Beutyblogtopic XL

Oh jee, Mas heeft weer een fase hoor. “Ik ben de perfecte foto’s een beetje zat” heeft drie dagen geleden nog een bewerkte, zwaar geposeerde foto gepost :roll_eyes: en vind het gewoon een lelijke foto. Als je niet zou weten dat Manis daar lag, zou het net zo goed een zwart ‘fluffy’ kussen kunnen zijn

1 like

Hahaha nav je comment moest ik de foto echt even terugzoeken om Manis te vinden :woman_shrugging:
Als je niets leuks te plaatsen heb, plaats dan gewoon niet…

5 likes

Aaaaah nee zeg hou toch op, zou heel goed kunnen zijn dat ze dit bedoelt. Gaat ze dan ook weer zeggen dat ze de allereerste nederlandse influencer was die met dit soort (gejatte) raw content komt? :face_vomiting:

4 likes

Rauwer kan niet.

24 likes

Zoveel fietst ze ook niet. Als ze zo’n fietsfanaat is had ze er wel meer artikelen over geschreven en routes aangeraden en dat heeft ze met die samenwerking met Liv ook niet echt veel gedaan anders was het merk wel blijven hangen.

2 likes

Dan is het een goede zaak dat ze ‘m zelf heeft gekocht. Hoeft ze aan niemand verantwoording af te leggen wanneer ze een tijdje niet fietst.

5 likes

Daarom vind ik Cynthia ook zo ongeloofwaardig. Ze doet voorkomen alsof ze heel sporty is met haar gefiets en gewandel maar dat is ook alleen maar bij een gekregen fitbit en fiets.
Lezen we nog haar dagelijkse stappen op haar fitbit? Nee toch?
En dat onderwaterfietsen is zeker ook de “samenwerking” mee gestopt.

9 likes

Vergeet dr zelfverdedigingslessen niet.

1 like

Eigenlijk een beetje sneu. Want zo leuk vind ze de meeste hobby’s die ze doet (of deed) dus blijkbaar niet. Als je ze alleen maar doet als je ze gesponsord krijgt. Moet toch een beetje geforceerd voelen dan allemaal.

5 likes

Ik zag wel dat ze bij haar reisposts op haar blog bovenaan het aantal gezette stappen vermeldt… :rolleyes:

1 like

Een mens moet hoop houden toch :smiley:

Met wijn.

1 like

:face_vomiting:no geen geitenkaas!
Nachocheese!:drooling_face:

Oh ja van dat onderwatergedoe horen we ook niks meer van? Terwijl ze daar zooo enthousiast over was.

Ja precies dit! Sneu idd!

Is dit vegan?

8 likes

En die hometrainer in bad. Hahhahahahahahahaahahahahhaa

6 likes

Hahahaha sorry ik ga echt stuk om die foto van twee opgevouwen truien wat is dit. Moet dit iets artistieks voorstellen?

44 likes

En wat zijn niet perfecte kleuren nou precies??:woman_shrugging:t5:

1 like

als ik aan een rauwe foto denk zie ik meer iets heel dramatisch, met huilende mensen en make-up overal voor me. Niet opgevouwen truien

14 likes