Ze heeft dit verwijderd volgens mij. Wat schaamteloos.
Plebs zijn gewone mensen? een recreatieplas lijkt me bij uitstek iets voor het plebs.
Ga een dagje afkoelen in de whytmenerplas girlfriend !
Voor jouw waren ‘plebs’ eerder ‘yuppen’ of zo?
Plebs is lower social class, ze bedoelde celebs zoals als Cynthia girlfriend! Die het zich kunnen veroorloven een eigen zwembad in de tuin te kunnen zetten om daar aangenaam te verpozen en verkoelen.
Heel decadent , maar…
Het blijft een bouwmarktzwembadje
Trouwens … in de whytmenerplas heeft ons Cynthia veel meer ruimte om te dobberen op haar luchtbedje.
Hahah kan gebeuren Je kan ook nog kiezen voor de werkende klasse, het proletariaat en de arbeiders. Allemaal plebs!
Burgers, bah.
Haha dit doet me denken aan van die vreselijke studentikoze types die de trein de burgerrups noemen
Ik had hier nog nooit van gehoord maar ik ga dit voortaan zo noemen. Vo.
(Laf de trein hoor.)
Hahahaha tranen hier.
Hahhaha ik ben echt zo’n vreselijke student geweest maar ik kende de Burgerrups ook niet. Die wordt wel toegevoegd aan mijn vocabulair. Vo hoog koning.
Klootjesvolk
Wel zonde dat hier zoveel negativiteit wordt verspreid. Daar heb je alleen jezelf mee!
Wij hebben graag onszelf mee, thanks!
Precies!
Hoop het niet, dan gaat ze opnieuw dr bad vullen
Zo typisch mascha weer haha. "Claire heeft me daar aangekleed, dat deed ze zo goed, ik vind dat ze gewoon stylist moet worden. Maar ja. that’s me’.
Ja meid dat ben jij inderdaad en verder vind niemand dat
Ja en hij voert haar druiven, wuift met een palmblad en schenkt wijn in zodat zij lekker onbezorgd de zon op d’r gezicht kan voelen
Ik vind haar haar op deze thumbnail wel heel mooi zitten trouwens!