Beutyblogtopic XL

Ja ik wilde dit ook al gaan posten! Maar ga denk ik toch voor Cynthia’s planner.

1 like

Cynthia zegt op haar Insta story dat ze ‘een beetje dik is’. Wel verfrissend dat ze dat gewoon zegt!

2 likes

En @maestoso :
Pip pellens raadt via haar Instagram een mooie planner aan (zal vast spon zijn hoor) maar die is echt mooi en heel fijn (denk ik). Ik denk dat ik daar voor ga.
Www.studiostationary.nl

Wel cute! Maar net niet een indeling die handig is voor mij.

Ik vind die van Mascha ook heel fijn trouwens maar ik vind het stom om 2x dezelfde te kopen, wil dan weer iets nieuws, haha.

1 like

Ik vond het zo irritant dat het item over strand-etiquette ging maar dat Anna daarna ineens ging praten over strandmode en hoe je de beste foto maakt (al dan niet op het strand)… en daarna ging het ineens over dat veel minder vrouwen topless zonnen en toen zei Beau iets in de trant van: ‘Dat zal vast komen omdat iedereen tegenwoordig foto’s van iedereen maakt.’ maar dat kapte Anna heeeel snel af en praatte door hem heen. Volgens haar was het ‘gewoon’ omdat de jeugd van tegenwoordig preutser is en toen begon ze over de ‘haatcomments’ op haar duizenden bikinifoto’s. (Mensen die zeiden; is dat nu nodig?)

Ik had het echt top gevonden als ze ergens in het item (dat dus oorspronkelijk over etiquette ging) hadden benoemd dat het prima is om foto’s te maken op het strand maar dat het netjes is als je er voor zorgt dat er geen mensen op belanden die je niet kent.

12 likes

Nou dat is erg lastig op zandvoort , geen andere mensen er op krijgen…
Druk strand you know.

Is me gisteren nog gelukt. :stuck_out_tongue_closed_eyes: Duurde wel even…
Ik weet ook dat het mag hoor, maar ik vind het gewoon extreem aso om foto’s te maken en op social media te plaatsen waarbij anderen herkenbaar in beeld zijn. Zeker op het strand waar iedereen in badkleding is.
Nu willen de beroemde insta-queens toch vast geen foto’s met het plebs erop, maar ik zag gisteren nog een paar middelbare scholieren ‘stiekem’ foto’s maken van topless vrouwen. Gelukkig voor mij bemoeiden anderen zich er al mee.

3 likes

Pff ik vond dit echt een humble brag: ‘zie mij als dik persoon op de fiets stappen en ik trek me niets aan van mensen die daar iets op aan te merken hebben!!’

Meid, je bent niet eens dik. Hooguit een beetje stevig. En ik heb nog nooit iemand er iets op tegen horen hebben als “dikke” mensen gaan fietsen, sporten whatever.

Daarna nog zo’n slijmpost van een volger dat ze ’ echt niet dik is en een prachtige, sterke vrouw !!&)€&!’ of iets in die trant.

Blegh

2 likes

Hier ook, bij het hardlopen en ook wel op de sportschool.

Godver wat kan ik de mensheid toch haten.

Ik wilde dat ik dat goed kon maken/weg kon nemen. Blegh!

4 likes

Trots op je!!!
Ja je zult maar zo lelijk van binnen zijn. Ik voed mijn kind anders op iig!!

4 likes

Dat vind ik vervelend om te horen. Er is nooit een rechtvaardiging om mensen uit te schelden.

Hopelijk heb je mijn post niet verkeerd opgevat. Ik heb er zelf nooit mee te maken gehad en vond het insta-verhaal van Cynthia een beetje overdreven overkomen. Blijkbaar is het dus realiteit. :confused:

1 like

Wauw echt bizar wat mensen zeggen? Kan je ze niet gewoon van de weg duwen? :biggrin:

1 like

Ja echt ik zou zoooo boos worden. Ik flip al van catcalling, als ze hiermee zouden komen echt pffff.

Of ik zou zo in shock zijn dat ik verstijf, dat kan natuurlijk ook.

1 like

Hoorde iemand op het strand tegen een obese vrouw roepen “Save the
Whale!”
En die vrouw met plat Amsterdams accent met haar handen in haar zij er ook bij : “ Wat mot jij nou? mij redden se tenminste, op lelikke garnale zo as jij lette ze niet”
“ De kwalle sijn weer angespoeld hoor!!!”
Die vrouw had meer lachers op haar hand met haar opmerkingen dan die jongen in ieder geval.
Dus als je wat zwaarder bent heb je twee opties of er maar mee lachen en gevat terug doen, of het straal negeren.

82 likes

Ik vind lottelovesbeauty altijd super leuk, maar weet nu niet wat ik van haar laatste vlog moet vinden waarin ze in haar bh aan het afwassen is en je dat ziet ook. Vind dat zo niet bij haar passen.

2 likes

ben ook niet echt onder de indruk van wat ik zie van die festivals. maar dat hoeft niet aan de festivals zelf te liggen.

4 likes

Jezus echt wtf. Heel erg. Ik ben ook al 100 jaar te dik. Gemiddeld maat 48 en goddank nooit zoiets gehoord. Vast wel achter Mn rug maar nooit zo. Kansloze kutlui

1 like

Nou jeetje ik krijg gewoon tranen in m’n ogen als ik dit hoor. Wat gemeen en wáárom ook? Waarom doen mensen dit, ik snap dit gewoon echt niet? Echt knap dat je je er niets van aantrekt en terecht

Doet me denken aan toen ik 15 was en een wildvreemde jongen naar me toe kwam lopen om te zeggen ‘shit man, jij bent zo fucking lekijk’. Dat had zoveel (negatieve) impact op m’n zelfvertrouwen en zelfs nu 15 jaar later kwetst het me nog. Bizar toch? Hoeveel waarde ik aan zijn mening hecht? Ik kende hem niet eens!
En hij was zelf allesbehalve knap, dus ik had zoveel gemene dingen terug kunnen zeggen :woman_shrugging:

5 likes

Zo lullig zijn zulke dingen. De beste vriend van een scharrel van me (jaren geleden) had ook tegen hem gezegd dat hij wel beter kon krijgen. En die scharrel was dus ook zo dom om dat tegen me te vertellen.
Hallo, meiden van 16 (of welke leeftijd dan ook), willen dit helemaal niet horen. Als je niets aardigs hebt te zeggen kun je beter je mond houden. :rage:

3 likes