Beutyblogtopic XL

Ik denk dan direct dat ze dat alleen doet zodat ze de rekening dan (deels) als zakelijk kan beschouwen, scheelt weer belasting…

2 likes

Kan wel, of het mag is een ander verhaal.

1 like

Je moest eens weten wat ik uitgeef aan mijn candlelight suppers.

6 likes

Precies dit. :joy:

Ik heb alle foto’s bekeken en kreeg er ook geen trek van of zo. Al die liflafjes… Je doet mij een groter plezier met een avondje in een Berenrestaurant. :face_with_hand_over_mouth:

6 likes

Ooooh nu heb ik trek in de beren.

6 likes

Ik vond het wel leuk om te lezen! Maar ik houd dan ook wel van uitgebreid eten. Kan dit helaas nog niet betalen haha. In de context ook niet raar om te laten zien wat je betaald, uiteindelijk ben je daar toch benieuwd naar als je zelf ook een schatting wil maken over prijs/kwaliteit.

Samenvatting

Ja heerlijk. Ben wel pissig dat de normale kipfilet is verdwenen van het menu

2 likes

Wat is een berenrestaurant? Serveren ze daar berenvlees? :open_mouth: Of beer-vormige gerechten? Doet me denken aan de boterhamworst van vroeger haha.

16 likes

Yummm!

1 like

Keten van restaurants in Zuid-Holland. Meeste vleesgerechten.

2 likes

Inmiddels ook buiten Zuid Holland gelukkig! :smiley:
Simpele gerechten, inderdaad veel vlees. ‘Gewoon lekker’ met friet, groenten, etc. Geen liflafjes en bizarre dingen als gazpacho in bonbons, lever in tubetjes en saus die in druppeltjes naast je vlees ligt, maar een goede schep saus over je bord gekwakt en een flinke beenham. Heerlijk.

7 likes

Ik vind De Beren zo’n dierentuinrestaurant haha echt van dat eten dat je in een dierentuin kan verwachten.

30 likes

Oh nee, geen berenrestaurants meer voor ons. Paar jaar geleden met mn man spareribs gaan eten en een paar uur later konden we knokken om het toilet. Spoot er net zo hard weer uit als dat het er in was gegaan zeg maar.

5 likes

De beren is toch een soort luxe snackbar? In Zeeland hebben ze dat niet… wil daar wel een keer heen

1 like

Zou het daar niet mee vergelijken denk ik. Het is gewoon een soort eetcafé.

1 like

Gewoon een vreetschuur met veel vlees. Aangezien dit het beutyblogtopic is, ik meen te herinneren dat aranka er een artikel over geschreven heeft.

12 likes

Er komt misschien binnenkort 1 in Goes hoorde ik!

1 like

Hahah ik laat me verrassen! Ik ga wel mee :smiley:

Krijg er een beetje een Humphrey’s idee van! Klopt dat haha? Gewoon prima “budget” eten bij een keten zegmaar.

Berenrestaurant?
Komen daar van die zware dikke mannen met beharing? Good heavens!

4 likes

Ugh de beren. Ben een keer serieus ziek geweest toen ik bij Bella beer had gegeten. Vind de bezorgers op scooters wel leuk met hun beren helm.