Beutyblogtopic XL

Ja klopt ! die heeft hij gekocht voor haar in de “my husband buys my outfits” video.

Hahhaaa serieus? Lekker makkelijk.

Deze comment ook. Uh ja natuurlijk moet ze video’s maken dat is haar werk minion

23 likes

Hahah die las ik ook net ja. Die begrijpt het niet helemaal geloof ik :joy:

5 likes

Hahahaha ‘iedereen die zeikt over gerda dat ze telkens maar een uurtje per dag op kantoor is. Alsof gerda niks beters te doen heeft dan op kantoor zitten?? Ga lekker zelf op kantoor zitten dan’.

64 likes

True!

Zou ook wel weer wat voor Mas zijn. Dat ze dan zegt dat ze in Amsterdam gaat wonen maar dan toch euhmm… net niet!

1 like

Net als Laura Ponticorvo. Woont ook in een klein dorpje in de omgeving van Amsterdam :stuck_out_tongue:

Haha maar ik snap wel dat iemand bij “hoofdstedenacties” denkt dat t niet alleen provincie hoofdsteden zijn maar ook de landelijke hoofdstad.

1 like

Ja wel eens met hem eigenlijk.

(Grapje. Mas kan wel bij mij wonen want ik woon ook net niet meer in Amsterdam.)

Jessie haar nieuwe video samengevat:

• operatie kwam sneller dan verwacht (dacht 3+ maanden, bleek 1 maand).
  • ze was heel zenuwachtig en heeft daarvoor heel veel afleiding gezocht om er niet mee bezig te hoeven gaan.
  • operatie ging goed
  • voelde zich heel goed daarna maar had opeens een gapend gat naast haar vagina - door hechtingen die waren opengegaan- maar volgens de dokters was dat normaal (30-40% van de gevallen).
  • laatste zin is iets in de trant van “ik heb dit tegen niemand verteld maar ik heb spijt” en dan zwart beeld voor deel 2
9 likes

Wat een cliffhanger.
En nu moeten we er hier over hebben?

Lijkt me clickbait eerlijk gezegd.

16 likes

Jawel dat kan wel. Er zijn meerdere mensen die weer een reverse operatie hebben ondergaan. Alleen wordt het natuurlijk nooit meer zoals het voor de operatie was.

Maar zou het niet zo zijn dat dit gewoon een soort clickbait is en het straks over totaal iets anders gaat. Dat ze dus geen spijt heeft van de operatie maar iets wat er mee te maken heeft? (ik roep maar wat hoor). Ff advocaat van de duivel spelen maar youtubers hebben vaak zulke dingen. Laatst had ze ook een titel bij een video waarvan mensen heel wat anders dachten. Amerikaanse youtubers doen zulke dingen ook wel vaker met zulke eindes en dan een deel 2.

Maar als ze echt spijt heeft dan lijkt me dat wel echt heel shit voor haar

2 likes

Vind dit zo’n raar onderwerp om mee te clickbaiten… veel te serieus, maar goed alles voor the moneyz denk ik?

16 likes

Ja in feite is het dan weer een geslachtsveranderende operatie. Maar het bestaat echt. Ik kwam laatst bij een youtube filmpje van iemand die er dus echt spijt van had en zich weer terug naar het originele geslacht had laten opereren. Als je er op zoekt vind je best veel filmpjes van mensen die dat gedaan hebben.
Al weet ik niet of het hier zo vaak voorkomend is want vrijwel alle filmpjes en info die ik vond is uit Amerika of in ieder geval het buitenland. Het zal waarschijnlijk ook wel wat voeten in de aarde hebben qua psychologen, verzekeringen en papierwerk. Nog een stapje ingewikkelder dan een “gewone” geslachtsverandering.

1 like

Hihi pun intended? :face_with_hand_over_mouth:

Ik wil misschien die planner wel kopen! Vind m ook erg mooi. Wil de planner alleen wel eerst in het echt zien. Dus nog even wachten.

1 like

Wow, wat een verschil met die van mascha, deze ziet er kwalitatief veel beter uit!

Edit: ik wil dit soort dingen altijd kopen, maar voor die paar afspraken die ik buiten werk om heb, is het een beetje overbodig…

5 likes

Zei ze ook niet: dat ik echt heb gedacht; ik heb spijt. Dus dat ze een periode is door gegaan waarin ze dacht spijt te hebben, maar nu weer oké is? Anders wel heel heftig idd.

2 likes

wat veel negatieve reacties onder mascha haar vlog. snap best dat ze t af en toe zat is dat gevlog.