Eigenlijk is elk festival of het nu gericht is op -spiritueel samenzijn- of voornamelijk muziek verpest door mensen die te veel geld hebben of er voornamelijk zijn om hun gezicht te laten zien. Je hebt 1 aflevering van Queer Eye waarin een oudere man onder handen wordt genomen die wel de juiste spirit nog heeft. Dat was toen best verfrissend om te zien. Het tegenovergestelde van Mascha en haar Walmart tribe.
Maar ook een festival als Lowlands vond ik vroeger veel leuker en ik dacht eerder dat het vooral lag aan mijzelf dat ik daar nu minder gauw naartoe zou gaan. Maar het ouder worden en mijn verandering in stijl spelen eigenlijk helemaal niet zo’n grote rol. De laatste keer dat ik daar was waren er jongeren die de hele dag in hun tent lagen en alleen echt de late uurtjes even gingen dansen en strak stonden van de pillen. Lekker gezellig. Of meiden die vooraf en tijdens het festival vooral bezig zijn met hun look. (Dan kan je beter naar het leuke Milkshake
) Prima een make-upje en een leuk outfitje hoor, maar om nou allemaal kleding alleen maar speciaal voor die 3 dagen te kopen en je daar heel anders te gedragen dan normaal :’) Sexy at festivals, but tired. But sexy.
Groetjes een zure ex-kantoortrut.