Hahaha ik was net m’n stories aan t kijken en m’n vriend herkende Cynthia gewoon aan haar stem. Hij zegt: “ohh die weer…?” Dus zeg: “ja, kijk!” en draai m’n telefoon om, om aan hem te laten zien. Eerste wat hij roept: “WAT HEEFT DIE MET D’R HAAR GEDAAN?!”
Verbaas me toch dat ze naar Curaçao gaat ipv Terschelling.
Misschien ligt het aan mij maar ik vind het best wel heftig dat Cynthia het hotel heeft gemaild om te vragen wat voor wijn er op de kaart staat in de verschillende restaurants daar… maar misschien dat iemand dit kan nuanceren?
Hahahahahha grappigste wat ik gezien heb deze avond (ja heb een trieste vrijdagavond I know)
Waar zie je dit?
Instastory van haar wijn account
Welk hotel? Op Curacao? Ze verwacht dan weer een spon diner natuurlijk pfffff
Ja, op Curacao. Maar het is (5-sterren) all inclusive dus de wijn dan ook lijkt mij? Dus dan valt er weinig te sponnen.
Ik snap nog steeds niet hoe je van de één op de andere dag zo’n enorme obsessie hebt en daar ook iedereen mee wilt vermoeien. Alsof ze over niks anders meer kan praten. Ik vond Cynthia altijd best leuk om te volgen, maar sinds die wijnobsessie trek ik haar echt niet meer. De hele tijd zo interessant doen kan daar echt niet tegen
Ja dit! Ineens ZO obsessief? Ook met die wijnkaarten, alsof ze dat haar leven lang al doet.
Vervang het woord wijn door het woord eten en ik zou het kunnen doen. Mijn vakantie zou echt kut zijn als het eten niet lekker zou zijn.
In een all-in hotel is het ook “what you pay is what you get”.
Vaak reken je exclusieve buitenlandse wijnen en dranken apart af.
Tenzij je super-de-luxe golden bandje ultra-all-in hebt.
Maar of TUI dat ook gaat sponnen?
Wilde net dit komen plaatsen. Echt wauw. Hoe flikt ze het toch weer
Telkens. als je denkt het kan niet erger. ELKE keer weer
Edit; volgens mij heeft ze het alweer verwijderd?
Oh ik zie hem nu ook ineens wel. Ik dacht al.
Ik begrijp écht niet waarom ze dit nou elke keer doet. Ze moet echt oprecht issues hebben als je zo het gevoel hebt dat jou telkens ongelooflijk onrecht aan wordt gedaan, als je jezelf zo verheven voelt boven anderen, als je zo het idee hebt dat je aan iedereen moet verkondigen dat anderen zoooo veel minder zijn dan jij. Ik vind het bijna sneu voor haar want ik kan me niet voorstellen hoe mega gefrustreerd haar leven moet zijn?
dit ja, ikvind het ook bijna sneu voor haar worden en begin me af te vragen wat er speelt. telkens weer de bevestiging en aanmoediging van anderen nodig.
Ze is wel naar een psycholoog geweest voor dit soort dingen vorig jaar, ik zou toch zeggen dat ze dan de kern flink heeft gemist…
Nee.
Ik denk dat Cynthia een beetje in een slachtofferrol zit waardoor ze kritiek als een aanval op zichzelf ziet ipv er vanaf een afstandje naar kan kijken. Haar wereld is de laatste jaren kleiner geworden, waardoor veel issues veel meer ruimte krijgen om over-geanalyseerd te worden, dit maakt haar er ook niet gelukkiger op. Ze blijft in dezelfde cirkels. Ik denk dat dat ook alleen maar erger gaat worden als ze de kern niet aanpakt