Ok, het lijkt erop dat zelfs Gregor het absurd vindt dat Mascha een lelijke (niet echt goud/zilver) armband van 300 nog wat euro koopt.
Haha wat moet Mas ook met Louboutins?
Hahahaha
Die meid heeft echt last van grootheidswaanzin he, alsof Christian Louboutin met z’n iPad in de handen zit en denkt “ooh ja die Mascha, die moet ik zeker uitnodigen!!”
Precies dit is wat ik bedoel
Dat slaat op den duur ftoch ook groen uit? Zit je met een kei dure groen uitgeslagen armband. Mja wel LV he… Dat doet het 'um natuurlijk
waarom lees ik hier niets over de nieuwste aankoop voor de woonkamer? Foef de bouvrie is weer bezig geweest hoor, lekker bankje.
Dit vond ik laatst ook een beetje jammer bij Aranka. Ze had een post over hoe een werkdag van haar eruit ziet (gesponsord door dieetproducten https://www.byaranka.nl/hoe-ziet-een-werkdag-er-van-mij-uit/ ), en zei vooraf “het lijkt misschien niet zo maar bloggen is echt een fulltime job!”
Ze laat dan zien dat ze bij haar ontbijt een half uurtje mail doet, dan om half 10 gaat douchen, in de stad schoenen voor een perstrip gaat kopen, thuis een paar uur werkt en dan om half vier naar het postkantoor gaat en boodschappen doet. Dan gaat ze naar huis, werkt heel even en gaat dan netflix kijken totdat haar vriend thuiskomt. En dan werkt ze 's avonds nog een uurtje tot half negen.
Een bezoeker had daarop een reactie achtergelaten dat die beschrijving van de dag niet echt fulltime te noemen was en daar reageerde ze heel gepikeerd op over dat ze verder heel veel tussendoor en in het weekend werkt en onderweg haar mail doet, en dat het heus wel een fulltime baan is.
Sorry maar los van of dat nou wel of niet zo is, komt dat in het artikel gewoon echt niet zo over?
Ik heb altijd wel een zwak voor Aranka, en natuurlijk mag ze voor zichzelf opkomen maar dat vond ik echt geen passende reactie als je haar artikel bekijkt.
Edit: wow, ik zie dat er nu veel meer reacties zijn achtergelaten waaronder een over narcisten, identity theft, toxische personen en psychische vampiers whut
Ik zou het zo verfrissend vinden als een blogger/vlogger gewoon zou toegeven dat het bijhouden van een blog (vergeleken met een fulltimebaan) een stuk minder werk is. Waarom wilt iedereen toch zo nodig benadrukken dat ze écht veel werken?
Omdat 9/10 bloggers nooit een “echte” fulltime baan hebben gehad dus alles vergelijken met bijbaantjes en niet weten hoe het is.
Ik vraag me dus af hoe het zit met Aranka haar andere baan waar ze laatst mee begonnen is. Een paar weken las je er telkens over in haar weekoverzichten en nu niet meer, maar als ze haar blogdag met zo een kantoorbaandag vergelijkt dan kan ze toch niet menen dat dit artikel laat zien dat bloggen echt een fulltime baan is.
Ik heb door jouw reactie het artikel even opgezocht en ben het met je eens. Denk dat heel veel mensen blij zouden zijn als ze zo hun dag zouden kunnen indelen.
En die reactie met die vampieren spant de kroon hahaha
Mijn god. Mas in de vlog vandaag, heeft haar camera weer laten vallen en denkt dat het scherm zo wit is door de val (haha hihi hoehoe ik heb hem weer laten vallen, spullen betekenen niks voor mij geef me een nieuwe). Maakt het scherm nog even schoon, meldt dat ze eruit zien als engeltjes. Maar ze loopt met de zon in haar rug!? Natuurlijk heb je dan tegenlicht!
Daar is ze mee gestopt, ze kon het toch niet helemaal combineren met haar blogbaan. Stond ergens in de comments een keer omdat iemand er naar vroeg. Ik geloof in een dagboekblog? Maar weet het niet precies meer.
Als het echt zo zwaar was zouden ze op den duur wel wat anders kiezen toch? Ik kan goed begrijpen dat er meer werk in zit dan de kijker ziet maar ze overdrijven het altijd zo. Bovendien kun je zo’n baan helemaal zelf inrichten, je bepaalt voornamelijk zelf wanneer je wat doet. Vind dat zo’n onzin altijd, als een blogger/vlogger begint over hoe zwaar het is klik ik meteen weg
Maar dat zegt ze zelf later ook. Dat het door het licht komt. Ik vind het veel dommer dat ze niet eens weet hoe ze een auto moet wassen. Ze wist niet dat je druppels krijgt als je hem niet droogt en wast ook nog eens van beneden naar boven Maar ze wast wel ALTIJD met de hand. Wasstraat doet ze maar 2x per jaar.
Ja maar het is toch dom dat dat niet eens in haar opkomt in eerste instantie. GIANT BALL OF FIRE IN THE SKY achter je en jij denkt dat het door het vallen komt ( hahahahihihhoehoehoe). Vond het vooral ook gewoon irritant hoe lacherig ze deden over dat laten vallen eigenlijk
Dat vond ik ook. Alsof het niks is zo’n camera.
Ook al geven ze het totaal niet meer netjes vooraf aan, alles schreeuwt altijd aan 2WMN spon posts dat het spon is, zoals nu weer . Ze schrijven zo anders dan bij hun andere posts.
En je ziet het zelfs aan de stand van hun voeten op foto’s, zo geposeerd
Het is niet dat het geen leuke content is, of dat ze er geen aandacht aan besteed hebben (duidelijk wel), maar het is gewoon zo overduidelijk een andere toon. En ik vind het niet goed dat ze betaalde content gewoon ineens totaal niet meer vooraf vermelden, maar dat lijkt ook een nieuwe trend te zijn.
Precies dit. Aan het begin al, ze beginnen letterlijk met een soort gesponsord stuk over met de trein reizen. Toen ben ik gelijk afgehaakt