Maar het was toch echt zo’n kleur waarvan je je van op een afstand afvraagt of ze wel kleren aanheeft?
Ik vond de video van Vera superleuk! Dat huidskleurige pak was het enige waarover ik persoonlijk twijfels had maar lelijk vond ik het nou ook niet. Die broek met paperbag waist van de RI vond ik suuupermooi staan en ik hoop dat ze die uiteindelijk gekocht heeft!
Ik zou het niet afslaan, zo’n shopdag met Edith
Ja ik vond die broek van RI haar ook echt leuk staan!
En verder vond ik die rok die zij allebei verschrikkelijk vonden haar juist heel leuk staan haha. Ik zag het wel voor me met een strak shirtje en een kort spijkerjasje.
Die ‘boerenrok’ toch? Die vond ik ook wel leuk! Of bedoel je die met die knopen?
Nee idd die boerenrok haha!
Bish, shopdag met Lula bedoel je. Makeover for life.
Hahaha in de vlog van vandaag zitten ze vast in de lift. Moest daar wel om lachen hoor. Mascha over de zeik en gregor telkens die knopjes indrukken met ‘Wat ben je aan het doen? doe gewoon eens rustig? Er is niks aan de hand’.
Zegt ie op een gegeven moment als de lift weer gaat bewegen: ‘Hee die polo had ik ook die die meneer aan had weet je dat’
En mas: ‘ja leuk zullen we gewoon eruit?’
Zo droog haha
Daarvoor vond ik het wel wat te roze en te weinig beige haha. Maar zou kunnen hoor, zulke kleren zijn soms wel een beetje lastig in dat opzicht.
Ik vond die rok juist ook heel leuk! Snapte niet wat zij er zo vreselijk aan vonden.
Volgens mij is hij nu weg, maar vanochtend zag ik bij de vlog van Mas een comment in de trant van
‘Willen jullie mij adopteren ik wil graag dat jullie mijn ouders zijn’
Prik maar een datum, MY BODY IS READY
Één keer per jaar heeft ze ook jongere kijkers!
Over die lift he waar ze in vast zitten.
Ik had wel echt zoiets van, jezus wat een boerenkinkel die krek, als massa écht écht in paniek was en het echt zo verschrikkelijk vond als ze deed voorkomen, dan ga je toch niet alsnog naar die fucking tweede verdieping?
Of is massa gewoon zo’n aansteller dat ze dit allemaal alleen voor de show deed en het wel een beetje kut vond om in een lift te zitten die vastzit, maar dat krek zoiets had van mens, stel je niet zo aan (zoals ze misschien wel vaker doet).
Ik snap het best als het het laatste is, maar als ze echt in paniek was zou ik dit echt kutactie van hem vinden.
Vind het juist goed van hem. Als hij alleen maar toegeeft aan de paniek van Mascha, zal ze nooit inzien dat zo’n liftje helemaal niet eng is en zal een angst alleen maar toenemen.
Ik snap heel goed wat je bedoelt, mensen confronteren met hetgeen waar ze bang voor zijn om te laten zien dat het helemaal niet eng hoeft te zijn, maar ik vind gewoon de manier waarop hij het doet nogal lomp.
Jaa haha daar heb je ook wel weer gelijk in.
Ik denk dat hij na 10 jaar (hoelang zijn ze samen?) wel weet wanneer ze zich aanstelt en wanneer ze echt in paniek is.
Ik ging echt stuk om de comment “Gregor je bent gezegend met deze vrouw. Ik had echt een scheiding aangevraagd toen je weer op het liftknopje drukte”
Mas en Krek beschrijven een trein.
Mas: twee poefs, een vlag en dat is … tjoek tjoek!
Krek: Ja daar komt de stoom uit. Nou wacht nou daar komt het stoom uit dus is dat niet waar die pfffrrrttt?
Mas: Hihihi
Haha niveautje hoor.
Als mensen naast me zouden staan en zo zouden praten zou ik echt denken dat ze een beetje niet goed zijn. De gemiddelde peuter heeft het nog niet eens meer over poefs en pfffrrrt haha