Beutyblogtopic XL

Oh haha, ik ben het iig helemaal met je eens :slight_smile:

Dit reageerde ze later onder een andere reactie:
Daarom vliegen we business class, omdat hij dan plat kan. Nee, kolfmelk moet je in koeling bewaren, dus dat kan niet. Dit zijn geen smoesjes maar dit is onze realiteit. Ga er maar vanuit dat we het beste voor hebben met alles. En wij hebben voor burning man speciale matrasjes waar je zelfs met een gebroken rug goed op kan liggen.

Ik preach nergens dat ik een milieuverbeteraar ben maar ik word zo moe van dit soort comments. Kijk gewoon niet als je denkt dat alles een smoesje is. Ik heb er geen baat bij om dingen te verzinnen. Ik heb het idee dat sommige dingen zo enorm opgeblazen worden, phoe. Let me be. En ontvriend me als ik niet in jouw leven pas. Ik zou mijzelf ook ontvrienden als zoveel van dit soort dingen me dwars zaten! Just stahp.

Ooooh girlfrrrrriend

2 likes

Just stahp? :no_mouth:

14 likes

Hm ja ik denk vooral ook dat mensen met een gebroken rug op een speciaal campingmatrasje gaan liggen ja. So burny

38 likes

For what it’s worth: ik vind goed zichtbare biceps heel mooi en sexy (:
Bij zowel mannen als vrouwen!

2 likes

Ugh inderdaad. En ze gaan daar toch altijd met een bus heen, toch? Of hebben ze weer een privet pleen?

Je gaat me ook niet vertellen dat Linda haar melk van 4 dagen opspaart en meeneemt terug naar huis. Met het vliegtuig…

31 likes

Weet iemand nog een leuke beautyblog? Mag Nederlands of Engels of Spaans en dan gewoon lekker reviews van make-up, misschien af en toe een shoplogje ofzo maar niet alleen maar filmpjes en en kletsvideos en dagboeken.

3 likes

Maar dit is allebei Mira, de 2e foto ook

1 like

De titel doet me een beetje denken aan een 16 jarig meisje. Geef me aandacht, ik ben cool want ik heb alcohol gedronken.:neutral_face:

55 likes

Ja echt he. Dat gevoel kreeg ik ook bij deze tweet:

Zoiets poste ik ook toen ik 15/16 was, zodat iedereen even goed wist dat ik dat o zo populaire liedje ook luisterde…

39 likes

Haha ik kwam net hier om dit te gaan posten. My god, het niveau.

1 like

Massa was er nog niet klaar mee, spill the tea girlfriend

9 likes

Die smoesjes van je interesseren me niet Mascha, maar zou je eens voor EEN KEER de mensen die in de comments aan het schelden zijn met kanker, kunnen aanspreken?

20 likes

Wat een treurigheid

1 like

Eerder 12-14 jaar, heb ik het idee.

18 likes

breng ze nou niet op het idee van de cross. vliegen ze volgend jaar met hun prive jet naar lichtenvoorde.

19 likes

:joy:

zonde van je bier :sob:

5 likes