Ik had wel het idee dat ze zich hier redelijk bewust van is en probeert er beter mee om te gaan, maar misschien ziet ze dit als zó onterecht en oneerlijk dat ze er iets van móét zeggen?
Ik snap echt haar frustratie maar het zou haar zo veel helpen als ze dit typt, en dan 24 uur wacht met posten en kijkt of ze het dan nog zo nodig vindt.
En dan kan ze dat oefenen en er een nieuw boek over schrijven en masterclasses ‘tot 10 tellen’ geven.
Ik vind zeker dat de persoon die dat schreef een punt heeft hoor. Waarom zou je in godsnaam naar een cursus van iemand gaan die geen expert is. ‘de Universiteit van Planning en Productiviteit’… Zou ze überhaupt weten welke wetenschappelijke gebieden hier onderzoek naar doen?
@MissDudeBlogging: “Waarschijnlijk is deze persoon een tikkeltje jaloers… en baalt deze persoon dat hij/zij zelf nooit een goed idee heeft gehad waarmee hij/zij anderen kan helpen.”
Of deze persoon vindt de workshop gewoon de daadwerkelijke prijs niet waard. Oh nee wacht, dat is een mening die Cynthia niet deelt, dus dat kan niet. Nee, dan moet die persoon inderdaad wel jaloers zijn, kan niet anders!!!1!!
Ik ben zo raar, ik hou echt van youtubefilmpjes kijken en dan zijn er nu een heleboel geupload. Maar dan mag ik ze niet kijken want ‘moet bewaren tot perfecte moment’??? Ik vind het soort van fijn gevoel dat ik nog leuke filmpjes heb om te kijken?
Gevolg: ik loop bij al m’n favo youtube accounts achter en ik kijk constant herhalingen.
Hahaha dat doe ik ook
Maar wat ik dan niet snap: why the fuck gaat die persoon dan voor zoveel geld naar zo’n workshop?
Dat gezeik erover vind ik ook niet nodig overigens, maar als je er alleen heen gaat om achteraf te bekritiseren ben je ook een droeftoeter. Want als je het echt ZO niks vindt, weet je dat vtv ook wel
Mag ik ff heel random jouw avatar supergeweldig vinden #lovealdieboeken
Aaah thanks!! Sarahs scribbles zijn echt mijn liefde haha
Zouden Wil en Tien als coach Ivo Niehe hebben?
Ze weten nu al dat hun boek een succes gaat worden namelijk.
Het boek “12 maanden zwanger is een daverend succes” ik hoor het nu echt met zijn stem hahaha
Een unaniem belachelijk succes.
Hahaha
Blijkbaar is Annic hun coach zie ik net op insta
Haha ik ben er altijd als de kippen bij om Cynthia te bashen maar ik vind deze tirade best wel grappig en het geciteerde stukje ook wel heel gevat!
Zou Annic dan de aanstichter zijn van de kinderen ineens vol in beeld en zichzelf steeds voorstellen in video’s?
Vroeg ik me ook meteen af! Ze is wel ineens super trots op ze en “Wil” bedankt Annic ook voor t pushen om het “grote nieuws” wereldkundig te maken. Te overduidelijke referenties naar elkaar vind ik. Dat doen ze vast niet alleen omdat ze elkaar aardig vinden en dit toevallig tijdens een borrel besproken hebben. Zit vast meer achter. Ook gezien hun hele stijl en uploadtijden die “ineens” veranderd zijn…
Overduidelijke referenties valt toch wel mee juist? Ze hadden het in de vlog enzo over coach, niet over Annic… ik begreep in ieder geval pas door een story (van Willemijn) van vanavond dat hun coach Annic is.
Dan weten we nu ook al dat dit unaniem belachelijk grote succes ook vertaald zal worden in het: Zweeds, Swahili, Frans, Farsi, Oud Grieks, Catalaans, Russisch, Koreaans en Fries. Uiteraard allemaal gedaan door de coach himself, die onlangs alle successen en aandacht, toch zo gewoon is gebleven.
Huh? Maar als papiertjes niet belangrijk zijn voor onze Cynthia, waarom krijst ze dan van de damen dat ze een wijncursus doet waarbij ze certificaten kan halen?
Ik bedoelde ook de stories idd. Daain vind ik t wel overduidelijk iig (heb de vlog nog niet gezien). En Annic plaatst nooit zomaar in een story dat ze trots op iemand is (net zoals over Delia gisteren?). Dan reageert ze vaker onder een foto oid. Dus ik vond t echt opvallend. Zeker als ze het allebei rond dezelfde tijd uploaden en zo specifiek benoemen