Ze had ook gewoon er niets over kunnen schrijven. Waarom benadrukken dat het niet fijn is geëindigd ?
Ja alsof iemand nog weet van welk merk die sponfiets was…
Waarom denk je dat er ‘kopen’ staat… Als ze bijv. ‘halen’ of ‘bestellen’ had gezegd dan waren daar weer mensen over gevallen. Nu denkt ze vast: Zó! Dáár kunnen in elk geval geen misverstanden òver bestãan!
Wanneer er een hoop vragen over kwamen en ze had er niet op gereageerd was het ook niet goed. Nu is ze eerlijk en is het weer too much, bij Lip is het wel vaak alsof ze niets goed kan doen.
Ik vind t wel leuk dat ze een fiets koopt, gun het haar wel. Misschien krijgen we dan weer wat afwisseling op de blog ipv al die wijn
“Wat is jullie mening over wat rauwere foto’s? Ben die perfecte pics een beetje zat”
Poe nou gelukkig zeg Mas, vond haar fotos veel te perfect…
Hahahha is dit niet gewoon een excuus om nog minder moeite te steken in dr foto’s?
Vanaf nu elke maandag een foto van een rauwe biefstuk, of een koteletje, saucijsje, tartaartje etc.
Ik snap eigenlijk ook niet goed wat ze met ‘rauw’ bedoelt of ja, ik snap wel wat ze bedoelt maar dat zie ik op deze foto niet echt terug
Moest gelijk aan dit denken
Volgens mij wil ze naar de ‘edgy’ stijl gaan die Kim K een tijdje geleden altijd gebruikte. Een beetje analoge foto met een te overheersende kleur (blauw in het geval van Kim, paars/rood bij die foto van Mascha)
Hihi kleiner kleiner kleiner ons cynth is zo petite!!
Oh jee, Mas heeft weer een fase hoor. “Ik ben de perfecte foto’s een beetje zat” heeft drie dagen geleden nog een bewerkte, zwaar geposeerde foto gepost en vind het gewoon een lelijke foto. Als je niet zou weten dat Manis daar lag, zou het net zo goed een zwart ‘fluffy’ kussen kunnen zijn
Hahaha nav je comment moest ik de foto echt even terugzoeken om Manis te vinden
Als je niets leuks te plaatsen heb, plaats dan gewoon niet…
Aaaaah nee zeg hou toch op, zou heel goed kunnen zijn dat ze dit bedoelt. Gaat ze dan ook weer zeggen dat ze de allereerste nederlandse influencer was die met dit soort (gejatte) raw content komt?
Rauwer kan niet.
Zoveel fietst ze ook niet. Als ze zo’n fietsfanaat is had ze er wel meer artikelen over geschreven en routes aangeraden en dat heeft ze met die samenwerking met Liv ook niet echt veel gedaan anders was het merk wel blijven hangen.
Dan is het een goede zaak dat ze ‘m zelf heeft gekocht. Hoeft ze aan niemand verantwoording af te leggen wanneer ze een tijdje niet fietst.
Daarom vind ik Cynthia ook zo ongeloofwaardig. Ze doet voorkomen alsof ze heel sporty is met haar gefiets en gewandel maar dat is ook alleen maar bij een gekregen fitbit en fiets.
Lezen we nog haar dagelijkse stappen op haar fitbit? Nee toch?
En dat onderwaterfietsen is zeker ook de “samenwerking” mee gestopt.
Vergeet dr zelfverdedigingslessen niet.