Beutyblogtopic XL

Ja :scream: Wow, het is zolang geleden dat ik haar volgde. 12 jaar ofzo? Ik was haar ook helemaal vergeten. Ga haar zo opzoeken :ok_hand:t2:

Ja met blokjes?? Sund. Wilde de witte eigenlijk wel proberen.

1 like

Dat was ik! Bedankt :smiley:

Ik ben ook niet zo gek op die hokjes, oogt wat rommelig?

1 like

Sparkage was onaardig tegen Nikkie. Sorry, weet haar echte naam niet meer :joy:

1 like

Leesha geloof ik.

1 like

Damn, Serena. Je kan toch ook iets subtieler hengelen naar spon.

52 likes

Volgende stap: met een megafoon op de parkeerplaats voor de Ikea gaan staan bedelen om spon.

36 likes

Ze was nog niet klaar… :grimacing:

En zo veel mogelijk taggen hè. Ze moeten het gebedel natuurlijk wel vinden.
En toch nog even een soort van disclaimer van #verspon

32 likes

Jezus

11 likes

Wtf Serena

11 likes

Zou ze niet gewoon meelezen en denken “haha ff kijken hoe die trutten van ff nu gaan reageren”

Anders weet ik t ook niet meer

16 likes

Wat een grapjas die Serena. Laatst was ze nog aan het klagen dat ze bij bol geen baby mobiel kon vinden die ronddraait. :thinking:

3 likes

Ze noemt niet eens de Same Day Delivery service van IKEA pøtverdørie. Hard gewerkt vandaag?

6 likes

Ik reeg, kunnen alleen wij Limburgers denk ik begrijpen. Lang geleden dat ik dat gehoord heb wel :anguished: blijft wel een leuk woordje haha

7 likes

Ehhh ja goeie, opwinden denk ik?!

:joy::joy:

Ik ben Limburgs en ik heb dit nog nooit gehoord hahaha heb even een identiteitscrisis

5 likes

Waarschijnlijk zijn er bepaalde regio’s waar het wel gebruikt wordt en andere regio’s niet! Identiteitscrisis dus nergens voor nodig :grimacing:

1 like

Meer Bullet Journal - isch.

1 like

(Denk dat het hier moet en niet andere topic?)

Ik zit echt in shock te kijken haha. Wist wel dat Jeffree Star rijk is en veel spullen heeft enz maar shit… 100 pinbaltafels haha. :’) En ga maar door. En ben nog steeds verliefd op Jeffree Star zijn vriend.

4 likes