Beutyblogtopic XL

Die edgy toon in al haar berichten trek ik echt nietttt

Ook: sorry voor de mensen wiens pak ik bijna (niet dus? Gewoon niet geknoeid bedoel je?) heb ondergesmeerd

Edit: MIJN GOD. Voor mijn geestelijke gezondheid heb ik Teske ontvolgd, maar door dit bericht heb ik op haar insta gekeken. “Het regent heel hard en juist daarom wil ik nu naar buiten”, BADASS hoor, ik zou willen dat ik zo cool was.
“Een hele pizza achterover slaan” hele - want nadruk op dat ze veel eet is GAAF
achterover slaan - want eten is niet stoer genoeg natuurlijk

Ik ga nu even aan het zuurstof, niet gezond om je zo druk te maken om een paar onderschriften :face_with_hand_over_mouth:

50 likes

JA hier is ze zo mooi! Een paar dagen geleden riep ik nog met trots te zijn afgekickt, maar als ik hier hoor dat ze misschien weer de “goeie” kant op gaat, ga ik mijn verslaving ooit opnieuw weer moeten oppakken

1 like

Volgens Edith - Style has no size - Dolmen niet. Ben je zelfs niet trendy als je de ‘90 stijl draagt. 80’s is wat trendy wordt hoor :woman_shrugging:t3:

2 likes

Ja, dat stuk met die primer ergerde ik me ook aan. Lotte had ook een video met deze producten gemaakt, en bij haar zag de primer er wel erg goed uit.

1 like

Altijd te laat met trends! Altijd net niet, hmm mss ben ik familie van Massa!

1 like

Haha I wish! Vooral voor de money’s en de massa ( see what i did there :smirk:) vrije tijd!

1 like

OMY GAAHD SO EDGY!!

1 like

Ohhh dus dit is rauw

1 like

Zo zag mijn Tumblr pagina van 10 jaar terug er ook uit

6 likes

Zag ik hier niet iets voorbij komen over Mascha’s tanden?

7 likes

Move over Mascha! Hier is de nieuwe Purple Girl

2 likes

Dat tweede account van Teske geeft echt echt ‘ik ben vierdeklasser en later wil ik naar de kunstacademie’ vibes af. Maar dat die persoon uiteindelijk gewoon rechten gaat studeren.

70 likes

Volgens mij blijven al die vloggers/bloggers/instagrammers/social influencers heel erg hangen in een soort van middelbare school mentaliteit. Ze ontwikkelen geen individuele, eigen stijl maar moeten continue trends volgen en hip zijn om hun jonge doelgroep (12+ jr) maar aan zich te binden. Ook hun taalgebruik lijdt hieronder. Best wel jammer.

19 likes

Mari! Gelukkig! Je zit op dit forum! Het waren lege maanden zo zonder jou…

1 like

Ik schrik bijna van de hoeveelheid onkruid in de ‘tuin’ aka betonparadijs van massa, bijna meer groen tussen dr tegels dan in die bakken die ze hebben staan voor planten
Te aanschouwen in de vlog van gisteren

14 likes

Ik schrik meer van het feit dat ze hun tent na BM vorig jaar zo in de berging / zolder hebben gepleurd en nu pas vlak voor vertrek het ding eruit halen om te luchten en schoon te maken :flushed:

21 likes

Ja en dat ze zei dat ze de binnekant wel zulle schoonmaken met babydoekjes (kan dat ik dit verkeerd gehoord heb hoor). Hoezo zou je dat doen als je thuis bent en toegang hebt tot water en schoonmaakmiddelen, is toch veel schoner dan met van die doekjes

7 likes

Dubbelpost maar ik durf te wedden dat er minstens 1 paar schoenen gaat weggegooid worden na BM onder het mom van dat ze ‘klaar’ waren
Een normaal persoon zou ze een keer in de wasmachine gestopt hebben

12 likes

Om maar niet te beginnen over de hoeveelheid prullaria (hoofdlampjes, fietskraaltjes alles unicorn enz ) en speciale outfits (vleugeltjes, glitterbandanas en andere hoofddeksels) ze elke keer weer kopen voor 1 jaar. Natuurlijk in de winkel dit verantwoorden onder het mom van ‘dit is zoooo burny’

17 likes

Wat je soms al niet kon bereiken ja bij de creatieve vakken op de middelbare met een goed lulverhaal was soms niet te bevatten. Maar sowieso waren die vakken soms wel erg vaag. Ik was altijd van het netjes schilderen/tekenen/krijten etc bij tekenen en toen daagde de docent mij uitom mijn laatste werk, waar ik juist zo trots op was, te verscheuren en die losse stukken opnieuw te rangschikken en op een a4tje te plakken. Toen gaf hij mij geen 8 wat hij eerder mij zou geven maar een 9. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

9 likes