Beutyblogtopic XL

Eigenlijk een beetje sneu. Want zo leuk vind ze de meeste hobby’s die ze doet (of deed) dus blijkbaar niet. Als je ze alleen maar doet als je ze gesponsord krijgt. Moet toch een beetje geforceerd voelen dan allemaal.

5 likes

Ik zag wel dat ze bij haar reisposts op haar blog bovenaan het aantal gezette stappen vermeldt… :rolleyes:

1 like

Een mens moet hoop houden toch :smiley:

Met wijn.

1 like

:face_vomiting:no geen geitenkaas!
Nachocheese!:drooling_face:

Oh ja van dat onderwatergedoe horen we ook niks meer van? Terwijl ze daar zooo enthousiast over was.

Ja precies dit! Sneu idd!

Is dit vegan?

8 likes

En die hometrainer in bad. Hahhahahahahahahaahahahahhaa

6 likes

Hahahaha sorry ik ga echt stuk om die foto van twee opgevouwen truien wat is dit. Moet dit iets artistieks voorstellen?

44 likes

En wat zijn niet perfecte kleuren nou precies??:woman_shrugging:t5:

1 like

als ik aan een rauwe foto denk zie ik meer iets heel dramatisch, met huilende mensen en make-up overal voor me. Niet opgevouwen truien

14 likes

Heerlijk dit is echt weer mascha ten voeten uit hahahaha. Zo volledig random en tegelijkertijd zo serieus. Ik moet er af en toe echt zo om lachen en dat wisselt zich af met dit hoofd

53 likes

Ik denk dat ze van die foto’s bedoelt waarbij het lijkt alsof het door een wegwerpcamera genomen is? Maar dat lijkt me alsnog super veel moeite om dat na te bootsen?

2 likes

Keek net die instastories van Cynthia’s wijn account en het gaat niet lang meer duren voor Miss Wijngloss een feit is. Of misschien toch Miss Lipwijn?

4 likes

Hahaha @voortaan @HvO misschien moeten we de ideeën maar met haar gaan delen!

2 likes

Zou ze dan nu ook een nieuwe planner gaan uitbrengen? Alcoholist in spe

8 likes

foto’s die ze niet edit = nog minder werken

4 likes

Rauwe feed yay :cautious:

2 likes

Ik las hier laatst Bonnie Cynth Claire en die vond ik toch ook wel geniaal. :joy:

Edit: credits voor @roeptoeter

37 likes