Ik was ook positief verrast! Denk eigenlijk juist wel dat ze het veel gaat dragen, het past bij haar stijl/smaak qua kleuren, maar past allemaal net wat beter en denk dat ze ook weer inspiratie heeft om dingen leuk te combineren.
Vond eigenlijk alle outfits haar mooi staan.
Aah ik vind Vera en Edith zo leuk samen! Op de outfit met de twee verschillende tinten roze na vind ik alles ook echt “Vera”.
Ik was ook niet over alle outfits even enthousiast, maar ik was wel positief verrast over een paar kledingstukken! Ik vond die outfit met het luipaardtopje en de beige broek heel mooi staan, hoop dat ze dat soort dingen vaker gaat dragen. En daarnaast vond ik de twee video’s ook erg gezellig om te kijken en verfrissend vergeleken met die eindeloze alieexpres shoplogs.
Sowieso heeft Vera meer inhoudelijke content dan veel andere vloggers/youtubers. Daarom blijf ik naar haar wel kijken en ben ik bij heel veel anderen afgehaakt.
Misschien doet ze over een tijdje wel zo’n review wat ze het meest aan heeft gehad. Lizzy Hadfield had dat laatst ook. Vond ik heel leuk om te zien.
Cynth misschien moet je de volgende keer gewoon geld bieden. Daar schijnen professionals heel goed op te reageren.
Ze zegt toch nergens dat ze niet wil betalen?
Normaal zet je het er wel bij als het vergoed wordt. En waarom alleen #durftevragen als je ook #betaaldeopdracht erbij kunt zetten.
Ik vind #durftevragen inderdaad ook impliceren dat ze de fotograaf niet zal betalen.
Een fotograaf vragen voor een betaalde opdracht vind ik niet echt ‘gedurfd’, dus ik zou niet weten waarom je daar #durtevragen bij zou zetten. Bij een vacature zet je dat toch ook niet?
Ik gebruikte #durftevragen ook altijd als ik een oproepje had, omdat er heel veel mensen zoeken op die hashtag…
Zou best kunnen dat ze niet wil betalen, maar ik zie die implicatie niet echt
Ik kijk nu die tweede video van Vera met Edith en ik vind die twee echt leuk duo zo. Ik vond vooral die outfit met die gele blazer en haar chloe boots leuk. En sowieso WEEKDAY
Oh echt? Zo zag ik het helemaal niet! Ik vond die hashtag klinken alsof ie bedoeld was voor “gedurfde, brutale” verzoekjes, in de trant van “nee heb je, ja kun je krijgen”. Maar ik heb ook geen twitter dus ik wist ook niet hoe die hashtag verder gebruikt werd haha
Dan snap ik wel beter waarom ze die hashtag gebruikt, maar alsnog zou ik er dan bij zetten dat het betaald is.
Ook het feit dat ze erbij zegt: ‘Simpel…’
Volgens mij vallen bloggers er altijd zelf over dat hun werk meer voorstelt dan het lijkt. Maar een fotograaf hoeft alleen ‘simpel’ wat foto’s te maken?
Als het gewoon ‘simpele foto’s van twee mensen met een glas wijn’ moeten worden, dan hoeft daar toch ook geen fotograaf voor opgetrommeld te worden? De eerste de beste voorbijganger kan dat ook en dat duurt nooit 20 minuten
Snap je dan niet dat wijn proeven een belangrijk evenement is dat zo vaak mogelijk moet worden vastgelegd?
Haha nee, vooral toen Twitter er pas net was, was dat gewoon de hashtag voor al je vragen, maar heb inderdaad wel het idee dat ie nu minder gebruikt wordt. En snap nu ook wel dat je het kunt interpreteren als ‘Nee heb je, ja kun je krijgen’ als je de oorsprong niet kent.
Ze kan toch ook even een zelfontspanner en statief gebruiken als het zo simpel is?
Kan iemand van hier zich opgeven en na afloop een dikke rekening sturen? #durftevragen
Maar even. Die outfit van Vera hieronder. Ze ziet er toch echt uit als een Engelse oma van 50 ( ja precies, een oma van 50).
Ik vond het haar eigenlijk heel mooi staan? Ze heeft echt een prachtig figuur erin en de kleuren passen bij haar smaak (of in ieder geval hoe ik die mee krijg via haar filmpjes en insta). En ik vind de broek leuk passen bij het drukkere shirtje zonder gewoon standaard jeans te zijn.
Ja op zich wel mee eens! Maar heb ook zoiets van, als je geen mega fashionista bent hoef je dat ook niet te worden. En vind ook fijn dat Edith heel erg uitdraagt dat je lekker moet dragen waar je jezelf ook vooral goed in voelt