Dat is wel leuk!
Ik ook! Ik wil ze ook wel hiha
Ik vind Jennie (fromtheblog) daarin wel anders. Op haar livestream op insta gister zei ze dat ze per dag ma t/m zo zo’n 4 a 5 uur per dag werkt en dat ze ook weleens een weekend vrij neemt en dan 6 a 7 uur per dag werkt doordeweeks.
En gingen ze nu niet met Max (die zoveel op Gregor schijnt te lijken volgens ons Mas) en zijn vriendin naar New York?
Oh ja, scherp. Ik stond er niet bij stil.
dan zegt ze toch nog steeds dat ze (praktisch) fulltime werkt?
Klopt inderdaad. Ik vraag me af waar zij opeens vandaan komen. Mas laat soms mensen zien in haar vlog maar introduceert hen nooit echt. Opeens zijn dat dan vrienden. Vraag me ook af wat er met tat en awies is gebeurd. En sjonnie boy en die jongen van dat surinaamse eten, en Tom de kapper etc etc
Zoals mensen soms komen lijken ze ook weer plotseling te verdwijnen.
Ik vind het wel jammer dat Lotte weinig moeite doet voor mooie kwaliteit van haar video’s. Haar achtergrond is altijd zo rommelig… Soms filmt ze ook op bed en dan ligt het er ook allemaal zo verkreukeld bij. Als beautyblogger met zo veel ervaring zou ze daar best iets meer mee kunnen doen.
Even negative nelly uithangen: Ik vind het wel typisch dat Mascha sneakers krijgt, terwijl Gregor zelf de sneakerfan is. Lijkt een beetje alsof hij die schoenen zelf gewoon vet vond en de anniversary een goed excuus was. Sneakers zijn toch niet perse Mascha haar ding?
Zoals mijn oudtante Greet altijd zei:als je iemand iets persoonlijks wil geven, geef dan iets wat je zelf oprecht leuk vindt.
Grapje, het was mijn moeder. Maar ik denk altijd dat oudtante Greet wat extra geloofwaardigheid aan een quote geeft.
Hahaha, hmmm niet om je oudtante/moeder te beledigen, maar ik vind zelf bepaalde dingen heel leuk om te krijgen terwijl mijn vriend er niks om geeft
Ja true, wel binnen bepaalde grenzen denk ik ook. Een man make up geven is wel een beetje onhandig ja. Al heeft oudtante Greet daar nooit verdere specificaties over gegeven, ik denk dat dat een beetje gezond verstand is. Maar Mischa heeft ook voeten dus zo zou je misschien kunnen redeneren dat het best prima kan.
Nou, je moet maar zo denken: Mascha d’r schoenen slijten na 5 keer dragen, dus ze had ze wel nodig. Het is toch fijn om een man te hebben die, bij het kopen van een kado, daaraan denkt. /s
Nu naast beautyglossnageltjes en shampoo, de MassaMenstruatiecup te koop bij de Kruidvat bij u in de buurt.
Verkrijgbaar in Minty-ish, pinky-ish en paarsig lila.
Tevens ontvangt u er leuke stickers bij! Zodat u op een trendy manier uw menstruatie bij kan houden of uw cup kan decoreren.
Het zou mij ook gewoon niet verbazen…
En daarnaast hebben ze nog een uitbreidingssetje voor de planner zodat je met cupstickers precies in je planner kan aangeven wanneer je het menstruatieproduct hebt gebruikt.
Zou best wel een goed idee zijn, kan maar zo dat je haar nu op ideeën brengt. Al weet ze dit forum misschien nog niet te vinden
Oh jee Mas eet vandaag knjokkie.
Ik weet dat Vera minder upload - maar er is sinds maandag (zo’n dagboek foto ding) niets online gekomen?
Ik ben dat dagboek toevallig net aan het lezen, maar daar staat dat er vandaag een video online komt! (Over een shopsessie met Edith(?))