Beutyblogtopic XL

Hoe harder je je wil bewijzen, hoe minder ik ervan geloof.

Je ziet hen ook zo vaak naar musea gaan… :roll_eyes:

“Art” is zo gigantisch breed. Nu zou ik mezelf nooit een echte kunstliefhebber noemen, ik kan het wel vaak appreciëren en ga wel eens naar een museum, maar ik vind het zo raar om te zeggen dat ik van kunst hou? Ja, ik hou van bepaalde kunstvormen, ik kan er oprecht van genieten en ik heb favoriete kunstenaars en werken e.d., maar sommige dingen zijn ook echt mijn ding niet en vind ik afschuwelijk. Het voelt zo raar om dan alles onder 1 noemer te nemen. Maar “:heart: art”, hoor.

9 likes

Ik vind die spon bij Vera zo slecht. Ze wordt gestyled door een styliste voor haar 4,5 jubileum met Jeffrey. Vervolgens gaat de spon over deodorant??? Maar als je dan de vlog kijkt trekt ze naar haar jubileum etentje niet eens die gestylede blouse aan. Zo ongeloofwaardig weer, beetje kaliber IKEA kast spon.

14 likes

In een van de vlogs dacht ik gezien te hebben dat Vera gebruik maakt van car2go, zo’n deelauto zeg maar. Dan heb je volgens mij geen parkeerkosten. Maar dan nog verbaas ik me er ook over dat ze nooit fietst. Zo veel makkelijker in Amsterdam

Pakt ze in Amsterdam dan niet het ov? Ik kan me toch niet voorstellen dat ze de auto pakt om te gaan winkelen oid. Lijkt me helemaal niet handig haha

Was ze niet bang om te fietsen ofzo?

1 like

Ik vind fietsen ook echt heel stom dus als je genoeg geld hebt om telkens met de auto/het OV te gaan zou ik het misschien ook wel doen

3 likes

Ze zegt ook echt: ‘ik kan heel goed twerken, kijk!’ En dan springt ze op en neer :joy:. Ach al ze het samen zo gezellig hebben en dat leuk vinden, prima toch.

5 likes

Wauw, het moet wel echt een goede vriend van haar zijn als ze hem eens in de 3 jaar ziet

1 like

Ik had het idee dat Vera geen rijbewiijs heeft?
Ik denk ook dat ze teveel een ‘popje’ is om te gaan fietsen. Ze houdt natuurlijk wel van luxe en ik denk dat fietsen daar niet echt in past of zo.

2 likes

Ik vind het toch gek, ik ken echt niemand in amsterdam waarvan de fiets (gewoon in de stad) niet het belangrijkste vervoersmiddel is, of ze nou van luxe houden of niet.
Overigens moeten ze het helemaal zelf weten hoor, het is meer verbazing dan veroordeling.

9 likes

Hoe vaak moet die Lotte wel niet haar stash opruimen. Ik geloof dat ze nu haar leraressen baan heeft opgezegd, ik hoop voor d’r dat ze alles dan wat proffesioneler gaat aanpakken. Ik vind de filmpjes en foto’s wel iets te kneuterig.

5 likes

:sob::sob::sob:

106 likes

burnnnnnnn

6 likes

Petje af, Dennis :stuck_out_tongue_winking_eye:

20 likes

Hahahahahaa

Ik zou de zin ‘Heb je de verkeerde Schiphol pet op ofzo??’ best wel in het dagelijkse leven willen gebruiken.

45 likes

Zie nu op Insta dat ze me heeft geblokkeerd. Heb daadwerkelijk nog nooit een reactie gegeven @ haar insta?

Misschien vanwege het feit dat haar vader me
overal toevoegde op social en ik dat hier een keer heb gezegd. Nja leest ze vast hier mee :cheer: :dancingbanana:

50 likes

Iemand geef Dennis een medaille

9 likes

Huh wat, dan moet ze je echt doelbewust opzoeken en blokkeren. :thinking:

Ja. Ze had ook op mijn Linkedin pagina gekeken (kan bekijken wie op mijn pagina loert)

34 likes

Haha neeeee!

1 like