Haha I wish! Vooral voor de money’s en de massa ( see what i did there ) vrije tijd!
OMY GAAHD SO EDGY!!
Ohhh dus dit is rauw
Zo zag mijn Tumblr pagina van 10 jaar terug er ook uit
Zag ik hier niet iets voorbij komen over Mascha’s tanden?
Move over Mascha! Hier is de nieuwe Purple Girl
Dat tweede account van Teske geeft echt echt ‘ik ben vierdeklasser en later wil ik naar de kunstacademie’ vibes af. Maar dat die persoon uiteindelijk gewoon rechten gaat studeren.
Volgens mij blijven al die vloggers/bloggers/instagrammers/social influencers heel erg hangen in een soort van middelbare school mentaliteit. Ze ontwikkelen geen individuele, eigen stijl maar moeten continue trends volgen en hip zijn om hun jonge doelgroep (12+ jr) maar aan zich te binden. Ook hun taalgebruik lijdt hieronder. Best wel jammer.
Mari! Gelukkig! Je zit op dit forum! Het waren lege maanden zo zonder jou…
Ik schrik bijna van de hoeveelheid onkruid in de ‘tuin’ aka betonparadijs van massa, bijna meer groen tussen dr tegels dan in die bakken die ze hebben staan voor planten
Te aanschouwen in de vlog van gisteren
Ik schrik meer van het feit dat ze hun tent na BM vorig jaar zo in de berging / zolder hebben gepleurd en nu pas vlak voor vertrek het ding eruit halen om te luchten en schoon te maken
Ja en dat ze zei dat ze de binnekant wel zulle schoonmaken met babydoekjes (kan dat ik dit verkeerd gehoord heb hoor). Hoezo zou je dat doen als je thuis bent en toegang hebt tot water en schoonmaakmiddelen, is toch veel schoner dan met van die doekjes
Dubbelpost maar ik durf te wedden dat er minstens 1 paar schoenen gaat weggegooid worden na BM onder het mom van dat ze ‘klaar’ waren
Een normaal persoon zou ze een keer in de wasmachine gestopt hebben
Om maar niet te beginnen over de hoeveelheid prullaria (hoofdlampjes, fietskraaltjes alles unicorn enz ) en speciale outfits (vleugeltjes, glitterbandanas en andere hoofddeksels) ze elke keer weer kopen voor 1 jaar. Natuurlijk in de winkel dit verantwoorden onder het mom van ‘dit is zoooo burny’
Wat je soms al niet kon bereiken ja bij de creatieve vakken op de middelbare met een goed lulverhaal was soms niet te bevatten. Maar sowieso waren die vakken soms wel erg vaag. Ik was altijd van het netjes schilderen/tekenen/krijten etc bij tekenen en toen daagde de docent mij uitom mijn laatste werk, waar ik juist zo trots op was, te verscheuren en die losse stukken opnieuw te rangschikken en op een a4tje te plakken. Toen gaf hij mij geen 8 wat hij eerder mij zou geven maar een 9.
En als ze dan alleen nieuwe troep terug meenemen naar NL ipv al die kleine prullen: ja maar we hebben alles uitgedeeld hoowr!!!
Dat ze ook eens ze dat ze makkelijk 10 flessen zonnebrand opgebruikt, hoe dan?! Nou ja we weten allemaal dat ze niet vies is van wat overdrijven
Hoop oprecht dat ze terug wordt zoals vroeger, in haar eerste vlogs, ze is nu zo oppervlakkig en vroeger leek ze ng oprecht blij met dingen die ze liet zien in shoplogs, nu is het constante graaien meer een obsessie aan het worden als je walmart/target filmpjes bekijkt, jammer!
Nee, ze heeft de tent daar (tijdens Burning Man) af en toe schoongemaakt met babydoekjes.
Je tent schoonmaken met babydoekjes? Daar wordt ie toch niet schoon van, hoogstens glibberig.
Sowieso Burning Man. Ik snap het dat het een belevenis kan zijn maar het zou zo niks zijn voor mij. Ik moet goed kunnen douchen, slapen, eten hahaha.
Ik snap nooit waarom mensen voor burning man al die troep kopen. Ik dacht dat juist het hele idee van burning man was om een maatschapij op te richten en zoals op internet overal staat ‘anti-consumerism’ is…
(sorry voor de kromme zinnen, ik had moeite dit in het nederlands te zeggen)
Eigenlijk is elk festival of het nu gericht is op -spiritueel samenzijn- of voornamelijk muziek verpest door mensen die te veel geld hebben of er voornamelijk zijn om hun gezicht te laten zien. Je hebt 1 aflevering van Queer Eye waarin een oudere man onder handen wordt genomen die wel de juiste spirit nog heeft. Dat was toen best verfrissend om te zien. Het tegenovergestelde van Mascha en haar Walmart tribe.
Maar ook een festival als Lowlands vond ik vroeger veel leuker en ik dacht eerder dat het vooral lag aan mijzelf dat ik daar nu minder gauw naartoe zou gaan. Maar het ouder worden en mijn verandering in stijl spelen eigenlijk helemaal niet zo’n grote rol. De laatste keer dat ik daar was waren er jongeren die de hele dag in hun tent lagen en alleen echt de late uurtjes even gingen dansen en strak stonden van de pillen. Lekker gezellig. Of meiden die vooraf en tijdens het festival vooral bezig zijn met hun look. (Dan kan je beter naar het leuke Milkshake ) Prima een make-upje en een leuk outfitje hoor, maar om nou allemaal kleding alleen maar speciaal voor die 3 dagen te kopen en je daar heel anders te gedragen dan normaal :’) Sexy at festivals, but tired. But sexy.
Groetjes een zure ex-kantoortrut.