Beutyblogtopic XL

Oh kon op de nederlandse site geen prijs vinden. En het is vrij vaak dat dat soort merken de prijzen niet zo op de webshop zijn, dus dat je dan echt contact op moet nemen voor de prijs.

Maar jeetje, 275 pond, dat is 315 euro voor iets van koper en zink. Mijn mond valt nog meer open dan vanochtend toen ik de vlog keek.

3 likes

Ah zo, ik dacht dat je in de winkel bedoelde, want bij LV hangen er prijskaartjes aan de sieraden in de winkels. Webshops is inderdaad een ander verhaal.

De Louis Vuitton site in het Frans of Duits geeft altijd de juiste prijzen wat het in Nederland ook kost. Leuk dat ze een armbandje kocht, vind m niet mooi maar goed dat is smaak, en als ze daar het geld voor heeft en het mooi vindt moet ze het vooral lekker kopen toch?

Ik irriteer me kapot aan hoe ze Louboutin uitspreekt, met tin aan het eind.

Maar het ergste vond ik nog dat ze tegen krek zei: 22:40 en dan work work work waarmee ze suggereert dat ze de hele dag aan het werk is terwijl ze de middag aan het shoppen is. Dit kan je toch niet serieus nemen. Heerlijk als je op die manier je dag kan indelen, maar ga dan niet vervolgens verkondigen dat je de hele fucking dag en nacht aan het werk bent, wat een grap.

6 likes

Het duurde bij mij ook even voordat ik door had over welk merk ze aan het praten was

1 like

loeboeTIN

echt niet om aan te horen.

Bovendien had ze daar dus een feestje van en zegt ze iets van: “ik moet natuurlijk wel loeboeTIN schoenen dragen als ik door meneer loeboeTIN zelf ben uitgenodigd”.

Ik weet niet hoe die uitnodigingen gaan, maar ik kan me niet voorstellen dat Christian (my boy), waarvan ze de naam niet weet of niet noemt maar hem maar meneer blijft noemen, haar persoonlijk heeft uit zitten nodigen…

10 likes

Ja helaas is dat natuurlijk bij ontzettend veel van de designer producten, maar goed, als je iets mooi vindt en het geld hebt dan zou ik het zelf ook lekker kopen!

edit: niet dát armbandje natuurlijk

1 like

Maarja ze zegt na 10 jaar ook nog steeds joetoep dusja…

3 likes

Ja precies… Een snelle zoektocht op Google leerde me dat je zo een armbandje voor 30 euro kan kopen. Bizar wat zij er voor neer legt.

1 like

Ok, het lijkt erop dat zelfs Gregor het absurd vindt dat Mascha een lelijke (niet echt goud/zilver) armband van 300 nog wat euro koopt.

5 likes

Haha wat moet Mas ook met Louboutins?

Hahahaha :thumbsup::full_moon_with_face:

1 like

Die meid heeft echt last van grootheidswaanzin he, alsof Christian Louboutin met z’n iPad in de handen zit en denkt “ooh ja die Mascha, die moet ik zeker uitnodigen!!”
:roll_eyes:

31 likes

Precies dit is wat ik bedoel

Dat slaat op den duur ftoch ook groen uit? Zit je met een kei dure groen uitgeslagen armband. Mja wel LV he… Dat doet het 'um natuurlijk

waarom lees ik hier niets over de nieuwste aankoop voor de woonkamer? Foef de bouvrie is weer bezig geweest hoor, lekker bankje.

12 likes

Dit vond ik laatst ook een beetje jammer bij Aranka. Ze had een post over hoe een werkdag van haar eruit ziet (gesponsord door dieetproducten https://www.byaranka.nl/hoe-ziet-een-werkdag-er-van-mij-uit/ ), en zei vooraf “het lijkt misschien niet zo maar bloggen is echt een fulltime job!”
Ze laat dan zien dat ze bij haar ontbijt een half uurtje mail doet, dan om half 10 gaat douchen, in de stad schoenen voor een perstrip gaat kopen, thuis een paar uur werkt en dan om half vier naar het postkantoor gaat en boodschappen doet. Dan gaat ze naar huis, werkt heel even en gaat dan netflix kijken totdat haar vriend thuiskomt. En dan werkt ze 's avonds nog een uurtje tot half negen.

Een bezoeker had daarop een reactie achtergelaten dat die beschrijving van de dag niet echt fulltime te noemen was en daar reageerde ze heel gepikeerd op over dat ze verder heel veel tussendoor en in het weekend werkt en onderweg haar mail doet, en dat het heus wel een fulltime baan is.
Sorry maar los van of dat nou wel of niet zo is, komt dat in het artikel gewoon echt niet zo over?

Ik heb altijd wel een zwak voor Aranka, en natuurlijk mag ze voor zichzelf opkomen maar dat vond ik echt geen passende reactie als je haar artikel bekijkt.

Edit: wow, ik zie dat er nu veel meer reacties zijn achtergelaten waaronder een over narcisten, identity theft, toxische personen en psychische vampiers :confused: whut

14 likes

Ik zou het zo verfrissend vinden als een blogger/vlogger gewoon zou toegeven dat het bijhouden van een blog (vergeleken met een fulltimebaan) een stuk minder werk is. Waarom wilt iedereen toch zo nodig benadrukken dat ze écht veel werken? :confused:

6 likes

Omdat 9/10 bloggers nooit een “echte” fulltime baan hebben gehad dus alles vergelijken met bijbaantjes en niet weten hoe het is.

9 likes

Ik vraag me dus af hoe het zit met Aranka haar andere baan waar ze laatst mee begonnen is. Een paar weken las je er telkens over in haar weekoverzichten en nu niet meer, maar als ze haar blogdag met zo een kantoorbaandag vergelijkt dan kan ze toch niet menen dat dit artikel laat zien dat bloggen echt een fulltime baan is.

Ik heb door jouw reactie het artikel even opgezocht en ben het met je eens. Denk dat heel veel mensen blij zouden zijn als ze zo hun dag zouden kunnen indelen.
En die reactie met die vampieren spant de kroon hahaha