Bedankt! Zon en huidverzorging is één van m’n favo onderwerpen dus ga eens even lezen wat je hebt geschreven
Ik vind dat Cynthia de laatste tijd zo lullig/oncharmant op haar eigen foto’s staat? Elke keer net zo’n net-niet moment, alsof ze er nog niet klaar voor was. Herkent iemand dit ook of ligt het aan mij?
Ik krijg spontaan de neiging om haar een lippenbalsem te geven
Waaah die laatste foto is zo raar, met die armpjes die uit haar arm lijken te komen, haha.
Ja dit denk ik eerder? Dat ze er nu wat neutraler op staat dan voorheen.
Ik vind haar ook leuk! En nu zit ik elke x te wachten tot ze een nieuwe vlog uploadt.
Niet alleen haar huid, haar haar lijkt ook net stro ( maar dan oranje)!
Ik heb juist het idee dat Cynthia niet goed in haar vel zit. Ze was eerst mega succesvol met haar blog en toen dat event etc. Maar de laatste jaren heeft ze veel minder succes omdat de populariteit is verplaatst naar youtube en instagram. Hier is zij nou eenmaal veel minder goed in. Gaf zij zelf niet ooit toe dat ze liever naar knappe mensen keek op tv? De druk ligt zo hoog op instagram en youtube op het perfecte plaatje.
Dus ik heb het idee dat ze nu nog wat stuiptrekkingen probeert om weer succesvol/gelukkig te worden met dat structuurjunkie en wijncursusding. Maar het gaat m gewoon niet meer worden.
Haar gezicht is volgens mij de laatste tijd heel erg opgezwollen door de medicatie.
Zonneschade, of verwijde bloedvaten van de alcohol.
Dat valt inderdaad ook wel op. Maar ook hoe ze lacht… Ze trekt echt een soort bekkie of zo? Zeker op die eerste foto, het ziet er gewoon zo raar onnatuurlijk uit? Elke keer van die foto’s waarvan ik denk ‘oh die had ik verwijderd’
Terwijl ze vroeger altijd zo mooi op de foto stond.
Ik zie een boer met kiespijn.
Toch teveel zon op haar gezicht gevoeld
Hahaaa serieus?! Snel geregeld die sponfiets.
Haha ik had het goed voorspeld. Ze ging het echt niet zelf betalen.
Een deel misschien, maar ze eet en drinkt ook best veel en sport nauwelijks.
Wow dit is echt niet oké. Snap echt niet dat mensen denken dat het normaal is om dat soort dingen te vragen.
Ik denk dat een kind dit vraagt.
De commenters zijn sowieso niet goed ‘sorry maar jou vriendin kend geen mode ze laat jou alleen maar voor paaltje lopen je bent een mooie vrouw laat je curfs zien’