Beutyblogtopic XL

T is natuurlijk een hautaine wijnsnob die Cynthia maar ik smul toch wel weer van haar wereldvreemde posts :rofl:
Soms denk ik dat ze iedereen de moeder trollt, dat zou nog het mooiste zijn. Maar ik vrees dat dit echt haar wereldbeeld is.

9 likes

Omg!
Dat was ik met wat alcohol op…
Eet vegan dus haar beredenering slaag nergens op…
Ben ook geblokt door haar nu :joy:

41 likes

Meestal ben ik niet zo van het zeuren over Cynthia, maar O my god wat een bitch is zij zeg. De persoon in haar dm’s wijst haar rustig op dit probleem en wat doet zij? Een passief agressieve screenshot plaatsen om deze persoon belachelijk te maken. Echt een naar persoon is het. Dat ze dit bullshit vindt zegt eigenlijk al genoeg over haar als persoon en over hoe egoïstisch “deze vriendin” is. Mijn hemel

7 likes

Eens dat haar akresieffe toon echt irritant is, maar dit is niet waar.

2 likes

Haha wtf? Specifiek mijn post? Ik heb in de discussie over Cynthia van de afgelopen dagen letterlijk geen enkele keer gepost. Ik heb überhaupt nog nooit in mijn leven over Cynthia gepost op dit forum. Dus waar baseer je het nou precies op dat ik obsessief met haar bezig ben? :confused:

4 likes

O hellep Cynthia. Dan mag ze wel even een jaar niks meer eten én niet in bad om te compenseren voor haar vlucht naar Curaçao, met deze logica. :’)

(Vlees kost wel echt moeilijk veel water trouwens. Maar die reactie is natuurlijk belachelijk.)

8 likes

Maar aan de andere kant helpt een week veganistisch eten niet aan het concrete probleem dat er nu is. De dierlijke producten die ze nu niet heeft gebruikt waren al geproduceerd, dus hypothetisch gezien zou ze alleen in de toekomst water besparen, ervan uitgaande dat het aanbod onmiddellijk op de vraag wordt aangepast.
Ze doet lekker wat ze wil overigens, er zijn genoeg mensen die hun zwembad nu vullen.

8 likes

Echt hoor deze vriendin :expressionless:
Wat bezielt haar in godsnaam om dit allemaal te moeten delen? Elke keer als je denkt dat het niet erger kan flikt ze het weer.

1 like

Het schijnt om 15.000 liter te gaan voor 1 kilo rundvlees.

Ik vind vooral Cynts reactie aan diegene opvallend. ‘Pffff…echt hoor. Bye.’
Waarom kan ze het niet gewoon daarbij laten? Waarom moet ze zo nodig nog eens steun van haar achterban opzoeken door dit bericht te delen?
Hoe oud is ze ook alweer?

13 likes

Doet Cynthia dit niet gewoon allemaal expres zodat ze nog een beetje interessant is om te volgen? :woman_shrugging: Ik zou zeggen: stop der met volgen, bezoek der blog niet meer en binnen de kortste keren moet ze weer een echte baan zoeken waardoor ze erachter komt wat hard werken is.

9 likes

Ik hoop trouwens nu echt dat die DM’er vegan is, nooit plastic koopt en in een soort hutje op de hei woont waar ze zelf haar eten verbouwt, hahaha. Daar gaat je punt, Miss Flipgloss.

4 likes

Ik ben blind geloof ik, waar?

Wow heb er gewoon exact overheen gelezen want bericht erboven en eronder herken ik wel hahaha

maar go @Bucky hahaha

2 likes

Jammer dat je geblokt bent en nu niet meer kan reageren met “ik eet nooit vlees” :’(

2 likes

Het was mijn reactie, ben wel vegan + zuinig met water,
Al die water verspilling… zelfs zonder droogte ben ik zuinig op het water, spreek ik mensen erop aan :speak_no_evil:

7 likes

Ik vind het best ok dat ze hierop gewezen wordt hoor. Mijn buurvrouw stond ook haar stoep schoon te spuiten (dit doe ze echt wekelijks want uuh blaadjes enzo). Toen heb ik tegen haar er ook op gewezen dat ze dat ritueel de aankomende periode misschien beter over kon slaan ivm droogte. Ze reageerde veij sarcastisch (door ongemak denk ik), maar stopte wel meteen.

Leuk hoor dat ‘leven en laten leven’, normaal gezien ben ik daar ook echt voor. Maar er zijn mensen die direct/serieuze nadelen ervaren aan deze droogte en dan is zoiets tch best ondoordacht. Niet alleen van cynthia dus, maar in het algemeen.

17 likes

een blokkeerde vriendin! :rofl:

10 likes

Wanneer komt de q&a met Cynthia en haar bff Bucky!?

8 likes

Whytmenerplas is bij Cynthia in de buurt. Hele grote waterplas waar ze in kan zwemmen met Willem en Keesje. Helemaal gratis!
Dat is een leuk advies he? Vriendin ! :wink:

15 likes