging haar te ontvolgen. En soms denk ik echt dat ze kleren draagt die wel té strak zijn voor haar, gewoon niet de juiste maat.
Heb ook het idee dat we niks negatiefs meer over dik zijn mogen zeggen, maar dik zijn is doorgaans nog altijd ongezonder dan maatje 38/40 hebben. Maar o wee als iemand daar een opmerking over maakt: shit hits the fan.
Een tijdje terug was lily-like mijn favoriet, maar ik moet haar laatste video’s nog kijken en ik weet niet hoe haar kanaal eruit gaat zien nu ze stopt (toch?) met studeren. Ik keek namelijk voor haar law school vlogs.
Hahaha ik had de eerste poll gemist dus ik dacht al: wat een beperkte keuze. Alwin en Saske vind ik ook wel sympathiek, maar die volg ik niet. Ik kies bij nader inzien toch voor Nikkie of Jill.
Stiekem is Nienke Plas mn favoriet. Maar die is zo niet-favoriet van de meeste dat ze er niet eens bij staat.
@VickyViolence ik mis een kritische noot bij je artikel van vandaag over Cleeve’s statement dat SPF niet nodig is, al helemaal omdat ze zelf totaal geen medische achtergrond heeft als journaliste.
mijne mascha … maar meer omdat ik er altijd keihard om moet lachen
Nou, er staat dat dagelijks smeren niet nodig is, + “ter verduidelijking: bij langdurige blootstelling aan de zon, ook in de auto bijvoorbeeld, is het natuurlijk wél noodzakelijk om braaf je zonnecrème te smeren”.
Haar uitspraken staan niet zomaar tussen quotes he. In mijn eigen tekst zeg ik alleen “Met SPF naarstig voorkomen dat we melanine aanmaken, is misschien dus niet de beste oplossing.”
Ik smeer zelf allesbehalve elke dag SPF dus op mijn blog alleen ruimte laten voor de merken die wél drammen op dagelijks smeren zou nogal hypocriet zijn. Dat iedereen lekker zelf moet kiezen wat ie wel of niet smeert lijkt me nogal wiedes, dus dat heb ik er inderdaad niet bijgezet.
Wat is ook al weer jouw blog
Bedankt! Zon en huidverzorging is één van m’n favo onderwerpen dus ga eens even lezen wat je hebt geschreven
Ik vind dat Cynthia de laatste tijd zo lullig/oncharmant op haar eigen foto’s staat? Elke keer net zo’n net-niet moment, alsof ze er nog niet klaar voor was. Herkent iemand dit ook of ligt het aan mij?
Ik krijg spontaan de neiging om haar een lippenbalsem te geven
Waaah die laatste foto is zo raar, met die armpjes die uit haar arm lijken te komen, haha.
Ja dit denk ik eerder? Dat ze er nu wat neutraler op staat dan voorheen.
Ik vind haar ook leuk! En nu zit ik elke x te wachten tot ze een nieuwe vlog uploadt.
Niet alleen haar huid, haar haar lijkt ook net stro ( maar dan oranje)!
Ik heb juist het idee dat Cynthia niet goed in haar vel zit. Ze was eerst mega succesvol met haar blog en toen dat event etc. Maar de laatste jaren heeft ze veel minder succes omdat de populariteit is verplaatst naar youtube en instagram. Hier is zij nou eenmaal veel minder goed in. Gaf zij zelf niet ooit toe dat ze liever naar knappe mensen keek op tv? De druk ligt zo hoog op instagram en youtube op het perfecte plaatje.
Dus ik heb het idee dat ze nu nog wat stuiptrekkingen probeert om weer succesvol/gelukkig te worden met dat structuurjunkie en wijncursusding. Maar het gaat m gewoon niet meer worden.
Haar gezicht is volgens mij de laatste tijd heel erg opgezwollen door de medicatie.
Zonneschade, of verwijde bloedvaten van de alcohol.