Beutyblogtopic XL

Ja schijnen heel veel beestjes in te zitten

Op zich bestaat spek ook uit beestjes.

87 likes

Dat heeft ze toch allang allemaal weggeflikkerd.

6 likes

Heuuuuu Mas zit in de vlog van vandaag weer op Ibiza :ok_hand:t3: Maar ze vliegt nooit.

1 like

Hahaha ja wtf? I don’t care waar het in zit, als het maar smaakt :joy:

Maarja zíj moet het natuurlijk in een mooie kom doen voor haar sponfoto’s en extra smaaksensatie :roll_eyes:

1 like

Doet ze alleen maar voor ons. Anders worden haar vlogs nog saaier dus gaat ze speciaal reizen voor ons. Is een hele gunst hoor :face_with_raised_eyebrow:

2 likes
Samenvatting Jessie's video

Jessie had spijt omdat haar vagina wel functioneerde, maar ze niet kon klaarkomen. Ze had het idee dat ze haar lichaam had verneukt (haar woorden) omdat ze niks voelde als ze wat probeerde. Pas na 3 maanden lukte het haar om klaar te komen. Doordat het zo lang duurde begon ze te twijfelen. Nu alles werkt, is ze heel gelukkig.

16 likes

Beetje clickbait dus. Lijkt me natuurlijk wel rot. Maar ik denk ook niet dat je meteen alles voelt en kunt verwachten?

2 likes

Stel je voor dat iemand zou zien dat je havermout zou eten uit een gewone kom?

8 likes

Ja uiteraard. Ik zou ook wel stressen als ik in die situatie zou zitten. Maar ik bedoelde meer dat het einde van de vorige video nogal clickbait was. Vooral omdat het 2 delen was en dan zo zwart scherm enzo. Niet de situatie zelf.

1 like

De titel van de tweede video is clickbait, aangezien ze nu geen spijt meer heeft. Het einde van de eerste video niet per se, omdat ze wel twijfels/spijt heeft gehad over de operatie. En dus niet spijt dat ze het niet eerder had gedaan/het herstel tegenviel oid, zoals hier gesuggereerd werd.

2 likes

Als ik Jessies “Ik heb spijt” vergelijk met Wil en Tiens “LIVE BIJ PARINGSESSIE”, vind ik Jessies ““clickbait”” toch wel een stuk gefundeerder. Ik vind het ook knap dat ze hier open over is, ik kan me voorstellen dat als je jarenlang over iets gefantaseerd hebt dat zo spannend en permanent is als een geslachtsoperatie, het enorm eng kan zijn als je verwachtingen niet worden vervuld. Ik vind het echt heel fijn dat het inmiddels beter gaat voor haar :).

12 likes

Ik lak m’n nagels nu met Essie’s ‘Mint candy apple’ en die doet me zo denken aan Bethany Mota. Ik mis echt die tijden dat ik helemaal blij werd van haar uploads met haar favorieten of herfst outfits of diy’s. Dat waren zulke leuke youtubetijden hahaha, kon echt intens blij worden van die filmpjes (hoe ontzettend Amerikaans ze ook waren)

Dit soort video’s like :heart:

13 likes

Jaaaa zo zonde! Haar filmpjes zijn nu te cringeworthy voor woorden haha, vooral toen ze opeens ook ging zingen.

Vandaag kwam ik op dit filmpje terecht van Cynthia:

En ik moet zeggen dat ik echt een soort van heimwee heb naar de video’s van toen. Geen gelikte video’s met clickbait, irritante emoji’s in de thumbnail, voice overs, reclame om de 10 seconden en goede belichting maar gewoon een videootje dat in de keuken is opgenomen. Mascha had in die tijd ook weleens leuke receptvideo’s en toen vond ik het gewoon leuke meiden. Geen omhooggevallen gedoe.

Nog zo’n pareltje:

9 likes

Drank samenwerking tussen Lip en Willem? Aangezien hij nu voor zijn verjaardag een biercursus heeft gekregen. Wie bedenkt alvast de instanaam
Ik gok op SipmetWilenLip (voelen jullie de dubbele betekenis van sip :joy: )

25 likes

Haha toen kon ze nog kaas op eten gooien, ipv het toe te voegen

3 likes

Hihi in dit recept van Cynthia gebruikt ze wijn :sweat_smile: lijkt me wel erg lekker

2 likes

Ik vind ze allebei zooo schattig in die video’s, zo jong ook! Omdat ze beiden ouder zijn dan ik heb ik al sinds het begin als volwassen ervaren en begreep ik het ook wel wanneer er (soms best harde) kritiek op ze afkwam, maar eigenlijk waren het gewoon twee kuikentjes in een volledig nieuwe wereld. :relieved::cupid:

3 likes

Hoevaak zegt Jessie in de video wel niet verneukt, echt te vaak