Beutyblogtopic XL

Heeft de NS echt spon nodig? Wat een onzin? Ik ga het artikel ff lezen

4 likes

Weet niet of het gesponsord is, maar het komt heel geforceerd over of zo, net zoals @LaPetiteRobeNoire zegt. Normaal schrijven ze een beetje alsof een vriendin tegen je praat, maar dit is echt een ander level haha.

1 like

Ja er staat onder in samenwerking. Jezus wat sneu haha

3 likes

Die foto’s hahahaha

1 like

So much cringe iedere keer ik die twee “aan het werk” zie…

13 likes

Als ze altijd van beneden naar boven gewassen heeft geloof ik niet dat ze ooit haar eigen huis gepoetst heeft. Dan zou ze er allang achter zijn gekomen (met de badkamer/ramen lappen) dat dat niet werkt.

Oké wil niet te positief over Wil en Tien worden. Maar zo zit ik ook altijd in de trein. Er zit daar een randje en daar laat ik dan mn voet op leunen en mn andere been leunt dan op dat ene been haha.

4 likes

Ik zit een beetje hersenloos vlogs te kijken en net had ik echt weer zo’n besefmomentje van “waarom doe ik dit in godsnaam?!”: Massa gaat haar auto opnieuw wassen (sowieso al onzin, elke week maar goed) en heeft ze weer zo’n kek technomuziekje eronder gezet en het is zo overbodig :’)

1 like
1 like

Ik vind ze wel leuk :flushed:

6 likes

Krek en Mas zijn onderweg naar NYC.

Hoeveel nutteloze crap zou er dit keer meekomen naar de bunker?

16 likes

Lees nu sinds het begin van dit forum mee en het is echt Mn guilty pleasure …

Heb ooit in een ver verleden een dag met Mascha gewerkt :confounded:
Voordat ze er voor kon zorgen dat menstruatie cupjes uitverkocht raken.

16 likes

meer infoooo

16 likes

Ga los

1 like

Ik eigenlijk ook wel

Haha ik moest voor studiepunten werken en een klasgenoot “kende” haar en vond haar te gek en ze hadden meer mensen nodig om te helpen.
En was met haar door de stad lopen en ging zij mensen vragen stellen. Was gewoon echt te dom om te poepen… en ik liep er wacht dom achteraan…
Ze vond het niet tof dat ik der niet kende en ging een beetje uit de hoogte doen… gewoon beetje vreemd .

3 likes

Geen idee. Maar Mas had in haar story geplaatst dat ze naar New York ging

Maar dan vliegt ze nu naar New York dan weer terug naar Nederland, om vervolgens over een aantal weken weer naar Burning Man te vliegen?

Ik weet niet waarom, maar ik ging ervanuit dat ze vanuit New York naar Burning Man zou gaan.

1 like

Burning man is pas eind augustus. Claire heeft natuurlijk ook genoeg te doen dus dat kan ik ze niet echt kwalijk nemen

Hmm ja oké, dat is ook zo.