Beutyblogtopic XL

En als ze dan alleen nieuwe troep terug meenemen naar NL ipv al die kleine prullen: ja maar we hebben alles uitgedeeld hoowr!!!
Dat ze ook eens ze dat ze makkelijk 10 flessen zonnebrand opgebruikt, hoe dan?! Nou ja we weten allemaal dat ze niet vies is van wat overdrijven
Hoop oprecht dat ze terug wordt zoals vroeger, in haar eerste vlogs, ze is nu zo oppervlakkig en vroeger leek ze ng oprecht blij met dingen die ze liet zien in shoplogs, nu is het constante graaien meer een obsessie aan het worden als je walmart/target filmpjes bekijkt, jammer!

2 likes

Nee, ze heeft de tent daar (tijdens Burning Man) af en toe schoongemaakt met babydoekjes.

2 likes

Je tent schoonmaken met babydoekjes? Daar wordt ie toch niet schoon van, hoogstens glibberig.
Sowieso Burning Man. Ik snap het dat het een belevenis kan zijn maar het zou zo niks zijn voor mij. Ik moet goed kunnen douchen, slapen, eten hahaha.

5 likes

Ik snap nooit waarom mensen voor burning man al die troep kopen. Ik dacht dat juist het hele idee van burning man was om een maatschapij op te richten en zoals op internet overal staat ‘anti-consumerism’ is…

(sorry voor de kromme zinnen, ik had moeite dit in het nederlands te zeggen)

13 likes

Eigenlijk is elk festival of het nu gericht is op -spiritueel samenzijn- of voornamelijk muziek verpest door mensen die te veel geld hebben of er voornamelijk zijn om hun gezicht te laten zien. Je hebt 1 aflevering van Queer Eye waarin een oudere man onder handen wordt genomen die wel de juiste spirit nog heeft. Dat was toen best verfrissend om te zien. Het tegenovergestelde van Mascha en haar Walmart tribe.

Maar ook een festival als Lowlands vond ik vroeger veel leuker en ik dacht eerder dat het vooral lag aan mijzelf dat ik daar nu minder gauw naartoe zou gaan. Maar het ouder worden en mijn verandering in stijl spelen eigenlijk helemaal niet zo’n grote rol. De laatste keer dat ik daar was waren er jongeren die de hele dag in hun tent lagen en alleen echt de late uurtjes even gingen dansen en strak stonden van de pillen. Lekker gezellig. Of meiden die vooraf en tijdens het festival vooral bezig zijn met hun look. (Dan kan je beter naar het leuke Milkshake :stuck_out_tongue: ) Prima een make-upje en een leuk outfitje hoor, maar om nou allemaal kleding alleen maar speciaal voor die 3 dagen te kopen en je daar heel anders te gedragen dan normaal :’) Sexy at festivals, but tired. But sexy.

Groetjes een zure ex-kantoortrut.

25 likes

Welke aflevering? Ben erg benieuwd hehe

Oooh, thx voor de opheldering! Alsnog beetje vreemd zeker omdat ze er op dat moment in wonen, hoe kan je dan je hele tent schoon krijgen :stuck_out_tongue:

1 like

The Handyman Can van seizoen 2.

2 likes

Oh nee ik word nu al moe als ik aan de wekenlange BM-discussies denk die elk jaar terug komen in dit topic.

7 likes

image

Krijg echt deze vibes bij Teske. Come on hoe oud ben je? Echt zo’n 15jarige snollekop met stoere praatjes. Ik ga buiten in de regen, ik heb een kilo make up op mn bkkes en trek lekker mij stoere schoenen aan. Kijk mij bad4$$ en alto zijnnn (haha echt zo letterlijk ook met zo’ ketting om :joy:) Ze is alleen een paar jaar te laat met die vibe. :smirk::joy:

26 likes

Ik ook niet, want mijn moeder vond het lijken dat je dan klompvoeten had :frowning:

3 likes
1 like

Het gaat om gezien worden! Je moet toch je Instagram vullen? En een beetje tussen de plebs liggen met je pop-up tentje kan echt echt niet!
Liever een camper met room for a pony and candlelight suppers. Daar kan je mee aankomen!

5 likes

Euhm dit is een vrij accurate beschrijving van mijn leven… and I approve this message :see_no_evil::flushed:

Helaas lijkt Teske haar puberfase nog niet te zijn ontgroeid.

5 likes

ik vind mascha er mooi uitzien!

4 likes

Wat heeft ze met dr haar gedaan

Lillekkk

3 likes

shit ik heb geen acne, en nu

2 likes

Excuseer me maar wat is dit voor kapsel?

4 likes

Ik vind ‘15-jarige snollekop’ anders ook aardig puberaal geformuleerd :’)

1 like

Haha uuh ja that’s the point?! :joy: ik gebruik snollekop zelf niet en bakkes ook niet en bad4$$ ook niet??:thinking:

2 likes