Beutyblogtopic XL

Hahaha :joy:
Blijkbaar is Annic hun coach zie ik net op insta

1 like

Haha ik ben er altijd als de kippen bij om Cynthia te bashen maar ik vind deze tirade best wel grappig en het geciteerde stukje ook wel heel gevat!

6 likes

Zou Annic dan de aanstichter zijn van de kinderen ineens vol in beeld en zichzelf steeds voorstellen in video’s? :thinking:

6 likes

Vroeg ik me ook meteen af! Ze is wel ineens super trots op ze en “Wil” bedankt Annic ook voor t pushen om het “grote nieuws” wereldkundig te maken. Te overduidelijke referenties naar elkaar vind ik. Dat doen ze vast niet alleen omdat ze elkaar aardig vinden en dit toevallig tijdens een borrel besproken hebben. Zit vast meer achter. Ook gezien hun hele stijl en uploadtijden die “ineens” veranderd zijn…:thinking:

2 likes

Overduidelijke referenties valt toch wel mee juist? Ze hadden het in de vlog enzo over coach, niet over Annic… ik begreep in ieder geval pas door een story (van Willemijn) van vanavond dat hun coach Annic is.

1 like

Dan weten we nu ook al dat dit unaniem belachelijk grote succes ook vertaald zal worden in het: Zweeds, Swahili, Frans, Farsi, Oud Grieks, Catalaans, Russisch, Koreaans en Fries. Uiteraard allemaal gedaan door de coach himself, die onlangs alle successen en aandacht, toch zo gewoon is gebleven.

12 likes

Huh? Maar als papiertjes niet belangrijk zijn voor onze Cynthia, waarom krijst ze dan van de damen dat ze een wijncursus doet waarbij ze certificaten kan halen?

20 likes

Ik bedoelde ook de stories idd. Daain vind ik t wel overduidelijk iig (heb de vlog nog niet gezien). En Annic plaatst nooit zomaar in een story dat ze trots op iemand is (net zoals over Delia gisteren?). Dan reageert ze vaker onder een foto oid. Dus ik vond t echt opvallend. Zeker als ze het allebei rond dezelfde tijd uploaden en zo specifiek benoemen

Nou ja…Als je er zelf niet in gelooft dat iets een succes gaat worden kan je er natuurlijk net zo goed niet aan beginnen.

1 like

Mascha gaat naar de winkel, koopt ongepland een Louis Vuitton armband waarvan de prijs alleen aan te vragen is terwijl ze van plan was Louboutin schoenen wilde komen. Ze verbaast me alleen maar meer en meer. Hoe kan je zo omgaan met je geld.

11 likes

En de armband is niet eens echt zilver zei ze… :confused:

9 likes

Ik geef haar het voordeel van de twijfel en hoop dat het iets van luxere materiaal is dan zilver :joy:

1 like

Hahaha dit maar dan moeten die Franse namen vervangen worden door een Groningse nieuwbouwwijk.

7 likes

Het verschil tussen Ivo Niehe en Annic vind ik eigenlijk niet eens zo heel groot…

7 likes

Nee ze zegt: ‘er zit een laagje omheen ofzo.’ Dus geen witgoud lijkt me. Ziet er ook super cheap uit en past totaal niet bij haar andere armbanden.

2 likes

niet vol te houden… dat gebrabbel van hem. en de verhaallijn.

wie wil hij nu eigenlijk zijn?

2 likes

trouwens hij heeft het over een pretpark gebouwd in 1978… toen mochten we nog zonder autogordels op de achterbank. Dat is ook gevaarlijk (ja, ik belandde eens op het dashbord vanaf de achterbank)

3 likes

Hahaha. Ik zie het hem ook nog gewoon doen ook. Inclusief slijmerige lach en hier en daar ironische ik-ben-beter-dus-maak-ik-een-neerbuigend-grapje momenten.

Ow en dat dan in de hal van Wil haar optrekje een mega enorm schilderij van Saar hangt.

Ze verwelkomt Ivo bij de deur door deze zelf open te doen (want ze is immers zo gewoon en vooral bescheiden gebleven) Ivo ziet het schilderij van Saar, begint daarover en raakt zo meteen de gevoelige snaar

2 likes

Hahah ben bang dat je gelijk hebt inderdaad. Ze is echt helemaal het besef kwijt van wat het geld waard is en wat niet geloof ik.

1 like

Wat bedoel je precies met een prijs die alleen aan te vragen is?

De armband is trouwens 275 pond op de Engelse website en gemaakt van:

• Brass with a gold-colour finish (moet silver-colour zijn denk ik)
  • Light pink lacquer