Beutyblogtopic XL

In Delft, Rotterdam en Bleiswijk vond ik het ook geen snackbar… Ook niet bepaald 't Nonnetje maar wel een soort bistro.

Sorry dat ik het beutyblogtopic in het Berentopic heb veranderd. :speak_no_evil:

6 likes

Is dit iets wat ik mis in mijn leven?

3 likes

Bij Humphrey’s vind ik de porties wat kleiner, met name van de nagerechten.

Nee!

1 like

Havermout met FRUIT? Groundbreaking!

7 likes

Dan ken je haar dadels met spek nog niet

19 likes

Holy shit mag ik hier ff van bijkomen, val bijna van m’n stoel zo veel inspiratie en creativiteit!

4 likes

Lip is natuurlijk een fijnproever van het zuiverste water!

3 likes

Nee. Het eten is mwah en de toetjes zijn zo supermarkt achtig. Grote porties maar de vega gerechten juist super klein, dat is zo’n ergernis, net als het lange wachten. M’n ouders willen er soms heen, dus dan ga ik mee maar puur voor de gezelligheid.

2 likes

Oeh maar die dadels met spek zijn wel lekker hoor jongens!

Ik haat dadels :nauseated_face: laat Cynthia het maar niet horen

Love De Beren. Ik keek de eerste keer wel op toen er een gozer voor mijn deur stond met berenoren op zijn helm. En waar ik woon heb je een terras tegenover het restaurant. Echt iedereen heeft het daar over de bezorgers met berenoren😂 Hopelijk krijgen ze goed betaald.

4 likes

ff gegoogled haha, wat aandoenlijk

49 likes

Ooh doet me denken aan dat vroeger iedereen dacht dat je een euro per uur extra kreeg als je die helm droeg. Was helaas niet zo :frowning:

5 likes

Je moet niet vergeten de havermout de volgende ochtend te verplaatsen naar een nieuwe ‘mooie kom’, groundbreaking information

2 likes

Nee is tegenwoordig niet meer!

De eerste keer dat ik iemand ergens naartoe zag lopen met zo’n helm dacht ik dat een jongen onderdeel was van een vrijgezellenfeest. :sweat:

14 likes

We besluiten voor het Meesterkok Royal Arrangement te gaan. Bij dit arrangement ga je voor het Meesterkok menu, een menu met Michel’s vijf beste signatuurgerechten van de afgelopen elf jaar. Daarbij een glas Premier Cru Champagne, amuses, vijf begeleidende wijnen, water op tafel en koffie met friandises. […] Dit Meesterkok Royal Arrangement kost €175 per persoon.

In het buitenland krijg je dat vaak gewoon zo maar aangeboden maar hier maakt het deel uit van arrangementen. Ik denk dat ik dan toch maar naar de beren ga.

6 likes

Heb geen begeleiding bij mijn wijn nodig.

21 likes

Check dan de aflevering van RTL nieuws over die slachthuizen ( of oorspronkelijk Zembla?) dan eet je die spek ook niet meer.

Of is dit heel flauw

47 likes