Ik zag het laatst ook al bij een tienergirl uit mijn woonplaats die dat filter gebruikte. Ook echt een datum in 1998 ofzo. Dat ik dacht uhh waarom? Het is 20 jaar later?
Super rauw dit.
Care
Welk 2e account?
Ik heb met groeiende verbazing naar Vera’s eerste indruk video van de nieuwe Catrice producten zitten te kijken en ik ben eigenlijk een beetje verbijsterd over hoe weinig Vera moeite doet voor een kwalitatief goede video, iets waar ze bij mijn weten altijd goed in was.
Het begint al met primer, die eigenlijk een soort highlighter lijkt en die ze als een kind in royale hoeveelheden op haar gezicht aanbrengt. Hoe dan, je bent toch beautyblogger, dat hoeft toch niet zo? Leer je kijkers dat je keuzes kunt maken hierin, om het aan te brengen daar waar je glow wilt hebben?
Dan begint ze als een dolle met een contourstick haar gezicht te bewerken. En, en dat is me al vaker opgevallen, dan trekt ze de lijn door tot bijna aan haar mondhoeken. Als beautyblogger met 8 jaar ervaring zou je kunnen weten, dat het begin van je buitenste ooglid het einde zou moeten zijn van je contour, maar niet voor Vera. Net als haar uit de hand gelopen rupsen van een wenkbrauwen wordt de contour tot vrijwel aan de mondhoeken aangebracht. Godzijdank kan het product vrij aardig worden uit (weg) geblend.
Dan, en dat ziet ze zelf ook wel in, maakt ze een ooglook, waar een onervaren “my boyfriend does my makeup” nog een puntje aan kan zuigen. En dan verbaas ik me nog niet eens over de kleurkeuzes, maar staar vooral naar de grofstoffelijke bewegingen waarmee ze de oogschaduw op haar gezicht pleurt. Ja nogal wiedes dat je fallout krijgt! Oeps, ze was nog een oogschaduw en -kwastje vergeten, hoppa, pleurt dat er gewoon overheen. Jaja, zo kan ik het ook… of mijn ‘boyfriend’ dan.
Dan mag ze spelen met een siliconen stencil dingetje voor eyeliner. Ok, ook ik zou daar niet zo vertrouwen in hebben, maar als je het uittest, kun je toch wel even je best doen? Het “ongeveer” ergens hangen en dan flink wrijven met je stift gaat toch zeker niet werken? En als het ene stukje niet werkt, kun je toch wel even een andere kant proberen? Daar ben je toch voor aan het testen? Die look is toch al verpest.
En dan mag ze aan de blush. Net zoals met de contourstick wordt de blush in grote hoeveelheden aangebracht. Een clown zou er jaloers op zijn. En dan nog 2 highlighters, bam, hoezo subtiel aanbrengen. Wat Nikkie kan, kan ik ook, lijkt Vera gedacht te hebben.
My goodness, zo ken ik Vera niet. Volgens mij heeft ze er niet zo’n zin meer in. #einde rant
Endless moth heet het volgens mij
Nope, zeker niet!
Ik krijg Trijntje Oosterhuis vibes van haar.
Op de instagramstories van Gregor zie je een boemerang van Mascha die ik alleen kan omschrijven met: fillers gaat fout?!?!!
Oh Greg, als je grappen uit moet leggen, kun je ze beter niet maken.
De dresscode was black tie dus ik erger me meer aan die schoenen van Teske.
Hij is van My Jewellery!
Het zijn ook echt mega grove sneakers die fluoriseren. Maar ja wel een kilo make up op haar ‘bakkes’.
Ja indedaad. Je hebt ook minder opvallende sneakers of andere nette platte schoenen . En als ze een kilo make-up op d’r bakkes heeft moet ze even met Nikkie gaan praten. Maar goed anderzijds vind ik haar er verder wel goed uit zien.
Zo’n verontschuldiging er ook bij… Wat als zoiets echt gebeurd, dan ben je toch boos.
Ze deden me een beetje denken aan m’n spicegirls schoenen van 1996.
Die heb ik net zovaak gedragen tot de zool een normale hoogte had.
Oo ja die spice girl schoenen! Die waren zo’n hype.
Ik voelde me mega hip toen ik ze net kreeg.
Maar sowieso komt heel die nineties vibe terug. Not my cup of tea.
Ik haat jullie allebei want ik mocht die schoenen niet van mijn ouders. Dat is echt mijn #jeugdtrauma #ergerdannasi