Beutyblogtopic XL

Oh nee ik word nu al moe als ik aan de wekenlange BM-discussies denk die elk jaar terug komen in dit topic.

7 likes

image

Krijg echt deze vibes bij Teske. Come on hoe oud ben je? Echt zo’n 15jarige snollekop met stoere praatjes. Ik ga buiten in de regen, ik heb een kilo make up op mn bkkes en trek lekker mij stoere schoenen aan. Kijk mij bad4$$ en alto zijnnn (haha echt zo letterlijk ook met zo’ ketting om :joy:) Ze is alleen een paar jaar te laat met die vibe. :smirk::joy:

26 likes

Ik ook niet, want mijn moeder vond het lijken dat je dan klompvoeten had :frowning:

3 likes
1 like

Het gaat om gezien worden! Je moet toch je Instagram vullen? En een beetje tussen de plebs liggen met je pop-up tentje kan echt echt niet!
Liever een camper met room for a pony and candlelight suppers. Daar kan je mee aankomen!

5 likes

Euhm dit is een vrij accurate beschrijving van mijn leven… and I approve this message :see_no_evil::flushed:

Helaas lijkt Teske haar puberfase nog niet te zijn ontgroeid.

5 likes

ik vind mascha er mooi uitzien!

4 likes

Wat heeft ze met dr haar gedaan

Lillekkk

3 likes

shit ik heb geen acne, en nu

2 likes

Excuseer me maar wat is dit voor kapsel?

4 likes

Ik vind ‘15-jarige snollekop’ anders ook aardig puberaal geformuleerd :’)

1 like

Haha uuh ja that’s the point?! :joy: ik gebruik snollekop zelf niet en bakkes ook niet en bad4$$ ook niet??:thinking:

2 likes

Ik weet niet of dit al behandeld is hoor, maar zou deze shade over Suz gaan?
Vind overigens wel dat ze een punt heeft!

47 likes

Ik moest hier hardop om lachen

Of op een of andere manier toch stiekem een sneer naar Annic?

7 likes

De look die cynthia met UD naked heat gemaakt heeft vind ik wel leuk maar het hele artikel is wat vijgen na Pasen.
‘‘Onlangs is er er een nieuwe verschenen, de Naked Heat’’, dit palette is toch al meer dan een jaar uit en zowat elke beutyblogger, youtuber en hun moeder heeft er al aandacht aan geschonken.

16 likes

Ja kan ook! Beiden?

@anon91490777 haha scherppppp.
(Of filmpjes maken over make-up aanbrengen, terwijl…)

3 likes

Of bij mensen die zich ondernemer noemen omdat hun onderneming is dat ze zichzelf filmen maar verder niet echt iets uh ja ondernemen?

22 likes

Mascha kan nooit een verhaal gewoon compleet achter elkaar vertellen. Er zitten altijd onderbrekingen in of dat ze zegt: ik weet niet, het is gewoon zoooo ja I don’t know. En dan stopt ze weer en weet ik alsnog niet wat ze nou duidelijk probeert te maken…

9 likes

Goede post van Cynthia

52 likes