Beutyblogtopic XL

Hmm ik denk dat die kinderen tegenwoordig veel domme YouTube filmpjes kijken en daar dit soort taal oppikken.

7 likes

Dit klinkt zo schattig haha kunnen we dit permanent gaan gebruiken

8 likes

Yess lof mai curfs :two_hearts:

5 likes

Idd!
Plus weer die slecht uitgevoerde oefeningen.

1 like

Zooo uit verveling op werk de blog van Cynthia maar aangeklikt (zonder Adblock). De advertenties vlogen me om de oren, zo vervelend. Gelijk maar weer weggeklikt.

Het woord preggie vind ik veel schokkender dan de vraag an sich. Hoewel Serena ooit eens schreef dat ze niet ‘preggers’ was, dat was eigenlijk nog lelijker…

Voor Cynthia blijf ik toch een zwak houden, ondanks haar hautaine gedrag soms, haar twitteruitbarstingen en wijn overkill… Waar de charme hem in zit geen idee, soort guilty pleasure.

6 likes

Same, dat stukje over Cynthia.

2 likes

Mee eens. Lijkt me voor haar ook ontzettend frustrerend dat je eerst ontzettend succesvol bent en later geen aansluiting vindt in ontwikkelingen zoals youtube en instagram terwijl bloggen in populariteit daalt. Alsof het door je vingers glipt zonder dat je er zelf iets aan kan doen. Hoop vooral dat ze iets vindt waar ze haar eigen geluk in weet te vinden, denk dat ze dat in wijn wel heeft gevonden.

1 like

Herken dit. Ik ben een tijd geleden gestopt met de video’s van Mascha kijken, omdat ik merkte dat ik steeds aan het doorspoelen was aangezien er gewoon geen reet gebeurt.

Ik moet zeggen, ik heb het gevoel dat mijn IQ er een paar punten op vooruit is gegaan sindsdien.

23 likes

Ik zag een vlog over 4 bedrijven voor Wil en Tien?

Wil? Tien? BluefeedMedia? YellowfeedMedia? Show your kids bv?

11 likes

Vind dit weer zo’n net niet geval

23 likes

Haha, IS DAT HAAR WEEK?? Serieus! Een beetje vreten, in een hotel slapen en wijntjes drinken. Oh ja, en ‘s nachts een wijnproeverij uitwerken. I can’t hoor.

En ze kan het dus ook niet laten om toch even dat verloop van die samenwerking te noemen :roll_eyes:

7 likes

wat zegt ze erover dan?

sorry mag op werk geen blogs openen…

“Even langs Mondovino voor de wijnen voor de proeverij en daarna langs Scholte voor een fiets! Mijn samenwerking met Liv is een tijdje geleden gestopt en het kriebelt nu wel weer erg om te gaan fietsen. Ik denk dat deze het wordt: een Cube. Komende week ga ik een testritje maken en bestellen. Yes, zin om weer te fietsen! (Omdat ik weet dat de vraag gaat komen: waarom geen Liv fiets? Heel eerlijk: de samenwerking stopte op niet zo’n leuke manier, dus vandaar dat ik voor iets anders ga.)”

2 likes

danku!

1 like

Het lijkt wel of het haar doel is om bekend te staan als iemand die met iedereen conflicten heeft. Als ze hier niets over gezegd had was het toch ook prima geweest?
“Omdat ik weet dat de vraag gaat komen”, niemand heeft daar toch iets mee te maken en als je zegt dat je na een paar jaar gewoon wel eens een ander merk wilt proberen kraait daar toch ook geen haan naar?

25 likes

Over Cynthia; nu staat ze steeds met ontblote tandjes op de foto en volgens mij eerst nooit? Behalve de memorabele book cover dan.

En de samenwerking met die fiets, zou ze op d’r kop hebben gehad dat ze niet meer genoeg fietste?

1 like

Dat zou goed kunnen. Misschien stond er in het contract dat ze een x aantal keer de fiets moest laten zien op haar blog of zoiets? Cynthia kennende zal ze ergens wel weten dat zij de boosdoener is, anders zou ze het wel groter gemaakt hebben.

8 likes

Wel fijn voor het merk Liv dat Lip nogmaals de naam noemt. Ook negatieve publiciteit is publiciteit.

10 likes

Nou zakelijke sores is ook een beetje overdreven. Ze kreeg er vragen over en ze geeft alleen aan dat het “niet fijn” is geeïndigd. Ik vind het juist wel netjes dat ze het zo zegt en er verder niet op in gaat.

4 likes