Ik zie echt maar 1 negatieve reactie?
Edit: Grapje, zie het nu ook ja. Bij de antwoorden van die ene comment.
Ik zie echt maar 1 negatieve reactie?
Edit: Grapje, zie het nu ook ja. Bij de antwoorden van die ene comment.
Vloggloss
2 uur geleden
Wacht dus de vlog van vandaag is niet goed MAAR vlogs vol met leuke beelden (reizen etc) is OOK niet goed? Wat wil je mens?
Jaa ik zag net alleen de reactie van Beyoncé, daaronder reageert Mascha ook heel kattig.
Vind enerzijds wel dat ze een punt hebben hoor want de content van haar blogs is echt bagger. En dan komt Mascha weer met haar eeuwige uitspraak ik kan het ook niet doen hoor.
Hee, zijn we geen buurtgenoten meer?
Die planner van Cynthia ziet er echt goed uit. Ook qua papier en hoe het in elkaar zit. Prijs valt mij dan ook echt mee! €22.99
Ik heb de planner van Lip in een opwelling besteld, 16 aug kan ik jullie alles laten zien
Ben benieuwd! Hij lijkt me vooral heel dik en zwaar en groot voor een handige planner en met te kleine vakjes om iets te schrijven.
Het ziet er een stuk volwassener uit dan die maschaplanner met stickertjes en minty pinky fluffie poofy etc
Ik vind hem echt heel mooi maar ik vind het hele “structuurjunkie” zo stom. Wel precies wat ik zoek qua agenda verder, verdomme
Jessie zegt: ik dacht toen echt: ik heb spijt. Dus ik gok dat het herstel tegenviel, en dat ze op dat moment dacht: had ik dit maar nooit gedaan.
Youtube staat vol met filmpjes van vooral Amerikanen die dan weer terug gaan naar hun eerdere gender ja. Ik heb het gevoel dat men in Nederland sowieso veel beter wordt begeleid bij zo’n transgenderpolie en dat sommige Amerikanen keuzes maken om de verkeerde redenen of eigenlijk nooit helemaal zeker van hun keuze waren. Dat je na twee ongelukkige kortdurende relaties (waarin iemand je gewoon shit behandelde) bijvoorbeeld weer besluit om alles ongedaan te maken.
Haha ik heb thuis ook echt een verzameling aan bullet journals, planners en agenda’s. Wel nu de life planner van LilyLike besteld, hopelijk ga ik er eindelijk eens serieus mee aan de slag.
Ik zou hem kopen als er geen structuurjunkie op de voorkant stond. Want ik ben geen structuurjunkie. Jammer joh.
Ook niet in spe?
Ja of kaften, dat kan ook.
Moet er wel ff bij vermelden dat ik erg zuur ben vandaag :’)
Het zou me wel erg kunnen helpen maar dan wordt het weer zo saai
Ik zou het liefst gewoon een planner willen met 'Georganiseerde chaoot" op de voorkant. Maar die moet ik maar zelf designen met 50500606 herfstplaatjes.
Ik vind de planner van Cynthia mooier, maar die van Mascha handiger qua indeling. En al die maandelijkse doelen en terugblikken hoeven van mij ook niet.
Een tijdje terug had iemand hier een link gepost naar bol.com van de nieuwe witte planner van Mascha, maar ik kan hem nu niet meer vinden. Kijk ik verkeerd?
Ik weet het niet zeker meer sorry! Ik woon nu in een studentenbuurtje dat begint met de U. Net niet Amsterdam dus.
Volgens mij woonden wij allebei een tijdlang in de buurt van de Haarlemmerdijk, zoiets herinner ik me! Maar ik woon daar nu ook niet meer hoor, ben wegens gezinsuitbreiding wat rustiger gaan wonen.
Buurtje met de U is wel even wat anders, hopelijk woon je fijn daar!
Ja klopt! Ik woonde daar met vriendinnen. Nu woon ik in een apartment met me boy. Dus vooral goedkoop en ruim maar als ik straks afgestudeerd ben dan zal ik er niet rouwig om zijn om te verhuizen.