Beutyblogtopic XL

volgende keer wasmiddel er maar op zetten, lekker handwasje voor dr vieze leggings

In de koffiehoek op het werk heb ik een mini scheurkalender van 1 maand met dagelijkse promoties gevonden van de Libelle. Het lettertype en de ene quote per dag doen me zo denken aan de kalender van Cynthia :smiley:

Gratis Libelle kalendertje van 1 maand:

Niet zo gratis kalender van Cynthia:
b4cf887d4780e307adc350b4747368493d7f66ae_1_281x499

16 likes

Geen idee, wel zelfde doelgroep I guess

5 likes

Hahahahaha ik heb er gewoon geen woorden voor, wat een figuur.
Doet me ook denken aan die keer dat ze mega geïnspireerd was door een zakenman die thuis badjassen droeg (???) en toen ook de badjassen-game wilde winnen of zoiets achterlijks.

21 likes

En toen ook meteen naar de primark ging om er drie extra te scoren want je kan niet elke dag in dezelfde badjas.

1 like

Walg echt van die hebberigheid.

4 likes

Ik vind het er echt zo simplistisch uit zien en niet op een goede manier. Meer dat ik denk ‘waarom zou ik hier geld aan uitgeven’. Het spreekt me echt helemaal niet aan

3 likes

De typografie op die scheurkalender van Cynthia is afschuwelijk, en ik ben benieuwd of die lettertypes wel gebruikt mogen worden voor commerciële doeleinden :thinking:

19 likes

Volgens mij allemaal dafontjes…

9 likes

Ik las toevallig dat Danny en Anna uit elkaar zijn. Schrok er een beetje van, hoewel het me ook niet verbaasd. Is dit in een ander topic besproken?

1 like

Want af en toe uitwassen en een paar uur zo’n ding niet dragen is een ramp? :sweat_smile: Snap haar echt niet.

Ik heb ook geen zin om te wassen op vakantie. Maar pak dan gewoon genoeg in. Het is niet zo dat er thuis in haar kast niks ligt. En dat het op bestemming kouder is dan je had verwacht en daarom te weinig truien hebt kan ik nog in komen…maar sokken?! :face_with_raised_eyebrow:

Oh excuses, dacht die badjassen over thuis ging.

1 like

Toppunt was toen ze in die amerika shoplog zei dat ze nieuwe sokken gehad gekocht want ze had geen schone meer en ze écht nodig en dat ze ze niet eens aan had gehad want ze zaten nog ongebruikt in de verpakking :woman_shrugging: #maschamakessense

8 likes

Ik kijk niet naar Maschas vlogs maar jeetje wat bizar dat zij zo gemakkelijk spullen koopt. Volgens mij krijgen vloggers al mega veel gratis, en dan koopt zij zelf ook nog eens heel veel van die rommel. Misschien heeft ze wel zo’n hoarder kamer in haar huis, helemaal vol met kleding van primark en loavies etc.
Ik zou gillend gek worden van al die spullen.

1 like

Nee ik sorry!! het ging idd over badjassen en ik begon weer over die leggings en sokken want zat niet goed op te letten!

1 like

Ik kijk ook al een tijdje haar vlogs niet meer maar is Greg ook zo erg? Weet dat niet meer.

1 like

Precies. Ze koopt elke vakantie nieuwe kleding (omdat het nodig is/te weinig meegenomen/kleding “kapot” is gegaan) dan zou je toch verwachten dat je na zoveel reizen toch snapt dat het ook een dag kouder/warmer kan zijn. Dat het handig is om meer sokken en ondergoed mee te nemen dan het aantal dagen dat je ergens verblijft. En serieus hoe moeilijk is het om je kledingstuk in een sopje te zetten en vervolgens te laten drogen?! Vooral sokken zijn zo droog. Echt haar excuses slaan helemaal nergens op. Zeg dan gewoon dat je graag koopt om het kopen.

1 like

En in elke shoplog video zegt ze ja shoppen doe ik enkel op vakantie in het buitenland hoor! Maar haar leven bestaat uit de opeenvolging van vakanties…

3 likes

Kan met trots zeggen dat ik nu ruim een jaar clean ben :relieved: . Heel af en toe probeer ik een vlog te kijken omdat iemand er hier iets over zegt, maar verder dan een paar minuten kom ik niet meer. Kan wel nog steeds smullen van jullie opmerkingen/samenvattingen

27 likes