Ik weet niet of dit al behandeld is hoor, maar zou deze shade over Suz gaan?
Vind overigens wel dat ze een punt heeft!
Ik moest hier hardop om lachen
Of op een of andere manier toch stiekem een sneer naar Annic?
De look die cynthia met UD naked heat gemaakt heeft vind ik wel leuk maar het hele artikel is wat vijgen na Pasen.
‘‘Onlangs is er er een nieuwe verschenen, de Naked Heat’’, dit palette is toch al meer dan een jaar uit en zowat elke beutyblogger, youtuber en hun moeder heeft er al aandacht aan geschonken.
Ja kan ook! Beiden?
@anon91490777 haha scherppppp.
(Of filmpjes maken over make-up aanbrengen, terwijl…)
Of bij mensen die zich ondernemer noemen omdat hun onderneming is dat ze zichzelf filmen maar verder niet echt iets uh ja ondernemen?
Mascha kan nooit een verhaal gewoon compleet achter elkaar vertellen. Er zitten altijd onderbrekingen in of dat ze zegt: ik weet niet, het is gewoon zoooo ja I don’t know. En dan stopt ze weer en weet ik alsnog niet wat ze nou duidelijk probeert te maken…
haha ok, way to go als je gewoon géén reacties meer wilt ontvangen op je instagramfoto’s :’)
Zo, jeetje ja. Dat gemekker van Mascha dat ze ondernemer is. Jeeeeezus, wat doe je eigenlijk mens? Alsof ze ook dat boekje helemaal van begin tot eind doet, je naam staat op een vrij generiek boekje.
Haha ja als je van te voren al zegt: ‘eh nou dit hoef je niet meer te reageren want hier heb ik al een antwoord op’ vind ik dat niet erg uitnodigend om dan ook nog maar iets te reageren :’) Kan aan mij liggen hoor.
Maar dit zijn wel echt van die stomme vragen die mensen altijd stellen aan vrouwen die een baby vasthouden/haring eten/iets anders dat ook maar enigszins kan duiden op zwangerschap.
Maar je kan ook wat anders reageren toch?
In het Engels is er het gezegde “Those who can, do. Those who can’t, teach” m.a.w. mensen die ergens heel goed in zijn, zullen hiervan hun werk maken. Degenen die er niet in goed zijn, gaan er in les geven. Slaat wel een beetje op wat Mascha probeert te zeggen.
Ik vind dit inderdaad een tikje Sanne-achtig.
Sanne, die Rotterdamse vlogger (? Of blogger) die op Twitter ook altijd direct zo nasty reageert op letterlijk ALLES. Krijg een beetje dezelfde vibe van dit onderschrift.
Als ik ooit je biografie moet schrijven weet je me te vinden. Dan delen we de opbrengst .
Het zou eigenlijk best grappig zijn als iemand zich bij Rambam voordoet als succesvolle blogger die het helemaal niet meer weet of moeite heeft om tegenwoordig rond te komen stiekem bij verschillende business coach langsgaat voor advies en dan wordt bekeken waarmee die lui komen aanzetten. Of ze allemaal poep praten of er toch iemand tussen zit die echt met goede adviezen komt.
Of iemand die wel enigszins bekend was/wat maar het bloggebeuren meer op de achtergrond is geraakt (en ook geen hele serieuze plannen meer daarmee heeft => (niet meer) de belangrijkste bron van inkomen is) en dan gewoon kijken als experiment of hier nog wat uit kan komen.
Hebben Alwin en Saske dat niet eens gedaan met een cursus vloggen/youtuber worden?