Een beetje niet goed? Een beetje heel erg niet goed haha.
Ik vond alleen die twee spijkerbroeken mooi en die zwarte paperbag broek van de River Island. Verder vond ik die ‘boerenrok’ juist wel leuk tof afhankelijk van hoe je dat kledingstuk combineert.
Het feit dat massa zelf naar de lift loopt om 2!!! verdiepingen naar beneden te gaan ipv naar de trap te lopen, zegt eigenlijk al alles over het feit dat ze zich waarschijnlijk gewoon aanstelde toen die vast zat.
JA echt!
“We gaan wandelen”
neemt de lift om 2 etages naar beneden te gaan
Hella gaat weer mee toch? Dat is ieder jaar weer de laatste die ik verwacht in die woestijn
Ik heb gister Fashion Chicks gekeken met Mas erin (don’t judge me, ik lig al dagen ziek in bed) en … die neus die ze daar had heeft ze ECHT niet meer hoor.
Ik weet niet hóe ze het voor elkaar heeft gekregen, maar het is echt absoluut een heel ander gezicht.
Plus ze had mega uitgroei in haar rood/paarse haar. Had ze echt wel even kunnen fixen.
Tot zover mijn bijdrage over een film die 5 jaar geleden is opgenomen. Komkommertijd.
Staat die op netflix? Ik wil vanavond weer een avond zwelgen in zelfmedelijden (zeg je dat zo?)
Op Videoland!
Hoezo, je eet toch ook barbecue saus met kip ipv andersom? Doe ik het mijn hele leven al verkeerd???
Eet Mas kip??
Volgens Mas zijn het super crispy vegan nuggets uit de oven
Hahaha dat ze zich na al die mukbangs nog steeds niet schamen voor hun eetgewoonten…
Ik zou nooit begrijpen wat gregor zo mooi vindt aan die sneakers… (die van zijn igtv vlog)
Net het vervolg gezien van Vera’s shopactie. Ik vraag me af in hoeverre ze de nieuwe items gaat dragen. En de gucci loafers :P. Paar dingen vond ik leuk gestyled maar ik ben niet enorm enthousiast over de styliste. Wel een leuk concept. Ik hoop op een vervolg waar ze zelf de rest van haar kleding erbij pakt/combineert.
Wilde ook net wat gaan typen hierover! Ik vind het juist wel succesvol. Als ik zie wat ze normaal draagt vind ik dit allemaal veel beter staan. In de pashokjes had ik wel mn twijfel over een aantal dingen maar dat poederkleurige pakje staat idd gewoon heel mooi. En ik vind Edith een heel leuk mens. Leuk concept!
Ik was ook positief verrast! Denk eigenlijk juist wel dat ze het veel gaat dragen, het past bij haar stijl/smaak qua kleuren, maar past allemaal net wat beter en denk dat ze ook weer inspiratie heeft om dingen leuk te combineren.
Vond eigenlijk alle outfits haar mooi staan.
Aah ik vind Vera en Edith zo leuk samen! Op de outfit met de twee verschillende tinten roze na vind ik alles ook echt “Vera”.
Ik was ook niet over alle outfits even enthousiast, maar ik was wel positief verrast over een paar kledingstukken! Ik vond die outfit met het luipaardtopje en de beige broek heel mooi staan, hoop dat ze dat soort dingen vaker gaat dragen. En daarnaast vond ik de twee video’s ook erg gezellig om te kijken en verfrissend vergeleken met die eindeloze alieexpres shoplogs.
Sowieso heeft Vera meer inhoudelijke content dan veel andere vloggers/youtubers. Daarom blijf ik naar haar wel kijken en ben ik bij heel veel anderen afgehaakt.
Misschien doet ze over een tijdje wel zo’n review wat ze het meest aan heeft gehad. Lizzy Hadfield had dat laatst ook. Vond ik heel leuk om te zien.