Beutyblogtopic XL

Mijn hart brak voor Mascha vandaag hoor. Leef al zo lang met haar mee, dat “we willen zo graag een kindje” och ik kan me haar pijn zo goed voorstellen. Niet over kinderen praten gaat de vragen niet oplossen, ze is in de dertig en net getrouwd, dan zijn mensen gewoon onbeschoft en vragen ernaar. Ik hoop dat ze dit rustig met Gregor kan gaan aanpakken en dat ze lekker een filter op alle comments met “zwanger” zet.
Gun haar het beste en hoop dat het met meer ritme wel lukt.

21 likes

Ik zou die comments ook steevast verwijderen. Zou er echt schijt aan hebben. Dat die kinderen blijkbaar niet fatsoenlijk opgevoed worden, betekent niet dat zij dat soort onbeschofte vragen hoeft te pikken.

13 likes

Weet niet of dit spuit11 is maar zag net dat Cynthia haar Instagram naam veranderd is naar cynthiaenwijn :unamused:

3 likes

Ik hoop echt op het moment dat dit forum los gaat omdat Mas een vlog heeft geupload met als titel ik ben zwanger.

13 likes

nee dat is haar speciale wijn-account :’)

2 likes

Dit lijkt me zó leuk! Ik ben niet echt de grootste fan meer, maar volg haar al jaaaaren. Vanaf haar roze kamer webcam video’s :see_no_evil:. Dus zulke grote dingen zijn dan wel super leuk om te volgen, zeker als je de achtergrond een beetje kent en weet dat het nier zo vanzelfsprekend is voor haar. Het is ze van harte gegund. We wachten rustig af. (op een paar kinderachtige reacties na onder haar video’s dus schijnbaar :roll_eyes:)

3 likes

Ah ik gun het haar zo erg!

3 likes

Ik ben helemaal niet zo’n Mascha-fan maar ik werd wel geraakt door haar openhartige uitspraken in haar laatste vlog. Ze lijkt me heel oprecht en het lijkt me echt ontzettend klote om als BN’er die vragen steeds te krijgen.

Helaas weet ik wat het is om kinderen te willen en ze niet zomaar te krijgen, inmiddels ben ik na jaren wachten en een intensief medisch traject van een jaar hoogzwanger. Maar ze heeft gelijk dat ze dingen on hold zet, want in een medisch traject word je geleefd door je cyclus, ga je van follikelmeting naar follikelmeting, en kan je eigenlijk weinig plannen. Ik heb weken gehad waarin ik 4 keer naar mijn fertiliteitsarts moest om baarmoederslijmvlies en follikels te laten meten. Dat combineer je al niet makkelijk met een kantoorbaan, laat staan met een leven in de spotlights.
Een medisch traject neemt (hopelijk tijdelijk) je leven over, en dan heb ik het nog geen eens over de psychische en lichamelijke gevolgen van zo’n behandeling.

Hopelijk wordt haar wens snel vervuld.

16 likes

Wanneer ze zo raar met haar gezicht op de grond gaat liggen

5 likes

Helaas ook voor mij heel herkenbaar…

Die ongepaste en ongevoelige vragen kwamen in mijn omgeving toch voornamelijk van volwassenen, hoor… je zou denken dat die wel beter weten, maar helaas!

1 like

Nou missie mislukt want het is maandag en er staat geen instalab. Misschien toch een cursusje plannen volgen bij Cynt?

9 likes

Ooh dat heb ik gemist. Spon gaat natuurlijk voor. Wel goed schema. Vanaf de eerste dag al fout.

14 likes

Klopt, bij mij ook. Als je getrouwd bent (of al lang samen bent) en richting de 30 gaat, dan is je baarmoeder blijkbaar publiek bezit en menen mensen dat ze er naar mogen vragen.
En als je laat merken dat het niet vanzelf gaat, dan zijn er ook nog pipo’s die durven vragen ‘Oh, aan wie ligt het?’. :roll_eyes: Of ongepaste uitspraken als ‘je mag mijn man wel even lenen hoor!’. Ik kan er een boek mee vullen.
En bij Mascha gebeuren de ongepaste vragen ook nog eens en public. Ik heb echt medelijden met haar, het is zo’n teer onderwerp.

18 likes

Wauw wat pijnlijk

6 likes

Ik heb het idee dat Mas en Gre het helemaal niet zo heel erg leuk vonden bij Melt en nu het besef (…) hebben dan ze zich het allerliefst focussen op het gezinsleven enz.

7 likes

dit! ze zegt zelfs in de vlog dat ze haar leven saai vindt. Denk echt dat het soms ook een heel leeg bestaan is…

12 likes

Ja, dat denk ik ook. Te veel vrije tijd is ook niet leuk, als je helemaal geen doel of ritme hebt in je leven.

3 likes

Ja dat denk ik ook… elke vlog is ook hetzelfde als ze in de bunker zijn. Denk ook wel dat een nadeel van je eigen baas zijn met alleen je partner als collega is dat je toch een bepaalde club mensen om je heen mist. Collega’s zijn een deel van je leven die je zonder je partner hebt en geen deel zijn van je privé. Mas en Greg zitten 24/7 bij elkaar op schoot door naast werk ook privé bijna alles samen te doen. Ik zou gek worden.

5 likes

Bah, wat een walgelijke opmerkingen. Wat hebben sommige mensen een lef zeg.

2 likes

Misschien bedoelt ze haar originele gezicht :face_with_raised_eyebrow:

35 likes