Beutyblogtopic XL

Ik vind haar er idd ook veel ouder uitzien zo!

1 like

Leuke video!

Dat huidskleurige pakje zou ik als pyama nog niet dragen. Ik snap niet hoe ze zo bloedserieus kan zeggen dat het Vera goed staat. En dan heb ik het nog niet eens over de kleur :roll_eyes:

11 likes

Meningen verschillen blijkbaar :grimacing:

1 like

How can you :face_with_raised_eyebrow:

Dunno :zipper_mouth_face: Ik denk omdat het mooi flatterde (ipv al die kleding die zo strak zat om haar buik dat zelfs iemand zonder buik zwanger zou lijken). Het viel wat losser en toch was haar figuur mooi zichtbaar.

4 likes

Haha ik kwam hiernaartoe om precies hetzelfde te commenten! Vind het echt zo’n huispak :confused: En de kleur gaat ook helemaal op in haar huid… tja. Vraag me af of ze dat pak ook echt gekocht heeft?

Haha ja wel bijna, maar ging ook meer op de manier van dat ze het niet zo zei van: ‘ik ben echt suuuperdruk en werk van ‘s ochtends vroeg tot ‘s avonds laat blabla’ maar meer van ‘in 6 uur per dag heb ik het wel gedaan en dat is prima’

1 like

Maar het was toch echt zo’n kleur waarvan je je van op een afstand afvraagt of ze wel kleren aanheeft?

6 likes

Ik vond de video van Vera superleuk! Dat huidskleurige pak was het enige waarover ik persoonlijk twijfels had maar lelijk vond ik het nou ook niet. Die broek met paperbag waist van de RI vond ik suuupermooi staan en ik hoop dat ze die uiteindelijk gekocht heeft!

Ik zou het niet afslaan, zo’n shopdag met Edith :grin:

10 likes

Ja ik vond die broek van RI haar ook echt leuk staan!

En verder vond ik die rok die zij allebei verschrikkelijk vonden haar juist heel leuk staan haha. Ik zag het wel voor me met een strak shirtje en een kort spijkerjasje.

1 like

Die ‘boerenrok’ toch? Die vond ik ook wel leuk! Of bedoel je die met die knopen?

Nee idd die boerenrok haha!

1 like

Hahaha in de vlog van vandaag zitten ze vast in de lift. Moest daar wel om lachen hoor. Mascha over de zeik en gregor telkens die knopjes indrukken met ‘Wat ben je aan het doen? doe gewoon eens rustig? Er is niks aan de hand’.

Zegt ie op een gegeven moment als de lift weer gaat bewegen: ‘Hee die polo had ik ook die die meneer aan had weet je dat’
En mas: ‘ja leuk zullen we gewoon eruit?’

Zo droog haha

22 likes

Daarvoor vond ik het wel wat te roze en te weinig beige haha. Maar zou kunnen hoor, zulke kleren zijn soms wel een beetje lastig in dat opzicht.

1 like

Ik vond die rok juist ook heel leuk! Snapte niet wat zij er zo vreselijk aan vonden.

6 likes

Volgens mij is hij nu weg, maar vanochtend zag ik bij de vlog van Mas een comment in de trant van

‘Willen jullie mij adopteren ik wil graag dat jullie mijn ouders zijn’

:confused::confused::confused:

5 likes

Prik maar een datum, MY BODY IS READY

2 likes

Één keer per jaar heeft ze ook jongere kijkers!

16 likes

Over die lift he waar ze in vast zitten.

Ik had wel echt zoiets van, jezus wat een boerenkinkel die krek, als massa écht écht in paniek was en het echt zo verschrikkelijk vond als ze deed voorkomen, dan ga je toch niet alsnog naar die fucking tweede verdieping?

Of is massa gewoon zo’n aansteller dat ze dit allemaal alleen voor de show deed en het wel een beetje kut vond om in een lift te zitten die vastzit, maar dat krek zoiets had van mens, stel je niet zo aan (zoals ze misschien wel vaker doet).

Ik snap het best als het het laatste is, maar als ze echt in paniek was zou ik dit echt kutactie van hem vinden.

3 likes