Vraag me af of Mascha het gevoel om te willen verhuizen niet ook heeft gekregen doordat er eerst foto’s / adres(?) van hun gedeeld werd op het forum? Dat ze er daardoor last van hebben gekregen en misschien ook wel gewoon een onveilig gevoel?
Fietsen / autorijden daar, het lijkt me beiden niks haha
Ik heb het idee dat de oude maascha weer een beetje terug komt. Yes nog steeds akward dansend maar wel onze mascha met shoplogs etc. Merk dat ik het fijn acht dat ze willen verhuizen haha.
OMG Nikkie Tutorials is in mijn dorp. Ik verander echt in een 15 jarige maar zou er bijna heen racen.
Calm. The. Fuck. Down.
We zien je selfie met Nikkie wel verschijnen.
Lijkt me wel een goeie. Althans, mij ervaring is dat in Amsterdam mensen altijd doen alsof ze BN’ers niet herkennen en niemand hen lastig valt bij hun huis.
Hoewel ik het wel echt kut zou vinden als ‘het forum’ dit gevoel bij haar heeft veroorzaakt.
Ja nou ik zit als een zombie op de bank, ik ben niet gegaan.
Ik kan me er helaas ook iets bij voorstellen, hopelijk is het niet zo.
Huh heeft de vader van Vera jou toegevoegd op sociale media? Why Heeft 'ie ook dingen gestuurd?
Ik snap ook niet waarom hij haar zou toevoegen?
Afgezien van het feit dat Trenchcoat er leuk uitziet.
Oh!! Bedankt voor de toelichting.
Ik had niet gedacht dat het ooit zo ver zou komen, maar ik heb het werkboek Structuurjunkie in spe én de planner van Cynthia gekocht. :’) Dit terwijl ik niets met Cynthia als persoon heb en de portemonnees van bloggers/vloggers liever ook niet spek.
Ik ben aan de laatste maanden/loodjes van mijn PhD bezig, heb de laatste tijd veel stressklachten gehad en zit ik momenteel ook in de medische molen voor een onderzoek op mogelijk ADD (heuj, verre van structuurjunkie dus lol). Heb verschillende planners geprobeerd maar zoals velen hier beschrijven geef ik het dan vaak al snel op en ligt het ding daar vooral mooi te wezen. Dit is de laatste keer dat ik me in het plannercircuit ga storten en écht m’n best doen xD Ik ben sceptisch, maar toch benieuwd of het nu eindelijk gaat lukken. Ik ben gemotiveerd want ik moet wel met de deadline van mijn proefschrift in zicht, de luxe van eeuwig uitstelgedrag is verleden tijd!
Mochten er hier nog twijfelaars en/of chaoten met terrordeadlines rondlopen, want goedkoop is het niet, ik wil na beide een tijdje (samen) gebruikt te hebben samen best soort mini-review geven indien gewenst/als er behoefte aan is?
Pff. Dat onderschrift: (zie ook hoe ik tactisch mijn hand op de doos hou want deze post is niet gesponsord)
- Natuurlijk houd je je hand ervoor, want reclame maken doen we alleen als we er veel geld voor krijgen
- We kunnen allemaal alsnog heel goed raden van welke zaak die pizza’s komen
Ja graag! Vooral van de planner, gewoon wat foto’s en/of het niet snel uit elkaar valt enzo.
Bij haar geloof ik in ieder geval wel dat ze het echt op eet haha, dus ik vind het wel minder ergerlijk.
Waarom vind ik dit zo grappig :’)
Trash
Maar natuurlijk
Dat het in Almere staat maakt het nog grappiger dan het had moet zijn.