Ja, maar je moet wel begrip hebben voor Massa want ze kan in Nederland niet shoppen zonder lastig gevallen te worden door haar fans. Dit heeft ze al eens in een vlog uitgelegd. Ze is wel een BN’er heur.
Can’t be unseen
Komt omdat ze tijdens het shoppen zelfs krijsend en graaiend de aandacht naar zich toe trekt. Als ze gewoon zou doen zouden al veel minder mensen haar herkennen.
Ik had kunnen weten dat iemand dit ging zeggen. Ik boek vooruitgang laten we het daar op houden
Die fans zijn net zindelijk. Mogen die wel alleen de straat op?
Ik vraag me weleens af hoe het zou zijn als Mascha,Serena,Cynthia etc geen bloggers/vloggers waren geworden en of zij dan nu ook mee zouden posten op het forum en de bloggers zouden afkraken.
Ze doen nu wel alsof wij allemaal zielige jaloerse meiden zijn maar ik denk dat zij hier ook wel te vinden zouden zijn als ze niet bekend waren geweest en een ‘normale’ baan hadden om lekker te spuien af en toe.
haar doelgroep gaat nu sowieso volgend jaar naar melt en electric castle neem ik aan?
oh sorry dacht dat haar doelgroep 18+ was
Ik ben ooit eens op de Beautygloss party geweest en kwam dus laatst deze foto tegen, waar een vriendin en ik nog met Mascha en Cynthia op de foto samen staan. Weet ook nog dat Cynthia mij erna vroeg of ik met haar telefoon nog een foto wilde maken van Mascha en haar samen. Good old times .
70 of 75% van het minimumloon dus dat is niet hoog
Wat zag masha er goed uit :o
Dat hoor je mij ook niet zeggen, maar veel zou ik het zonder geen beding noemen.
Ik vind het er echt helemaaaal niet uitzien alsof ze aan de pillen is? Vind dit typisch iemand die eens in de 10 jaar een keer aangeschoten is en dan helemaal jubelig is.
Mascha ook!!
die hoge stem en dat snelle praten en alles zooooo leuk… nee ik blijf erbij haha
Ik was beautylab aan het lezen maar ik las daar over een geitenkaassalade.
Ik was nog niet zo wakker en dacht even dat ik op cynthia.nl zat.
Wilde ik toch even sharen, bedankt voor het lezen.
Ik ben momenteel op de Balkan en de avonden zijn echt ongebruikelijk fris, draagt ze ook overdag een trui? Dat is dan weer een minder goed idee
Geen idee, ik kijk nooit naar haar filmpjes, mijn reactie was gebaseerd op een reactie in dit topic
Zojuist kwam ik Cynthia en Willem tegen op Schiphol. Ze namen de trein naar huis. Cynthia valt echt énorm op met daar felle oranje haar. Ben niet zo’n fan van de kleur. Ik vond haar wel erg mooi! Hier heb ik helemaal speciaal een account voor aangemaakt😂 Moest het even kwijt en niemand in mijn omgeving interesseert het hahaha