Beutyblogtopic XL

Zo komt het wel echt over ja hahaha.
‘‘Hmm wat ga ik nu eens op Instagram zetten… Oh ik lig toch in bed, laat ik even een spiegelfoto maken! Gauw een ‘rauw’ filter erover en ik ben weer klaar.’’

2 likes

Wat zou Willem hiervan vinden eigenlijk? Zou hij niet mee willen??

2 likes

Ik vind die foto’s echt niks? Ze zijn ook heel donker.

3 likes

Die zit waarschijnlijk wel vast aan een aantal vakantie dagen. Je zou denken dat onze cynth dan een reality check zou krijgen.

8 likes

Ach, wellicht vindt Willem het wel even lekker om alleen te zijn hahah.

15 likes

Willen denkt: hell yeah! Eindelijk niet meer met 30 graden onder een dekentje op de bank met wijn. Ff een kratje bier halen

34 likes

‘‘In mijn upje’’… :tired_face:

8 likes

Het leuke is nog dat ze die foto’s maakt met een app die er al een filter voor je overheen gooit (Zie ze overal vorobij komen bij de instagrammers tegenwoordig.) Dus enkel een gevalletje geen zin om veel tijd te steken in mijn foto’s. :sweat_smile:

Comfortabel wel die nek zo

35 likes

Dit is niet zo’n heel erg gezond gerecht. Het is meer vet en zout dan echt voedzaam qua vitaminen.
Je kan nog beter een tomatensaus maken met meer groenten dan zit je lager in vet en zout en hoger in de vitamines. En het is net zo snel klaar.

1 like

Ach ik vind Masha en Gregor er heel vrolijk uitzien op die foto hierboven. Ze lijken heel gelukkig!

4 likes

Ik dacht dus eerst dat ze de Volkswagen bedoelde… Oeps

2 likes

Dat was ook mijn eerste gedachte :rofl: Er ging serieus ook nog door mn hoofd van: huh? je hebt toch een #spon twingo? :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Dat bedoelt Banana denk ik ook. Er zitten alleen champignons in. Super lekker inderdaad maar niet het meest gezonde ooit

1 like

Ik dacht precies hetzelfde!

3 likes

Cynthia gaat een weekje all- innen op curaçao…
Ze sloot t af met fuck it! Dus die is heel wat van plan.
Wijngaarden bezoeken natuurlijk!

3 likes

Champignons/paddenstoelen zijn gewoon volwaardige groenten. Net als uien. Moest ik ook aan wennen trouwens. Rucola ook maar daar eet je meestal niet veel gr. van.

4 likes

Alle mensen… het lijken wel typetjes. Die hebben elkaar wel gevonden zeg.

1 like

Love champignons

4 likes

Omg zo cute!!! Heb nu wel echt zin in champignons (maar dat heb ik altijd zoals je weet)

5 likes