Nee idd die boerenrok haha!
Hahaha in de vlog van vandaag zitten ze vast in de lift. Moest daar wel om lachen hoor. Mascha over de zeik en gregor telkens die knopjes indrukken met ‘Wat ben je aan het doen? doe gewoon eens rustig? Er is niks aan de hand’.
Zegt ie op een gegeven moment als de lift weer gaat bewegen: ‘Hee die polo had ik ook die die meneer aan had weet je dat’
En mas: ‘ja leuk zullen we gewoon eruit?’
Zo droog haha
Daarvoor vond ik het wel wat te roze en te weinig beige haha. Maar zou kunnen hoor, zulke kleren zijn soms wel een beetje lastig in dat opzicht.
Ik vond die rok juist ook heel leuk! Snapte niet wat zij er zo vreselijk aan vonden.
Volgens mij is hij nu weg, maar vanochtend zag ik bij de vlog van Mas een comment in de trant van
‘Willen jullie mij adopteren ik wil graag dat jullie mijn ouders zijn’

Prik maar een datum, MY BODY IS READY
Één keer per jaar heeft ze ook jongere kijkers!
Over die lift he waar ze in vast zitten.
Ik had wel echt zoiets van, jezus wat een boerenkinkel die krek, als massa écht écht in paniek was en het echt zo verschrikkelijk vond als ze deed voorkomen, dan ga je toch niet alsnog naar die fucking tweede verdieping?
Of is massa gewoon zo’n aansteller dat ze dit allemaal alleen voor de show deed en het wel een beetje kut vond om in een lift te zitten die vastzit, maar dat krek zoiets had van mens, stel je niet zo aan (zoals ze misschien wel vaker doet).
Ik snap het best als het het laatste is, maar als ze echt in paniek was zou ik dit echt kutactie van hem vinden.
Ik snap heel goed wat je bedoelt, mensen confronteren met hetgeen waar ze bang voor zijn om te laten zien dat het helemaal niet eng hoeft te zijn, maar ik vind gewoon de manier waarop hij het doet nogal lomp.
Ik denk dat hij na 10 jaar (hoelang zijn ze samen?) wel weet wanneer ze zich aanstelt en wanneer ze echt in paniek is.
Ik ging echt stuk om de comment “Gregor je bent gezegend met deze vrouw. Ik had echt een scheiding aangevraagd toen je weer op het liftknopje drukte” 
Mas en Krek beschrijven een trein.
Mas: twee poefs, een vlag en dat is … tjoek tjoek!
Krek: Ja daar komt de stoom uit. Nou wacht nou daar komt het stoom uit dus is dat niet waar die pfffrrrttt?
Mas: Hihihi
Haha niveautje hoor.
Als mensen naast me zouden staan en zo zouden praten zou ik echt denken dat ze een beetje niet goed zijn. De gemiddelde peuter heeft het nog niet eens meer over poefs en pfffrrrt haha
Een beetje niet goed? Een beetje heel erg niet goed haha.
Ik vond alleen die twee spijkerbroeken mooi en die zwarte paperbag broek van de River Island. Verder vond ik die ‘boerenrok’ juist wel leuk tof afhankelijk van hoe je dat kledingstuk combineert.
Het feit dat massa zelf naar de lift loopt om 2!!! verdiepingen naar beneden te gaan ipv naar de trap te lopen, zegt eigenlijk al alles over het feit dat ze zich waarschijnlijk gewoon aanstelde toen die vast zat.
JA echt!
“We gaan wandelen”
neemt de lift om 2 etages naar beneden te gaan
Hella gaat weer mee toch? Dat is ieder jaar weer de laatste die ik verwacht in die woestijn
Ik heb gister Fashion Chicks gekeken met Mas erin (don’t judge me, ik lig al dagen ziek in bed) en … die neus die ze daar had heeft ze ECHT niet meer hoor.
Ik weet niet hóe ze het voor elkaar heeft gekregen, maar het is echt absoluut een heel ander gezicht.
Plus ze had mega uitgroei in haar rood/paarse haar. Had ze echt wel even kunnen fixen.
Tot zover mijn bijdrage over een film die 5 jaar geleden is opgenomen. Komkommertijd.
Staat die op netflix? Ik wil vanavond weer een avond zwelgen in zelfmedelijden (zeg je dat zo?)