Ja, dat denk ik ook. Te veel vrije tijd is ook niet leuk, als je helemaal geen doel of ritme hebt in je leven.
Ja dat denk ik ook… elke vlog is ook hetzelfde als ze in de bunker zijn. Denk ook wel dat een nadeel van je eigen baas zijn met alleen je partner als collega is dat je toch een bepaalde club mensen om je heen mist. Collega’s zijn een deel van je leven die je zonder je partner hebt en geen deel zijn van je privé. Mas en Greg zitten 24/7 bij elkaar op schoot door naast werk ook privé bijna alles samen te doen. Ik zou gek worden.
Bah, wat een walgelijke opmerkingen. Wat hebben sommige mensen een lef zeg.
Misschien bedoelt ze haar originele gezicht
Hahahhaha
Doet me hieraan denken, man die z’n vrouw aanklaagt omdat hun baby heel lelijk is – zij had verzwegen dat ze voor 70.0000 euro aan plastische chirurgie had ondergaan: https://www.nu.nl/opmerkelijk/2950335/chinees-klaagt-echtgenote-lelijk-kind.html
vanmiddag een blog over 7 wijnen dus.
Ze heeft alles toch al verteld op haar wijnaccount? Snap niet dat ze het zo wil uitmelken om er ook nog een blogpost aan te wijden
Ze moet ergens die wijn van betalen. Hoe meer kliks en views. Hoe meer chardonnays
Ja heftig toch? Maar ik denk dat dit vaker voorkomt in Azië gezien de populariteit van ingrepen… denk dat veel mensen gewoon niet weten hoe hun partner er ‘eigenlijk’ uitziet.
Dit. Ze heeft trouwens dezelfde vraag gesteld op haar wijn insta en daar stemde net 70% voor ja . Krijgen we dus van de week weer een artikel met ‘ik kreeg heel veel vragen hierover, dus vandaag vertel ik je over mijn proefgroep’
Wat een hoop clichés inderdaad…
BARF!!!
Ja logisch dat de meerderheid daar ‘ja’ stemt. Als je op een hondenaccount vraagt of mensen honden leuk vinden, zal de meerheid ook ‘ja’ stemmen
mijn vriend vind dat ik op vera lijk dus weer een teken dat wij voor elkaar gemaakt zijn
Niet echt grappig…
Ik vind die kalender echt lame. Vooral deze: “Ik heb een strategisch plan. Het heet ‘dingen doen’.”
Ja die toon is ook zo… sarcastisch of zo? Neerbuigend.
Bovendien vind ik dat meer een operationeel plan.