Mascha gaat naar de winkel, koopt ongepland een Louis Vuitton armband waarvan de prijs alleen aan te vragen is terwijl ze van plan was Louboutin schoenen wilde komen. Ze verbaast me alleen maar meer en meer. Hoe kan je zo omgaan met je geld.
En de armband is niet eens echt zilver zei ze… 
Ik geef haar het voordeel van de twijfel en hoop dat het iets van luxere materiaal is dan zilver 
Hahaha dit maar dan moeten die Franse namen vervangen worden door een Groningse nieuwbouwwijk.
Het verschil tussen Ivo Niehe en Annic vind ik eigenlijk niet eens zo heel groot…
Nee ze zegt: ‘er zit een laagje omheen ofzo.’ Dus geen witgoud lijkt me. Ziet er ook super cheap uit en past totaal niet bij haar andere armbanden.
niet vol te houden… dat gebrabbel van hem. en de verhaallijn.
wie wil hij nu eigenlijk zijn?
trouwens hij heeft het over een pretpark gebouwd in 1978… toen mochten we nog zonder autogordels op de achterbank. Dat is ook gevaarlijk (ja, ik belandde eens op het dashbord vanaf de achterbank)
Hahaha. Ik zie het hem ook nog gewoon doen ook. Inclusief slijmerige lach en hier en daar ironische ik-ben-beter-dus-maak-ik-een-neerbuigend-grapje momenten.
Ow en dat dan in de hal van Wil haar optrekje een mega enorm schilderij van Saar hangt.
Ze verwelkomt Ivo bij de deur door deze zelf open te doen (want ze is immers zo gewoon en vooral bescheiden gebleven) Ivo ziet het schilderij van Saar, begint daarover en raakt zo meteen de gevoelige snaar
Hahah ben bang dat je gelijk hebt inderdaad. Ze is echt helemaal het besef kwijt van wat het geld waard is en wat niet geloof ik.
Wat bedoel je precies met een prijs die alleen aan te vragen is?
De armband is trouwens 275 pond op de Engelse website en gemaakt van:
- Brass with a gold-colour finish (moet silver-colour zijn denk ik)
- Light pink lacquer
Oh kon op de nederlandse site geen prijs vinden. En het is vrij vaak dat dat soort merken de prijzen niet zo op de webshop zijn, dus dat je dan echt contact op moet nemen voor de prijs.
Maar jeetje, 275 pond, dat is 315 euro voor iets van koper en zink. Mijn mond valt nog meer open dan vanochtend toen ik de vlog keek.
Ah zo, ik dacht dat je in de winkel bedoelde, want bij LV hangen er prijskaartjes aan de sieraden in de winkels. Webshops is inderdaad een ander verhaal.
De Louis Vuitton site in het Frans of Duits geeft altijd de juiste prijzen wat het in Nederland ook kost. Leuk dat ze een armbandje kocht, vind m niet mooi maar goed dat is smaak, en als ze daar het geld voor heeft en het mooi vindt moet ze het vooral lekker kopen toch?
Ik irriteer me kapot aan hoe ze Louboutin uitspreekt, met tin aan het eind.
Maar het ergste vond ik nog dat ze tegen krek zei: 22:40 en dan work work work waarmee ze suggereert dat ze de hele dag aan het werk is terwijl ze de middag aan het shoppen is. Dit kan je toch niet serieus nemen. Heerlijk als je op die manier je dag kan indelen, maar ga dan niet vervolgens verkondigen dat je de hele fucking dag en nacht aan het werk bent, wat een grap.
Het duurde bij mij ook even voordat ik door had over welk merk ze aan het praten was
loeboeTIN
echt niet om aan te horen.
Bovendien had ze daar dus een feestje van en zegt ze iets van: “ik moet natuurlijk wel loeboeTIN schoenen dragen als ik door meneer loeboeTIN zelf ben uitgenodigd”.
Ik weet niet hoe die uitnodigingen gaan, maar ik kan me niet voorstellen dat Christian (my boy), waarvan ze de naam niet weet of niet noemt maar hem maar meneer blijft noemen, haar persoonlijk heeft uit zitten nodigen…
Ja helaas is dat natuurlijk bij ontzettend veel van de designer producten, maar goed, als je iets mooi vindt en het geld hebt dan zou ik het zelf ook lekker kopen!
edit: niet dát armbandje natuurlijk
Maarja ze zegt na 10 jaar ook nog steeds joetoep dusja…
Ja precies… Een snelle zoektocht op Google leerde me dat je zo een armbandje voor 30 euro kan kopen. Bizar wat zij er voor neer legt.
Ok, het lijkt erop dat zelfs Gregor het absurd vindt dat Mascha een lelijke (niet echt goud/zilver) armband van 300 nog wat euro koopt.