graag gedaan hahaha
Edit: in mijn hoofd klonk deze reactie best grappig, maar nu ik het zo teruglees is de reactie beetje onlogisch hahah
graag gedaan hahaha
Edit: in mijn hoofd klonk deze reactie best grappig, maar nu ik het zo teruglees is de reactie beetje onlogisch hahah
Lijkt mij ook maar meestal eet je toch (onbewust ) meer. Vooregrechtje, hoofd, na. Dat eet ik thuis niet hoor. En gezond (tuurlijk kan dat!) maar ze jij dat terug in de vlogs?
Ik denk dan alleen maar: jemig zo duur?!?!
Dat denk ik ook. En ook als ik het geld had, zou ik het ook zeker vaker doen haha.
Precies dit. Inderdaad. Maar waar heb je gelezen/gehoord dat ze zelf niet happy is met haar zelf dan ? Ik heb dat helemaal gemist … Ik dacht juist met dat hele bdypstivy dat ze juist het helemaal accepteerde ofzo.
Aha. Dankjewel!
@Oprah @Koffiekopje opregen dekt de lading hoe dan ook veel beter, net als sjravelen. Zijn gewoon geen goede Nederlandse woorden voor.
Maar misschien eet Vera wel voor alle maaltijden die ze niet laat zien sla en smoothies. Ik vind het juist leuk om te zien dat dit iets is wat zij leuk vinden om samen te doen en dat ze daar echt van genieten. Als ik het geld had zou ik het ook doen, ik haat koken.
In theorie zou dat kunnen, maar ik eet haar dure handtassen op als het waar is.
Ik verbaas me vooral al jaren dat zij (en teske volgens mij ook) geen fiets lijken te hebben?? Ze gaan overal altijd met de auto naartoe, dat is toch hartstikke duur (vooral qua parkeren) en duurt meestal ook langer dan dat je de fiets pakt?
Nouja, kan me dus gewoon niet voorstellen dat je in amsterdam woont zonder fiets…
In die hitte van de afgelopen tijd geef ik Vera groot gelijk om niet thuis achter het gasfornuis te staan. Die hitte raak je niet meer kwijt als het eenmaal binnen hangt. En vind het wel een mooie tegenhanger met mascha die never nooit de bunker uit komt.
Haha ik ga echt stuk, Mascha die bij haar ‘favo kunstenaar’ Klibansky op bezoek is. Pluim voor zijn pr team, in korte tijd 3 influencers strikken.
Ho even ze was er al in 2015 he, dat moet ze in de story ook echt even bewijzen.
OMG. Original hipster
Hahaha! Ja, ik hoop het! Anders zijn mijn Limburgse taalskills er namelijk nog slechter aan toe dan ik dacht
Nou ja zeg, wist je dan niet dat de foefs megaaaaa kunstliefhebbers zijn?
Er zullen gerust uitzonderingen zijn, maar in een gemiddeld restaurant gaat er door het eten ook vaak roomboter en suiker. Roomboter vaak in sauzen en soepen, vis of vlees bakken ze er in. Zo’n mooie streep crème op je bord is vaak ook een combinatie van boter, melk en groente. En suiker wordt gewoon veel gebruikt als smaakmaker. Dus dat gaat door de soep, de dressing van de salade, marinade van het vlees etc. Het stomme is dat je het vaak niet eens door hebt. Dus ik denk dat je best kunt stellen dat je gemiddeld gezien wat meer suiker en vet binnen zal krijgen als je buiten de deur eet, dan wanneer je zelf kookt.
Ben het hiermee eens hoor, hoe vaak die uit eten gaan en vervolgens thuis op bed gaan liggen… Tja ik snap dat je dan geen maatje 36 hebt. Is hun keuze natuurlijk maar als je toch af en toe niet goed in je vel zit zou ik mezelf afvragen of een andere keuze mbt eten/gezondheid niet veel bodypositiever is…
Omg dat gehuppel van Mascha tijdens haar echte bubbling dans…
Ook echt op Instagram ‘ art’ zo lekker veelzeggend MAaR iK hOUww eGt vAn kUNSt H00wwR!!!