Beutyblogtopic XL

Ja ik ook!

1 like

Ja dit wilde ik ook net zeggen. Al weet ik niet of het op bewegend beeld ook zo is want heb de video niet gekeken maar op de thumbail ziet ze er echt mooi uit.

Haha ik ook niet, want kijk haar video’s niet. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik zou ook wel eens met Claire als styliste willen shoppen. Vond de video vet leuk en ze had best goeie combi’s gemaakt die ik niet zou kiezen voor Mascha. Ik zou liever met Claire shoppen dan met de stylist van Vera.

16 likes

Wat zegt ze nou op 13.03???

Die sportkont van Mas is ook op miraculeuze wijze verdwenen… :roll_eyes:

43 likes

Ik kijk net Vera’s weekvlog en ze laat dr camera halverwege vallen. Het volgende shot is de volgende ochtend, waarin ze vertelt dat ze een nieuwe camera heeft gekocht. Zo kan het dus ook, haha.

53 likes

Ik kijk de stylingvlog van Mascha met Claire, maar ik vind de meeste kleding dus echt niet mooi staan? Allemaal van die flubberende stofjes en jurkjes die niet mooi aansluiten (zoals die ‘wrap-dress’ en die lange gestreepte jurk).

Snap eigenlijk niet dat als je zoveel geld te besteden hebt, je dat allemaal gaat spenden aan van die goedkope kleding. Waarom niet 2-3 kledingstukken van mooie kwaliteit ipv 50 flubberdingetjes?

6 likes

Omdat ze een miesmuizer is.

7 likes

Words by Martine…

i can’t

25 likes

Ik heb ze net beiden ontvolgd op twitter EN insta. Zo klaar mee. Ook met Vera dat ze weer zo moet reageren op de tweet van Khloe Kardashian, JUST NO

2 likes

De titel van mas dr nieuwe vlog:

“Wij staan bovenop een mega crane”

Crane!?

3 likes

Is dat de lijst van woorden die ze verkeerd gebruikt?

14 likes

Ik kijk nu Vera Camilla’s Designer shoplog en in vind de schoenendozen van haar Gucci schoenen leuker dan de schoenen zelf. Maar die Miu Miu maanvormige tas wel heel tof.

1 like

Ik kijk ook nu haha. Die doos met die schilderij-achtige print is zo mooooi.

1 like

Ik heb dr martens met schilderijprint en ik vind die zo geweldig. :heart:

1 like

Ik weet denk ik welke je bedoelt, vind ze zo gaaf!

Maar ik ben een sucker voor dat soort prints ook haha. Lof kunst.

1 like

Het valt me wel altijd op bij Vera dat ze soms iets van een designermerk koopt waar ze dan eigenlijk niet helemaal tevreden over is maar toch houdt ze het. Zoals die pumps met blokhak, ze geeft aan dat je de vorm van haar tenen en tenendecoletté kan zien en dat ze daarom er eigenlijk wel pantysokjes in moet dragen omdat het er anders niet zo mooi uitziet. Ik persoonlijk zou willen dat als ik zo veel geld zou uitgeven aan een paar pumps dat ze dan ook gewoon helemaal perfect zitten. Ze moet lekker zelf weten wat ze doet met haar geld hoor, maar het valt me op dat ze vaker dure spullen kopen die het dan eigenlijk net niet zijn en vraag me dan af of ze het niet gewoon koopt puur en alleen omdat dat merkje erop staat.

12 likes

Maar daar zit dus het verschil, Vera koopt een paar Chloé schoenen zoals iemand met een “doorsnee” loon pumps van 40 ipv 100 euro koopt. Voor haar portemonnee zijn die schoenen gewoon niet zo duur, en “hoeven” ze ook niet perfect te zijn of hun prijs te verantwoorden.

2 likes

Die loafers van gucci. Oma schoenen vind ik het en ze kosten gewoon €595!!! Ik kan daar gewoon echt niet bij. HOE dan.

Hahahaha die met die sterretjes gewoon €690.

15 likes