Beutyblogtopic XL

Oooo als zij komen ga ik echt stuk want ik kan niet voor me zien hoe zij zich tussen alle gekkies zouden bewegen. Ook al kennen ze burning man, dit is denk ik toch wel een heel ander soort baldadigheid (is dat een Nederlands woord überhaupt)

Hahaha ja exact, kreeg dit jaar gewoon kippenvel toen iedereen gelijk zijn bier omhoog gooide hij Tony junior, beetje triest wel eigenlijk hahaha. Maar goed, ik vind dat het komt door de hitte en de alcohol :sweat_smile:

1 like

Oooo ja daar ook inderdaad! Echt heel tof om te zien altijd. Om terug te komen op Mascha en ZC: zij zou inderdaad denk ik in lichtelijke shock zijn. Sowieso, na een dag zwarte cross kan je er gewoon echt niet meer normaal uitzien, helemaal modderig. SoooOoo burny :heart_eyes:
Is er geen zwarte cross topic of zijn er te weinig mensen op dit forum die daarheen gaan?

2 likes

ik zag dit jaar al een hele hoop insta fotos gemaakt voor het reuzenrad en dan teksten als “omg net coachella”

nope nope nope

3 likes

Hahaha neeee een groter verschil bestaat er denk ik niet, zie je die Coachella meisjes met perfect geplande outfits al staan bij de cross?

1 like

liever niet nee!

kan trouwens niet wachten op de burning man vlogs, lekker de binnenkant van de tent bekijken en horen hoe leuk het was ipv het te zien. oh joy

weet iemand waarom bijvoorbeeld anna wel buiten op het terrein vlogde en massa niet?

2 likes

Ik zie ook gewoon al voor me wat voor kop ze daar dan bij trekt :joy:

2 likes

Haar perfect geprepte haar helemaal onder bier.

5 likes

Hahaha omg :joy: Ik dacht dus echt dat die 2e Anna was. Daarom vond ik alles nogal gelijkend en dus dat het geen toeval kon zijn. Maar nu je het zegt en ik terugkijk zie ik dat boven die 2e gewoon de naam van Mira staat :scream:

2 likes

MIJN LEFUUUUHH

1 like

C. gaat een Masterclass in het zuiden geven. Eindhoven.

Euh, vind ik niet heel erg het zuiden.

Voor mensen uit de randstad is Eindhoven heel ver (te ver) zuiden helaas

1 like

Voor Limburgers is dit niet het zuiden. Voor de rest van Nederland staat Eindhoven aan het begin van de Route du Soleil

34 likes

I know, als ex limburger vind ik het ook stom.

En toch zingen ze echt in het PSV stadion ‘HIER IN HET ZUIDEN”.

2 likes

Ik kom uit Den Bosch en dat noem ik ook het zuiden, dus dat doe ik bij Eindhoven ook… Brabant ligt toch gewoon in het zuiden van Nederland?

21 likes

Dat klopt ook wel, maar vaak wordt vergeten dat er nog een heel stuk zuiden onder hangt.

Ja jullie hebben gelijk, heeft te maken met een persoonlijk frustratiepuntje: ik woon in Maastricht en werkte in Eindhoven. Als collega’s uit Amsterdam uitnodigde om in Eindhoven af te spreken was dat altijd een hoop geklaag en erg problematisch, terwijl ze wel verwachtten dat ik naar Amsterdam kwam vanuit Maastricht (2:30 enkele reis).
Mijn berichtje kwam er daardoor een beetje gepikeerd over, sorry!

7 likes

Er komt blijkbaar een nieuwe planner aan.

2 likes

Wanneer gaat ze dit uitmelken in dr vlog of op insta

1 like