Beutyblogtopic XL

Als je er nu toch bent, kun je wel blijven. Gezellig!

35 likes

Dat lijkt me een heel goed idee!:smiley:

8 likes

Hahaha die laatste zin is heel leuk herkenbaar: hier snappen we wél waar je het over hebt :blush:

4 likes

Hier is er ook strenge wetgeving voor harddrugs, maar dat moet je in het geval van festivals met een korrel zout nemen. Het zal daar niet heel anders zijn?

2 likes

Nah dit vind ik zo’n onzin. Althans, ik zou het wel geloven als ze drugs gebruikt, maar het is echt niet zo dat je zo’n leven anders niet aankunt. Dus ik zou het een slap excuus vinden. Daarbij is zij zelf de baas dus plant ze haar eigen leven.

@Judge_Mental
Op buitenlandse festivals (in ieder geval mijn ervaring met festivals in Oost-Europa) moet je echt oppassen.

1 like

Ben ik de enige die het gek vindt dat Massa zo onder de indruk is van Melt (iig die in Duitsland of was dat Electric Castle) en het fantastisch vond, maar dat ze dan weer zo’n korte, (naar mijn idee) afgeraffelde vlog erover plaatst? Ik zou wel wat meer moeite verwachten en ook meer sfeerbeelden en zo willen zien.

2 likes

@Dandelion En wat verwacht je nu voor reactie op je bericht? :woman_shrugging:t3: ‘Geen haat’ maar wel irritatie omdat ik zulke berichten eigenlijk wel wat hatelijk en onnodig vind.

Dat is dan een invulling die gedaan wordt wat niet klopt. Maar ik zal mijn vraag verwijderen want ik wil niet die indruk wekken. Was oprecht benieuwd.

Toen ik ging werd de Sziget-trein bij de grens doorzocht met honden. :open_mouth:

Oh help, ik ga erheen maar wel met een andere trein. Hopelijk wordt die niet doorzocht met honden haha :sweat_smile:

Ja of je smokkelt gewoon geen drugs.

Samenvatting

Als je met 1 pil gepakt wordt kun je voor 2 jaar de gevangenis in gaan. De Hongaarse politie houd er daarbij van om met hun wapenstok te zwaaien. En dat allemaal voor een pilletje op een festival dat zonder drugs ook mega leuk is. De Nederlandse overheid en ambassade doen maar weinig voor mensen die in het buitenland een gevangenisstraf moeten uitzitten voor drugsbezit. Je moet je straf dan daar uitzitten. Oh ja en je hebt natuurlijk een strafblad.

41 likes

Brrrrr :cold_sweat:

Klopt! Is ook zo. Maar misschien ben ik gewoon te goedgelovig dat ze het in een ander land niet zou riskeren.

Die trein vond ik ook echt de hel. Mega ranzig, wc was al na twee uur ondergekotst, iedereen was luid en blegh. Achteraf bleek ik niet geschikt voor een partytrein.

3 likes

Ben trots dat ik de 100e like op dt bericht geef.

4 likes

Toen ik ging was er niet eens een party in de partytrein… alleen hitte en een gebrek aan drinkwater. Oh ja, slapen in een coupé met een aantal jongens die echt niet helemaal ok waren…
Ik vond het festival geweldig maar ik ga nog voor geen ton nog een keer in die trein.

2 likes

iemand de laatste massa vlog al gezien? ze wil na de zomer een meer dagelijkse routine ipv alle onrust in haar leven nu met reizen en dingen doen, omdat ze graag (gezonde) kinderen wil. ze zegt letterlijk ‘laat de molen maar starten’. Op de een of andere manier vind ik het zo’n aandoenlijk stukje, ik hoop dat het ze gegund is.

25 likes

Ja inderdaad! Best open en kwetsbaar vond ik het. Ik gun het ze ook van harte.

4 likes

Ik vind Mascha maar irritant in de vlog van vandaag :roll_eyes:. Ja, het is vervelend dat die vragen (op een ongevoelige manier worden) gesteld, maar zij is wel degene die steeds over haar kinderwens begint. En nu dus weer… in mijn ogen is ze de trolls alleen maar aan het voeden. Als ze echt wil dat haar minions erover ophouden, moet ze dat zelf ook doen en dat stukje, de kinderwens/de molen starten, afschermen.

4 likes

Misschien niet eens de trolls voeden, maar door constant weer opnieuw met serieuze blik over ‘de kinderwens’ te beginnen, zet ze zichzelf in een soort slachtofferpositie waardoor ze inderdaad reacties (soms bewust gemeen, maar vaak ook wellicht naïef/goedbedoeld) juist in de hand werkt. Half open zijn over dit onderwerp werkt blijkbaar niet. Waarom trekt ze inderdaad niet de conclusie dat ze de ins en outs van dit onderdeel van hun leven beter binnenshuis kan houden?

Ik ben 31 en al een hele tijd single. Niet perse bewust, of gewenst, of ongewenst, maar gewoon, het is zo gelopen. Ik krijg god weet hoe vaak de vraag of ik nog gedate heb, wanneer ik eens aan de vent ga, etc. Op zoiets zit je niet altijd te wachten, maar ik heb er zelf voor gekozen om altijd open te zijn geweest over het feit dat ik echt niet 100% van de tijd happy single ben en best weer een (leuke) relatie zou willen. Dan kan ik vervolgens gaan zeuren als mensen erover beginnen/ernaar vragen, maar dan had ik het zelf ook niet zo moeten opengooien. En dan ben ik niet eens een ‘BN’er’ met een minionclan van gemiddeld 12 jaar.

6 likes