Wow heb er gewoon exact overheen gelezen want bericht erboven en eronder herken ik wel hahaha
maar go @Bucky hahaha
Wow heb er gewoon exact overheen gelezen want bericht erboven en eronder herken ik wel hahaha
maar go @Bucky hahaha
Jammer dat je geblokt bent en nu niet meer kan reageren met “ik eet nooit vlees” :’(
Het was mijn reactie, ben wel vegan + zuinig met water,
Al die water verspilling… zelfs zonder droogte ben ik zuinig op het water, spreek ik mensen erop aan
Ik vind het best ok dat ze hierop gewezen wordt hoor. Mijn buurvrouw stond ook haar stoep schoon te spuiten (dit doe ze echt wekelijks want uuh blaadjes enzo). Toen heb ik tegen haar er ook op gewezen dat ze dat ritueel de aankomende periode misschien beter over kon slaan ivm droogte. Ze reageerde veij sarcastisch (door ongemak denk ik), maar stopte wel meteen.
Leuk hoor dat ‘leven en laten leven’, normaal gezien ben ik daar ook echt voor. Maar er zijn mensen die direct/serieuze nadelen ervaren aan deze droogte en dan is zoiets tch best ondoordacht. Niet alleen van cynthia dus, maar in het algemeen.
een blokkeerde vriendin!
Wanneer komt de q&a met Cynthia en haar bff Bucky!?
Whytmenerplas is bij Cynthia in de buurt. Hele grote waterplas waar ze in kan zwemmen met Willem en Keesje. Helemaal gratis!
Dat is een leuk advies he? Vriendin !
Ze heeft dit verwijderd volgens mij. Wat schaamteloos.
Plebs zijn gewone mensen? een recreatieplas lijkt me bij uitstek iets voor het plebs.
Ga een dagje afkoelen in de whytmenerplas girlfriend !
Voor jouw waren ‘plebs’ eerder ‘yuppen’ of zo?
Plebs is lower social class, ze bedoelde celebs zoals als Cynthia girlfriend! Die het zich kunnen veroorloven een eigen zwembad in de tuin te kunnen zetten om daar aangenaam te verpozen en verkoelen.
Heel decadent , maar…
Het blijft een bouwmarktzwembadje
Trouwens … in de whytmenerplas heeft ons Cynthia veel meer ruimte om te dobberen op haar luchtbedje.
Hahah kan gebeuren Je kan ook nog kiezen voor de werkende klasse, het proletariaat en de arbeiders. Allemaal plebs!
Burgers, bah.
Haha dit doet me denken aan van die vreselijke studentikoze types die de trein de burgerrups noemen
Ik had hier nog nooit van gehoord maar ik ga dit voortaan zo noemen. Vo.
(Laf de trein hoor.)
Hahhaha ik ben echt zo’n vreselijke student geweest maar ik kende de Burgerrups ook niet. Die wordt wel toegevoegd aan mijn vocabulair. Vo hoog koning.
Klootjesvolk
Wel zonde dat hier zoveel negativiteit wordt verspreid. Daar heb je alleen jezelf mee!
Wij hebben graag onszelf mee, thanks!