Dit vond ik laatst ook een beetje jammer bij Aranka. Ze had een post over hoe een werkdag van haar eruit ziet (gesponsord door dieetproducten https://www.byaranka.nl/hoe-ziet-een-werkdag-er-van-mij-uit/ ), en zei vooraf “het lijkt misschien niet zo maar bloggen is echt een fulltime job!”
Ze laat dan zien dat ze bij haar ontbijt een half uurtje mail doet, dan om half 10 gaat douchen, in de stad schoenen voor een perstrip gaat kopen, thuis een paar uur werkt en dan om half vier naar het postkantoor gaat en boodschappen doet. Dan gaat ze naar huis, werkt heel even en gaat dan netflix kijken totdat haar vriend thuiskomt. En dan werkt ze 's avonds nog een uurtje tot half negen.
Een bezoeker had daarop een reactie achtergelaten dat die beschrijving van de dag niet echt fulltime te noemen was en daar reageerde ze heel gepikeerd op over dat ze verder heel veel tussendoor en in het weekend werkt en onderweg haar mail doet, en dat het heus wel een fulltime baan is.
Sorry maar los van of dat nou wel of niet zo is, komt dat in het artikel gewoon echt niet zo over?
Ik heb altijd wel een zwak voor Aranka, en natuurlijk mag ze voor zichzelf opkomen maar dat vond ik echt geen passende reactie als je haar artikel bekijkt.
Edit: wow, ik zie dat er nu veel meer reacties zijn achtergelaten waaronder een over narcisten, identity theft, toxische personen en psychische vampiers
whut