Beutyblogtopic XL

Ze heeft dit verwijderd volgens mij. Wat schaamteloos.

1 like

Plebs zijn gewone mensen? :joy: een recreatieplas lijkt me bij uitstek iets voor het plebs.

24 likes

Ga een dagje afkoelen in de whytmenerplas girlfriend !

7 likes

Voor jouw waren ‘plebs’ eerder ‘yuppen’ of zo? :stuck_out_tongue:

2 likes

Plebs is lower social class, ze bedoelde celebs zoals als Cynthia girlfriend! Die het zich kunnen veroorloven een eigen zwembad in de tuin te kunnen zetten om daar aangenaam te verpozen en verkoelen.
Heel decadent , maar…
Het blijft een bouwmarktzwembadje :stuck_out_tongue_winking_eye:

Trouwens … in de whytmenerplas heeft ons Cynthia veel meer ruimte om te dobberen op haar luchtbedje.

3 likes

Hahah kan gebeuren :stuck_out_tongue: Je kan ook nog kiezen voor de werkende klasse, het proletariaat en de arbeiders. Allemaal plebs!

7 likes

Burgers, bah.

9 likes

Haha dit doet me denken aan van die vreselijke studentikoze types die de trein de burgerrups noemen :sweat_smile:

78 likes

Ik had hier nog nooit van gehoord maar ik ga dit voortaan zo noemen. Vo.

(Laf de trein hoor.)

31 likes

Hahahaha tranen hier.

24 likes

Hahhaha ik ben echt zo’n vreselijke student geweest maar ik kende de Burgerrups ook niet. Die wordt wel toegevoegd aan mijn vocabulair. Vo hoog koning.

3 likes

Klootjesvolk

2 likes

Wel zonde dat hier zoveel negativiteit wordt verspreid. Daar heb je alleen jezelf mee!

1 like

image

104 likes

Wij hebben graag onszelf mee, thanks!

36 likes

Precies!

1 like

Hoop het niet, dan gaat ze opnieuw dr bad vullen

2 likes

Zo typisch mascha weer haha. "Claire heeft me daar aangekleed, dat deed ze zo goed, ik vind dat ze gewoon stylist moet worden. Maar ja. that’s me’.

Ja meid dat ben jij inderdaad en verder vind niemand dat

20 likes

Ja en hij voert haar druiven, wuift met een palmblad en schenkt wijn in zodat zij lekker onbezorgd de zon op d’r gezicht kan voelen

21 likes

Ik vind haar haar op deze thumbnail wel heel mooi zitten trouwens!

8 likes