Beutyblogtopic XL

Ja precies dat dacht ik ook altijd over hem. Heb nu toch wel respect voor die man.

1 like

Oké ik heb de planner van Cynthia binnen en hij is wel iets minder handig voor me dan ik had verwacht. Het is best een dik boek en de eerste helft bestaat volledig uit pagina’s met tips, ruimte om doelen te stellen, week- en maandevaluaties. Daarna pas begint het ‘agendadeel’. Hij ziet er wel mooi uit trouwens!

O en de maandoverzichten zijn fucking onhandig want er zijn cijfertjes in gedrukt, en de overzichten matchen optisch gezien niet met hoe een maandoverzicht er normaal uitziet (verdeeld in stukjes van een week). Het zijn twee pagina’s met links een raster van 3x6 dagen, en rechts eentje van 3x5.

Nog een kritiekpunt: er horen drie leeslintjes in te zitten maar ik heb er maar twee.

2 likes

Dat eerste: daar was ik al bang voor. Loop je altijd te slepen met onzingewicht.

Je tweede stukje snap ik niet helemaal, daar heb ik een plaatje voor nodig denk ik haha.

En over dat leeslintje zou ik een bericht sturen, dat is één van de redenen dat ik zo’n ding zou kopen…

1 like

Haha ja sorry het is heel lastig uit te leggen. Ik bedoel dat ik zoiets had verwacht:

Dus zonder de datum erin maar wel met vaste dagen: gewoon maandag - zondag in 1 rij.

De planner van Cynthia ziet er zo uit (sorry voor de gekke foto):
De dagen zijn dus al genummerd én de lay-out is niet zoals die van een normale kalender:

Leeslintje ga ik de uitgever even over mailen denk ik.

2 likes

Ja klopt, maar het is wel mooi papier vind ik.

1 like

Afijn die maandindeling is zo fucking onhandig, wie verzint zoiets.

4 likes

Huh is echt gekke indeling!! Ook nog nooit in een agenda gezien zo?
Ik dacht eerst dat je misschien de nummertje kon afplakken en eroverheen schrijven, maar je hebt maar 6 vakjes, dus dat kan ook niet.

1 like

Nee het is echt debiel

1 like

Ik zou hem terug sturen denk ik, of kan dat niet meer?

Oh zo! Ja die indeling is best onlogisch, zou ik niet zo fijn vinden nee. Ga je hem wel houden?

Hahahah die indeling :joy: wat

Wow ik vind dat echt geen fortuinlijke foto van haar, ze lijkt hier echt een extreem verbouwde pop (is ze ook wel beetje).

11 likes

Ik schrik er bijna van. Moet ze lekker zelf weten trouwens, ik vind het geen porem. Ook die gore filter weer

Waarom die stipjes in namen? Ik zie dat hier wel vaker op het forum en ben er oprecht benieuwd naar

1 like

Ooh maar dat heeft toch helemaal geen zin, heel veel mensen schrijven haar naam hier zonder puntjes

2 likes

Ik heb hem als het goed is ook vandaag binnen gekregen, maar ben nog niet thuis. Ben benieuwd. Groot vind ik persoonlijk niet erg en juist fijn, ik reis nooit met planners. Gebruik op m’n werk voor snel noteren van vergaderingen en taken een kleine el cheapo agenda. Maar als je hem als enige agenda gebruikt is dat wel onhandig inderdaad.

En lol, die maandoverzichten… why?! Ben zelf meer een weekplanner dan een maandplanner dus gebruik dat deel meestal niet, maar dit is toch niet overzichtelijk… waarom iets veranderen waarvan de standaard gewoon voldoet. xD

Volgens mij doen mensen het ook om te voorkomen dat je er zelf advertenties over krijgt. Dus als je hier over een voorbinddildo praat, kan het zijn dat je er advertenties op andere sites van krijgt. Of webshops ofzo.

1 like

Ja hij heeft in verleden domme dingen gezegd. Hij heeft ruzie gehad met Kat Von D en dat ging vooral daarover als ik mij niet vergis maar Jeffree heeft een video gemaakt (dacht ik) waar hij zijn excuses geeft voor die dingen enz en ik ben zelf ook van mening dat de meeste mensen een tweede kans verdienen. Hij zal er ongetwijfeld van hebben geleerd.

1 like

Ligt het aan mij of lijken Jeffree Star en Jose Veldsla aka Josh V als 2 druppels water op elkaar? :woman_shrugging:

33 likes

En waarom zijn de eerste 2 vakjes niet genummerd? Vind het wel chill dat ik dit nu weet, want dit houdt mij tegen hem te kopen.

1 like