Zou wat zijn als je als moeder je kind niet meer tof vond vanwege een outfit, toch?
Ik geef gewoon even wat tegengewicht: ik zou graag Debbie als moeder willen! Ik vind het een beter voorbeeld dan een hele onzekere vrouwen. Daarnaast geeft Debbie volgens mij haar kinderen veel eigenwaarde mee en motiveert om dromen achterna te gaan. Had graag wat meer van dat gehad in mijn jeugd
Komen er eigenlijk ooit nog ergens wat nieuwe lipsticks uit ofzo die worden gereviewd??? Ik wil scrollen door 14 lipsticks
Maar gooit ze haar tetten nu niet alleen naar buiten omdat ze ze heeft laten opvullen? Wat ik dan niet perse vind getuigen van veel zelfverzekerdheid.
Ik wist dat iemand dit zou zeggen! Maar ik wel dat ze zelfvertrouwen uitstraalt. Nepborsten of niet.
Had ook niet gereageerd om een discussie te starten, wou gewoon echt even m’n mening geven haha
Ja ik vind dat dit alleen van moeders naar dochters geldt tot een bepaalde leeftijd. Een moeder is een volwassene daar kan je als kind zijnde niet over bepalen hoe die zich moet kleden.
Nou, zo bedoel ik het niet en dat snap je vast ook wel. Ik bedoel meer, als je je een geweldig lichaam hebt waarom zou je je dan in bepaalde kleren heisen om je aan bepaalde leeftijdsregels te houden?
TL;DR: Draag gewoon wat je wilt.
Natuurlijk, maar we hebben het nu toch specifiek over Debbie dus vandaar mijn verwoording
Het is idd ongelukkig verwoord en daar had ik beter op moeten letten.
Hopelijk heb ik niemand met mijn verwoording verder gekwetst. Het ging over deze specifieke kwestie.
hahaha ik zag iemand dit delen op Twitter en moest direct denken aan Cynt en d’r wijnrecensies
#tjokvolfruit
Ze zou het zo zelf geschreven kunnen hebben
Een boek dus van Willemijn en Martine, die zag ik niet aankomen. Wel leuk denk ik, mocht ik ooit zwanger raken zou ik het misschien wel kopen.
Ik vind het wel een rare titel maar ik heb dan ook geen kind dus wat weet ik nou
Waaaaaarom schrijft Serena altijd ‘zo’ in plaats van ‘hoe’?
Nu in haar Instalab: ’ Kijk dan zo sip hij kijkt! Awwwww!’.
Het valt me al zo lang op en ik kan er niet meer tegen
Hoe lang is een Chinees?
Ja dit. Haar zusjes doen het ook. Leest ook echt irritant
Zucht, waarom moet ze altijd energie en aandacht besteden aan dit soort negatieve dingen van anderen? Net zoals negatieve reacties op haar blog/insta/whatever. Of is dit weer een verkapte vorm van aandacht verkrijgen voor haar “masterclass”, zodat ze meer tickets verkoopt?
Waaaaaaarom laat zij zichzelf zo kennen?
Typ dat epistel lekker naar Willem om het uit je systeem te krijgen en ga door met je leven, yo!
Lijkt me echt zwaar om cynthia te zijn. Die meid kan zooo slecht tegen kritiek. Constant alles goedpraten ook. Bah
Wel tof dat ze ‘te allen tijde’ goed heeft geschreven!