Ah oké. Dan begrijp ik het!
Had Lip niet laatst ook al een insta post met een lange tekst die aan Dove deed denken zonder Dove of iets te vermelden? Misschien probeert Dove iets subtielere reclame te maken
Ik snap wat je bedoelt, maar ik denk dat het hier verkeerd overkomt. Persoon 1 vindt haar lach nep, persoon 2 vind haar lippen niet mooi, persoon 3 heeft iets tegen haar wenkbrauwen etc. Dat betekent niet dat iedereen alles van Mascha verkeerd vindt. Alleen lijkt het zo omdat veel mensen hier iets negatiefs zien en dat hier benoemen. Persoon 1 kan Mascha’s lach wel nep vinden, maar misschien ook haar kledingstijl leuk vinden. Alleen benoemt men (ook de mensheid buiten het forum) vaak sneller dingen die negatief zijn omdat die meer opvallen dan positieve dingen.
Ja klopt daar hebben jullie gelijk in, negatieve dingen worden sneller benoemd dan positieve.
Na een verfrissend ijsje een verfrissende deo!
Oksels,zweettieten,klamme dijen beetje dove erop helemaal top!
Leuk dat Cynthia een post over kleding die ze draagt doet, en helemaal niet erg dat ze ‘geen modemeisje’ is (juist leuk).
Maar niemand heeft hier toch iets aan?
“ik draag graag jumpsuits”
Op die foto’s is gewoon totaal niet te zien wat ze aanheeft? Dit is je werk. Ik snap echt niet dat je niet de moeite neemt om voor zo’n artikel foto’s te maken, waarop hetgeen waarover je schrijft tenminste te zien is? Hoe kun je nou denken, moah, dit is ook wel best. Mensen bedenken de rest er zelf maar bij of zo
Het zal wel aan mij liggen maar ik vind dit dus geen kijkje in haar outfits, omdat je de outfit gewoon niet kunt zien.
Dat ze geen complete perfect gestylde fotoshoots doet vind ik niet meer dan normaal, ze is inderdaad geen fashionblogger, maar foto’s waarop alleen een stukje van de bovenkant van een kledingstuk te zien is vind ik echt heel laks overkomen.
Dat vind ik ook niet te maken hebben met geen fashionblogger zijn, of dat het maar een kijkje is, daarop is gewoon niet te zien waar je het over hebt?
Edit: ik vind het dus juist leuk dat het niet allemaal geposeerde foto’s zijn, maar ook gewoon foto’s waarop ze toevallig die kleding aan heeft. Maar als hetgeen waarover je schrijft op de foto gewoon niet te zien is, vind ik het nogal onzinnig. Is het dan echt teveel moeite om een extra foto te maken?
Eens, vind t zo niet flatterend…
En wat is er met de wenkies aan de hand?
Ze lijken wat zachter, ik vind ze mooi!
Ik zie nu pas de deobus hahaha.
Ik vind het een hele mooie foto! +over de caption, goed dat ze realistisch advies geeft aan jongeren (om school af te maken, algemeen omdat je er goede vaardigheden leert en specifiek voor aspiring youtubers omdat je niet weet hoe het youtubewereldje zich gaat ontwikkelen)
oe yesss er komen weer 18* burning man verhalen van free spirit massa want haar doelgroep is ouder geworden, de jongere kijkers zijn haar zat.
Ik vind dat mascha met bepaalde premières zo overdreven gekleed gaat… Dylan Haegens heeft zijn eigen film, die in première ging en dan draagt ze een of andere glitter gala jurk. Whyyyy mascha, whyyyy
Maar wat ziet Teske er goed uit zeg!
Ik ben zelf vaker vanwege mijn werk bij film premières geweest en meestal is de cast “overdressed” en de rest gaat wel netjes, maar niet over de top. Ik vind het ietsjes too much vanwege de glitters in combinatie met de lengte van de jurk
Het is dan ook een foto uit augustus 1998, toen digitale camera’s net bestonden en op alle foto’s een datum ingebrand stond, toen was dat nou eenmaal mode.
LHahahahahaah ik dacht dat ze op blote voeten stond en haar hakken had uitgegooid vanwege voetpijn na de première
dresscode was black tie dus vind t er wel bij passen
Hahahahahaha
Oh moet hier echt veel te hard om lachen
Dat is rauw. Mas is rauw.