Oh ok Rachel dankjewel voor je input!
Zij laat ook zo vaak van die achterlijke comments achter bij andere yt’ers.
Wow ja, dat vind ik ook best heftig en dan klagen zeker als ze daar commentaar op krijgr?
Maar heb het idee dat zii wel vaker dingen post of comments achterlaat zonder na te denken?
Haagse Rach had ook altijd vrij innig Insta-contact met DeltaCephei, een oud-blogster die flink overgewicht had en veel postte over eten, en nu na een gastric bypass zowat mager te noemen is. Ook zo apart dat ze dan iemand opzoekt van het ‘andere uiterste’.
Ik vind het trouwens wel geruststellend om te zien dat de dochters van Rachel zich ogenschijnlijk gezond ontwikkelen. De puberteit is natuurlijk bij uitstek de tijd waarin eetstoornissen op de loer liggen, hopelijk ontspringen die meiden de dans.
Volgens mij is die reactie van Racheltjuh meer een respons op andere reacties onder de vlog van Mascha (van mensen die de vlog te kort vinden)? Ik weet het niet, want ik heb de reacties niet gelezen maar zo komt het op mij over.
Heeft DeltaCephei nog een site?! Heel lang geleden volgde ik haar. Toen Cynthia en Mascha nog de enige beutybloggers waren geloof ik.
Dat denk ik ook! En dat het opeens te bizar voor woorden is als je heel je leven met je gender/geslacht in de weer bent omdat het niet klopt en dan in één keer is dat voorbij en kun je het loslaten en je nieuwe leven beginnen? Dat lijkt mij ook raar, ondanks dat het iets is waar je heel je leven naar uitkijkt. Daarmee omgaan heeft ze hopelijk wel hulp mee gehad, en ik denk dus dat het verhaal die richting op gaat.
Jezus waarom moet ze het bonnetje laten zien? Stoer hoor ruim 400 euro aan een diner uitgeven!
Echt heerlijk als je zorgeloos voor dat bedrag kunt eten en van genieten. Iedereen geeft zn geld ergens anders aan uit. Maar ik kan dan niet laten om om te rekenen wat ik voor dat bedrag aan tastbaar “materiaal” zou overhouden. Denk dat ik eeuwig ben verpest door mn koophuis waar nog vanalles aan “moet” gebeuren :’)
Precies! En ik zou zelfs nog liever bij de plaatselijke snackbar zitten dan zoveel geld uit te geven aan een Meesterkok Arrangement. Maar ja, ik vind “lekker” eten ook niet zo belangrijk, ik hou van simpel en voedzaam.
Of stel je voor: een cadeaubon van de snackbar voor dat bedrag!!!
Of een stuk of 5/6 simpele etentjes, geniet ik ook zo van. Of gewoon dat bedrag in cashmoneyz, kunnen we een weekje van weg!
WAAROM laat ze de bon zien idd? Vind het echt arrogant en hoogmoedig overkomen van kijk mij eens! Alsof ze zichzelf heel wat vindt.
Met dank aan Dove
Nou ja ze schrijft er een artikel over dus dan snap ik wel dat mensen denken ‘wat moet dat kosten’
Ik dacht dat Mas had aangekondigd bewuster na te denken over haar vliegreizen? (Of haal ik dit nu in mn hoofd?!). Even voor amper 24 uur naar Ibiza is dan echt het tegenovergestelde…
Ik heb (vroeger) in een soortgelijk restaurant gewerkt en ij had echt superfooi. Ik kon eigenlijk van mijn fooi leven en mijn loon sparen. Al werkte ik wel hele lange dagen, dus at er eigenlijk ook altijd en dat scheelt ook.
Meestal rond de 20/25 fooi (belgen wel veeel minder trouwens, maar ook uitschietsers al €50 en zelfs €100 fooi. Maar dan was het bedrag op de bon ook hoog hoor + mensen die niet omkijken voor een honderdje meer of minder.
Ik vind het in de context van het artikel niet raar dat ze de bon laat zien (wel gek/grappig dat ze zegt “alles van het binnenkomen tot het betalen van de rekening was fantastisch”)
Maar ik vind het slecht dat ze bij werkelijk iedere restaurantreview van wel een onderdeel of meer “vergeet” om op te schrijven of onthouden wat de ingredienten waren. Als je jezelf dan wilt profileren als michelinrestauranttester en zo serieus neemt dat je per se over elk liflafje een stuk moet schrijven, zou je dat toch op zijn minst voor elkaar moeten krijgen. Als je het het waard vindt om een artikel over te schrijven kun je ook achteraf wel even navragen bij het restaurant wat er nou ook alweer in zat, als je het zelf echt niet meer weet.
Als je gewoon wilt genieten en roepen dat je gék bent op aardappels en wèg bent van oesters, en verder geen moeite wilt doen, zet het dan gewoon in je weekoverzicht.
#wrangeafdronkmeteenzuurtje
Ik zou er als ik Willem was een beetje treurig van worden dat zelfs mijn verjaardagsetentje gebruikt moet worden voor werk.
@Nikkie86
Ik ben nu op de camping en daar zou zijn outfit zelfs een beetje aan de ‘casual’ kant zijn.
*Nah ik lieg hij zou hier vast campeerder van het jaar worden.
ze bedoelt vast een dadchelorette
Ik ook en ik denk dat ik hem zelfs ga bestellen