Beutyblogtopic XL

Waw, ik vind het heel irritant gefilmd en geëdit, maar wel superfascinerend. Ik ken Jeffree Star amper, ik ben helemaal geïntrigeerd nu. Wel echt een rommelig huis.

1 like

er is een hele reeks videos van shane met jeffrey en toen zei shane dat hij zo geintrigeerd was door de make up industrie en dat hij wel eens hoorde dat er honderden miljoenen per jaar in omgingen. en toen vroeg hij jeffrey of dat bij hem ook het geval was. en toen zei hij ja! :scream:

vandaar dat hij een auto van $450.000 heeft haha

3 likes

Jaaa lovelovelove, heb dit gisteren met mijn beste vriendin zitten kijken, echt gelachen! Jeffree is wel echt een bijzonder type, ik vind het wel leuk om te zien hoe down to earth Shane is :blush:

2 likes

Ik googlede even zijn vriend om te kijken of hij nog steeds met dezelfde had (ik volg Jeffree al een tijdje niet meer) en dan krijg je meteen duizend hits met of hij ‘gay for pay’ is. :o_o: Misschien ben ik naïef hoor maar wat bezielt mensen?

Jaa ik was ook echt in shock dat hij 4 jaar geleden nog maar €3000 over had en nu 100den miljoenen. Die ene vriend van shane kan ik echt niet handelen hoor, die met dat gemilimeterde haar. Omg hij is zo hysterisch

2 likes

Bedoel je Ryland? Zijn vriend? :joy: Vind hem echt hilarisch.

1 like

Ooh is dat zijn vriend? Jaa die bedoel ik inderdaad. Ik dacht dat de jongen achter de camera zijn vriend was haha. Ik kijk bijna nooit videos van shane, sorry shane

In de vlog van vandaag probeert Masja een croptop. Nou vind ik dat ze best een beetje buik kan showen als ze zou willen en zich daar comfortabel bij voelt (is dus niet zo, is aan haar natuurlijk), maar misschien zou het ook helpen als ze geen croptop uitzoekt die eruit ziet als een trui van de kinderafdeling die gewoon niet lang genoeg is…

21 likes

Ja dat lijkt me ook wel raar voor Nate. Dan is je vriend in een paar jaar tijd een totaal ander mens geworden qua uiterlijk

Ik vind Jeffree er eigenlijk wel op vooruit gegaan haha, nu helemaal dat blonde haar. (En met wenkbrauwen in Shane zijn video’s!)

1 like

Nikkie is gespot in Hilversum, op de plek waar ik werk. Weet alleen niet goed waarvoor en ik ben nu ook niet aan het werk om op onderzoek uit te gaan. Was vanochtend bij de NPO iig. Ben nu wel heel nieuwsgierig wat ze daar deed.:face_with_monocle:

1 like

Het is het weer net niet

Misschien voor de documentaire over haar van Linda hakenboom? Of heeft die niks met npo te maken?

Ik vind alleen zijn bovenlip zo heftig. Dat hele stuk huid tot aan zijn neus is enorm dik en onnatuurlijk. Zouden ze de fillers te hoog hebben geplaatst of zou dit een bewuste keuze zijn?

Edit: jefree star dus

1 like

Wat zijn dat ook voor productfoto’s? Lijkt net alsof Mascha de foto’s zelf thuis heeft gemaakt in slecht licht.

Goedkoper hè, om het zelf te doen. Maar zo zonde om je product zo neer te zetten.

Super bedankt voor je uitgebreide reactie! Hier heb ik wat aan. Boeiend om te lezen! :slight_smile:

1 like

Ik kom oorspronkelijk ook uit Limburg maar heb dit ook echt nog nooit van m’n leven gehoord. :’) Ik join de identiteitscrisisclub. Zal regio-afhankelijk zijn inderdaad. :wink:

1 like

Oh god hoe ga ik dit verwoorden zonder heel ff over mij heen te krijgen… Ik vind het vrij veel hoe vaak jef en vera uit eten/ luchen/ brunchen etc gaan. Kunnen ze heel bodyposistityfus doen maar eigenlijk ben je je zelf toch helemaal vol aan het maken als je zovaak uit eten gaat? #zeikmodus uit # moeten ze zelf weten #klopt

14 likes

Eet je dan zo veel meer/ongezonder als je uit eten gaat, dan dat je thuis kookt?

10 likes