Beutyblogtopic XL

Ik heb hem als het goed is ook vandaag binnen gekregen, maar ben nog niet thuis. Ben benieuwd. Groot vind ik persoonlijk niet erg en juist fijn, ik reis nooit met planners. Gebruik op m’n werk voor snel noteren van vergaderingen en taken een kleine el cheapo agenda. Maar als je hem als enige agenda gebruikt is dat wel onhandig inderdaad.

En lol, die maandoverzichten… why?! Ben zelf meer een weekplanner dan een maandplanner dus gebruik dat deel meestal niet, maar dit is toch niet overzichtelijk… waarom iets veranderen waarvan de standaard gewoon voldoet. xD

Volgens mij doen mensen het ook om te voorkomen dat je er zelf advertenties over krijgt. Dus als je hier over een voorbinddildo praat, kan het zijn dat je er advertenties op andere sites van krijgt. Of webshops ofzo.

1 like

Ja hij heeft in verleden domme dingen gezegd. Hij heeft ruzie gehad met Kat Von D en dat ging vooral daarover als ik mij niet vergis maar Jeffree heeft een video gemaakt (dacht ik) waar hij zijn excuses geeft voor die dingen enz en ik ben zelf ook van mening dat de meeste mensen een tweede kans verdienen. Hij zal er ongetwijfeld van hebben geleerd.

1 like

Ligt het aan mij of lijken Jeffree Star en Jose Veldsla aka Josh V als 2 druppels water op elkaar? :woman_shrugging:

33 likes

En waarom zijn de eerste 2 vakjes niet genummerd? Vind het wel chill dat ik dit nu weet, want dit houdt mij tegen hem te kopen.

1 like

Jaaa dit wilde ik ook komen posten! Zelfde ingrepen gehad denk…best goed gelukt.

Ik dacht even dat het Trijntje Oosterhuis was

5 likes

Ik kwam hier even om te kijken of er al wat over massa gezegd was en haar nieuwe video waarin ze zich zit op te maken, maar hoooolyballs, ik weet dat ze niet bepaald veel in NL is en ze zich nooit uitspreekt over actualiteiten in de wereld of uberhaupt nieuws, dus misschien betekent dat dat ze nooit het nieuws volgt ofzo… maar onder hoeveel stenen leeft zij???

Ze heeft het over de gay pride en hoe waaaanzinnig het is dat de huidige generatie zoveel acceptatie heeft voor de LGBT community en hoe iedereen lekker hand in hand kan lopen tegenwoordig, ongeacht je geslacht of hoe je eruit ziet. Ik weet niet of ze het nou specifiek over NL heeft (ik denk het niet, want ze praat ook over dit onderwerp in relatie tot reddit), maar dat kan je toch niet serieus menen???

19 likes

Hahaha moest hier heel hard om lachen, zou die twee nou wel eens samen een video willen zien maken :joy:

Ik denk dat dat voor een overgang met de vorige maand is. Dus dat je daar nog 29 + 30 of 30 + 31 in kan vullen. Of 27 + 28 als je lang genoeg wacht met het gebruiken. :stuck_out_tongue:

Haha wauw zo typisch.
Haar “goede vriend” Koen K. Heeft echt nog geen 2/3 weken toch zn hele verhaal gedaan op verschillende platformen.
Lekker bord voor dr kop weer.

1 like

haha die schoenen van mascha, lijken net berg-/wandelschoenen

7 likes

Leuk awisa weer een x te zien in een vlog!

2 likes

Wat grappig on te zien dat de Tilstra’s er heel anders uit zien op zo’n foto die ze niet zelf gemaakt hebben/ in scene gezet is, met name Manon. Nog steeds een mooie meid maar een stuk minder ‘perfect’.

8 likes

Manon heeft een wielrenbroekje aan? Blijf het een rare trend vinden.

16 likes

Dat ‘verschil’ zie je ook als je naar de vlogs van Manon en Dwayne kijkt, vind ik! In haar eigen vlogs vind ik haar er anders uitzien dan in die van Dwayne - “mooier” wil ik het niet per se noemen maar ze weet duidelijk wat haar goede hoeken zijn :stuck_out_tongue: Maar ze ziet er wel altijd uit om door een ringetje te halen

2 likes

Ja ik kan er ook niet aan wennen. Wil ik ook niet :upside_down_face:

3 likes
Samenvatting

https://assets.vogue.com/photos/5b6daa0cbff6763c7162961f/master/pass/00-story-image-kylie-jenner-21st-birthday-party-planning.jpg

kylie jenner is weer next level, die had een wielrenbroekpakjurk aan.

5 likes

Ik blijf me verbazen over al die geknikte knieën op de foto. Vereist nog heel wat coördinatie om niet allemaal tegen elkaar te knikken. Ik denk daar echt nooit aan zulke dingen en vind het bovendien altijd zo vreemd staan. Je bent toch geen ooievaar :stuck_out_tongue:

19 likes

Wauw, dat rokje van Paulien. Als je daarmee ook maar iets beweegt zie je toch gelijk je ondergoed/billen?
Sorry voor degene die laatst zei dat ze vond dat daar niet zo’n probleem van gemaakt moest worden maar ik zou naar een festival waar je over het algemeen veel danst niet zoiets aandoen.

1 like