Beutyblogtopic XL

Wiel&Wijn

36 likes

Misschien kan ze een fietsvakantie langs wijnhuizen organiseren waarbij de deelnemers ondertussen leren hoe te plannen.

Alleen komen ze bij elk wijnhuis te laat vanwege een verkeerde planning.

Ik wil steeds wijnbrouwerij typen maar zo heet het niet he?

5 likes

Don’t drink and ride a bike…

2 likes

Cynthia post net op haar instastories dat ze klaar is met ‘zichzelf haten’ en dat ze (zoals we misschien gemerkt hebben) nu meer niet geposeerde, ‘onflatteuze’ foto’s op instagram plaatst omdat ze het allemaal wat ‘echter’ wil.

Toevallig precies nadat ik eergisteren die voorbeeldjes hier liet zien van haar niet geposeerde onflatteuze foto’s.

26 likes

Ze gaat ook “Raw”.

17 likes

Nou dat is dan rawerrrr dan massa

1 like

Bedoelt Mas niet gewoon zoals Anna nu elke keer die analoge foto’s upload? Hahah en dan die opgevouwen truien, zo rauw

3 likes

Ik vind haar er hier best mooi uitzien eigenlijk! Weer een beetje “normaal”, niet zo overdreven/theatraal ofzo. Doet me ook echt een beetje denken aan de “oude Mascha”. Maar komt denk ik deels ook door de make-up en dat haar haar hier vast zit en dus niet zo kort lijkt.

De kleur van de truien wordt de kleur van het filter wat ze dan over al haar “raw foto’s” gaat gebruiken!

3 likes

Is de term ‘rauw filter’ eigenlijk niet een beetje tegenstrijdig? Ik begrijp rauw als onbewerkt en filter is juist bewerkt?

Of ben ik gewoon niet raw genoeg om dat te snappen

Bovendien krijg ik jeuk van hoe ze het schrijft… rauwe filter :confounded:

8 likes

Mascha moet gewoon met dreft gaan wassen.

2 likes

Cynthia’s Whinehouse

2 likes

Ze kunnen alleen kratjes stapelen op de appelhof. Echte terschellingse bezigheid,

3 likes

Ik kan haar fietshobby echt niet serieus nemen. Maandenlang niks doen en dan zegt het merk “we stoppen met jou” en dan ineens huilie huilie dat het niet fijn is afgelopen. Meteen een nieuwe (dure?) fiets aanschaffen, waarom heb je maandenlang niks gedaan als je het leuke hobby vindt? Misschien had je dan je fiets niet hoeven inleveren. Durf te wedden dat deze hobby tot september regelmatig terug te zien is maar daarna niet meer.

7 likes

Denk het niet, ze heeft hem nu zelf gekocht en de levering duurt nog wel even.

Dat is gewoon goed hoor! Het is eigenlijk de/het filter en de heeft zelfs de voorkeur. Dus een rauw filter en een rauwe filter zijn allebei goed.

Maar ik ben ook team ‘het’, trouwens. Meestal bij dit soort kwesties. Vind ‘de matras’ ook walgelijk. :stuck_out_tongue:

"Bron want 'alles komt toch weer uit een boek'!

2 likes

Las net een artikel over Cynthia’s tuintje. Waarom moeten die voeten met mislukte zelfbruiner in beeld?

2 likes

Ooh tnx, ik zou nooit gedacht hebben dat het met zowel de als het mocht. Betekent dat dat je ook het volgende mag zeggen:

Welke filter heb je gebruikt?

Want dan klinkt het toch veel fijner om te zeggen: welk filter heb je gebruikt?

Uit Cynthia’s tuinartikel:

Het enige wat ik nu nog wil is een schaduwdoek, maar daar ga ik binnenkort wel even voor kijken.

Fixed that for you:
Het enige wat ik nu nog wil is een schaduwdoek, maar die verwacht ik binnenkort wel opgestuurd te krijgen.

35 likes

Ondertussen zit ze in de brandende zon te wachten hierop,

Toch… moet ik wel zeggen dat ik niet had verwacht dat ze die fiets zelf gekocht had.

5 likes

Wow ik vind dat er echt wel op ALLE slakken zout wordt gelegd als het om Cynthia gaat. Ff een ander geluid : vind de make-over van haar tuin heel leuk geworden, vind niets raars aan haar berichtje over het einde van die samenwerking en haar artikelen over wijnen bij de Lidl vond ik top :ok_hand:

12 likes