Die teksten… allemaal even geforceerd. Wat ongemakkelijk, het enige wat ontbreekt is inderdaad een zwart-wit filmpje vooraf over hoe het allemaal helemaal fout gaat met een ander vervoermiddel. En eerder waren zij netjes met ‘advertorial’ in een gekleurde balk boven het artikel, zonde hoor.
Ik vind het zeker niet allemaal even mooi, maar wat een verschil vergeleken met die te strakke kleding
ik kwam hier ook over posten haha
vindt dit echt een video met handige tips, ook dat ze duidelijk uitlegt waarom Vera iets niet moet kopen, waar ze op kan letten, de stoffen.
Snap niet waarom Mascha haar stylist niet op deze manier gebruikt. Heb het gevoel dat zij enkel kledij voor haar koopt en haar niets aanleert zodat ze het ook zelf kan ooit.
ik moet wel zeggen dat ik nog weinig mooie dingen heb gezien, snapte dat huidkleurige setje echt niet. De primark broek en top stonden wel echt goed vond ik. Tips waren voor mij wel bekend. Ben wel mega benieuwd naar de shoplog/combineervideo!
Martine dr auto had laatst wel kuren toch? En had Willemijn kortgeleden niet “voor het eerst schade gereden” (lees: een band lek… )?
Ik snapte eerst niet wat jullie bedoelden met “ze krijgt zo’n standaard gezicht” maar toen ik snel voorbij scrollde dacht ik even dat het Kylie Jenner was
Moet wel zeggen dat ik die haarkleur (op deze foto) heel tof vind staan! Maar ik hou dan ook van dat witte haar. Qua gezicht vind ik het af en toe echt een wereld verschil met 1 a 2 jaar geleden.
Die video van Vera zat vol met open deuren. Vond de meeste kleding Vera ook echt niet mooi of flatterend staan.
Bovendien, wat voor stylist is een stylist die niet eens “taille” uit kan spreken?!
Ik vind t echt niet mooi Ook dr lippen weer een soort van getuit en die “zwoele” blik. Bwehhh
Nope ik ook niet, ze lijkt heel oud en lijkt alsof ze straks in huilen uitbarst?
Ja haha, maar voor sommige mensen zullen het geen open deuren geweest zijn. Ik ergerde me ook wel aan die ‘talje’ inderdaad. Maar desondanks vond ik het wel een leuke video om te kijken. Al vond ik alleen dat poederroze pak haar echt mooi staan.
Ik vind haar er idd ook veel ouder uitzien zo!
Leuke video!
Dat huidskleurige pakje zou ik als pyama nog niet dragen. Ik snap niet hoe ze zo bloedserieus kan zeggen dat het Vera goed staat. En dan heb ik het nog niet eens over de kleur
Meningen verschillen blijkbaar
How can you
Dunno Ik denk omdat het mooi flatterde (ipv al die kleding die zo strak zat om haar buik dat zelfs iemand zonder buik zwanger zou lijken). Het viel wat losser en toch was haar figuur mooi zichtbaar.
Haha ik kwam hiernaartoe om precies hetzelfde te commenten! Vind het echt zo’n huispak En de kleur gaat ook helemaal op in haar huid… tja. Vraag me af of ze dat pak ook echt gekocht heeft?
Haha ja wel bijna, maar ging ook meer op de manier van dat ze het niet zo zei van: ‘ik ben echt suuuperdruk en werk van ‘s ochtends vroeg tot ‘s avonds laat blabla’ maar meer van ‘in 6 uur per dag heb ik het wel gedaan en dat is prima’