Beutyblogtopic XL

Geen shade naar mijn mooie stad gooien! :stuck_out_tongue:

3 likes

Jaaaa wow die hele serie. Wauw wow wow wow. Heb echt gefascineerd zitten kijken, waar ik bij de grav3jardgirl de videos echt te lang vond, vlogen deze echt voorbij. Wat een leven, wat een wereld. Shane is niet een youtuber die ik volg/heel leuk vind, maar zijn zogenoemde tv-shows vind ik echt neat en hij durft ook echt to the point te komen. Echt heel goed gedaan. Ben benieuwd of er daadwerkelijk een make-up product gemaakt gaat worden zoals ze besproken hebben. Zou ik best leuk vinden om t zien.

9 likes

Ik vind deze foto wel leuk! Ze probeert in ieder geval niet sexy of zwoel te kijken terwijl ze een pizza stuk in haar hand heeft. Lijkt mij best nog wel een spontane foto

7 likes

Huh, maar dit staat niet echt dicht in de buurt van de kruidvat? (Als in voor de deur ofzo) Waarom zou iemand het daar neerzetten?

Ja eens! Ik had nog nooit Jeffree Star video’s gekeken en had gehoord dat hij racistisch was dus ik had hem al afgeschreven maar ik vond hem in deze video’s ook echt sympathiek! Maar ik weet niet of wat hij over die racisme schandalen zei waar is

2 likes

Ja precies dat dacht ik ook altijd over hem. Heb nu toch wel respect voor die man.

1 like

Oké ik heb de planner van Cynthia binnen en hij is wel iets minder handig voor me dan ik had verwacht. Het is best een dik boek en de eerste helft bestaat volledig uit pagina’s met tips, ruimte om doelen te stellen, week- en maandevaluaties. Daarna pas begint het ‘agendadeel’. Hij ziet er wel mooi uit trouwens!

O en de maandoverzichten zijn fucking onhandig want er zijn cijfertjes in gedrukt, en de overzichten matchen optisch gezien niet met hoe een maandoverzicht er normaal uitziet (verdeeld in stukjes van een week). Het zijn twee pagina’s met links een raster van 3x6 dagen, en rechts eentje van 3x5.

Nog een kritiekpunt: er horen drie leeslintjes in te zitten maar ik heb er maar twee.

2 likes

Dat eerste: daar was ik al bang voor. Loop je altijd te slepen met onzingewicht.

Je tweede stukje snap ik niet helemaal, daar heb ik een plaatje voor nodig denk ik haha.

En over dat leeslintje zou ik een bericht sturen, dat is één van de redenen dat ik zo’n ding zou kopen…

1 like

Haha ja sorry het is heel lastig uit te leggen. Ik bedoel dat ik zoiets had verwacht:

Dus zonder de datum erin maar wel met vaste dagen: gewoon maandag - zondag in 1 rij.

De planner van Cynthia ziet er zo uit (sorry voor de gekke foto):
De dagen zijn dus al genummerd én de lay-out is niet zoals die van een normale kalender:

Leeslintje ga ik de uitgever even over mailen denk ik.

2 likes

Ja klopt, maar het is wel mooi papier vind ik.

1 like

Afijn die maandindeling is zo fucking onhandig, wie verzint zoiets.

4 likes

Huh is echt gekke indeling!! Ook nog nooit in een agenda gezien zo?
Ik dacht eerst dat je misschien de nummertje kon afplakken en eroverheen schrijven, maar je hebt maar 6 vakjes, dus dat kan ook niet.

1 like

Nee het is echt debiel

1 like

Ik zou hem terug sturen denk ik, of kan dat niet meer?

Oh zo! Ja die indeling is best onlogisch, zou ik niet zo fijn vinden nee. Ga je hem wel houden?

Hahahah die indeling :joy: wat

Wow ik vind dat echt geen fortuinlijke foto van haar, ze lijkt hier echt een extreem verbouwde pop (is ze ook wel beetje).

11 likes

Ik schrik er bijna van. Moet ze lekker zelf weten trouwens, ik vind het geen porem. Ook die gore filter weer

Waarom die stipjes in namen? Ik zie dat hier wel vaker op het forum en ben er oprecht benieuwd naar

1 like

Ooh maar dat heeft toch helemaal geen zin, heel veel mensen schrijven haar naam hier zonder puntjes

2 likes