Beutyblogtopic XL

Sinds Mascha het steeds heeft over die dikke rijstwafels met zeezout zijn ze ook steeds op in de appie :frowning_face:

2 likes

Omg she’s such an influencer!!!

1 like

Nou in mijn Kruidvat wordt er volgens mij geen 1 van haar shampoo’s verkocht, dus hoe het met die influence kracht zit weet ik zo net nog niet…

3 likes

Oja en nog even over het kont-gebeuren, ik zat vlogs te kijken waar ze aan het trainen was en toen dacht ik, komop massa ga nou niet net alsof doen dat die pose op insta je kont meer doet lijken dan dat ie is…

s

Edit: vlogs niet langer dan een week geleden

33 likes

Volgens mij heeft Lidl ze ook.

Dus ze doet wel alsof? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Mascha verspreidt dus gewoon fake news over dr ass.

12 likes

Ja, SHOCKING want dat doet ze natuurlijk nooit

2 likes

Ja dit is precies wat ik bedoelde gister haha. Ook prima nauurlijk en niks mis mee. Maar ik bedoelde indedaad gewoon te zeggen dat dit geen squat kont is, terwijl ze dat wel loopt te verkondigen. Verder allemaal prima wat voor kont je ook hebt haha.

12 likes

Mas die beweert geen rel vegan te zijn, maar vervolgens in de vlog zegt dat vlees eten het nieuwe roken is. Lol.

3 likes

Nouja “rel vegan” is ten eerste niet iets wat ik zelf gebruik, maar ze gaf gisteren (?) op Twitter aan dat ze zo’n hekel aan die groep heeft. Dus daar doelde ik op. Daarnaast vind ik dat er betere manieren zijn om mensen over te halen minder/geen vlees te laten eten dan het vergelijken met roken. Dat vind ik juist meteen heel judgy overkomen? Want roken wordt gerelateerd aan vies, asociaal, ongezond. Bovendien is voor zover ik weet roken nog altijd een erg bewuste keuze waar je mee begint wanneer je een jaar of 16 bent, terwijl de meeste mensen (waaronder ikzelf) opgroeien met vlees eten en het is dus helemaal niet zo vanzelfsprekend om daar ineens mee te stoppen.

3 likes

Ik snap echt niet dat iedereen moet zeggen; als mijn moeder er zo bij zou lopen…
Wat heeft die dochter er nou mee te maken? Het is niet erg passend bij de leeftijd, maar wat maakt het uit dat ze moeder is?

22 likes

Waarschijnlijk via het linkje dat zij plaatst uitverkocht. Heeft ze weer makkelijk verdiend.

1 like

Tja, of het komt gewoon doordat die cups de hele maand al 1+1 gratis zijn? Maar ja, soms vergeet je die dingen :roll_eyes:

10 likes

Dat iets niet altijd je smaak is, vind ik heel begrijpelijk. Maar ik erger me altijd kapot wanneer iemand zegt dat je iets niet moet dragen vanwege je leeftijd of het feit dat je moeder bent.

16 likes

Hahaha iemand in de comments noemt Mascha ‘bootygloss’ :’)

17 likes

Dus in feite is Miss bootygloss bum niet veel groter dan die van de cheeky girlssss.

1 like

Ja bedankt nu heb ik dat liedje in m’n hoofd

1 like

Aan de ene kant begrijp ik dat sommigen zich voor zo’n moeder zouden schamen, maar ik vind persoonlijk dat ze het wel heel goed kan hebben. Ik heb persoonlijk liever een moeder die, als ze het nog kan hebben, zich zo kleedt, dan dat ze haar lichaam verbergt. Ze heeft ook gewoon een goed lijf en dan is er niks mis met het te laten showen zolang het nog kan. Bo heeft er denk ik ook geen problemen mee en dan is het niet erg.
Zag voor het laatst ook een vrouw van rond de 50 in shorts en aan de ene kant dacht ik ‘Ai, dat is wel kort’. Maar dat mens had een paar prachtbenen, dus waarom ook niet?

8 likes

Nogmaals ik zeg dat ik het met je eens ben over het leeftijdsdingetje, maar het moeder aspect vind ik stom. Want ook al haal je haar dochter er niet bij, indirect zeg je dat als jij in die situatie zou zitten je het niet zou pikken.

4 likes