Beutyblogtopic XL

Ik vond het wel leuk dat het wat anders dan anders was qua kleding. En eindelijk ook in de goede maat, waar Vera zelf toch echt de neiging heeft om te kleine kleding aan te trekken. En nee, dat is geen haat en ook niet zo bedoeld. Maar krijg regelmatig de kriebels van hoe strak sommige kleding zit bij haar.

2 likes

Grappig dat smaken zo verschillen! Dit is niet mijn smaak inderdaad, maar ik vind het haar wel erg mooi staan.

2 likes

Vond het een leuke video met best wat bruikbare tips. Ben het wel met de styliste eens dat nooit naar de maat, maar naar de pasvorm moet kijken.

1 like

Verschilt het aantal reclames wat je krijgt per persoon? Heeft het met instellingen te maken? (Domme vraag misschien)
Ik kreeg bij de video van Vera 4! reclames. Echt te erg. Goddank kon ik ze wel allemaal skippen

Dat kan de youtuber zelf instellen, hoe veel reclames is wel afhankelijk van lengte van de video. Dus ze kunnen kiezen reclame aan begin of eind of midden. Maar ook waar in het midden.

1 like

Ok ik ben geinfluenced: ben bij de primark en heb die jeans van Vera aan en die zit echt heerlijk! En 2 maten kleiner dan ik normaal heb, past al helemaal bij de video :joy:

6 likes

Is Cynthia haar eigen gezeur over #bijdebakker vergeten? Want “even” een artikeltje gratis tikken mag je toch echt niet verwachten van deze hardwerkende bloggers. Dan mag ze ook niet verwachten dat een fotograaf " ongeveer 20 minuten foto’s wil maken."

Sowieso kleine kans dat ze netjes de credits van de fotograaf gaat vermelden.

17 likes

Wat voor verhaal was dit ook alweer? Ben t ff kwijt

1 like

Ik denk dat je ergens ook wel compromissen moet sluiten. Zeker als je boven een stuk slanker bent dan onder (of omgekeerd) lijkt het mij heel moeilijk om een perfecte fit te vinden. En al je kleding laten innemen bij de kleermaker is ook niet echt haalbaar.

Google op #bijdebakker, dan vind je allemaal tweets erover!

1 like

Ik ben vergeten te tellen hoe vaak ze borstvoeding zegt, Marshall is wel echt een schatje. Maar wat een meuk, die kleding.

4 likes

Heb t ff opgezocht en nu weet ik het weer idd. In die tijd kwam er steeds meer negatief commentaar op spon/ads op blogs, omdat dat toen net opkwam allemaal. Hoe gek dat dat bij sommigen nu alleen nog maar is!

2 likes

Ik denk dat als je op een gegeven moment zolang ‘strijdt tegen de kilo’s’ dat je alles wel wil proberen

Hahah echt hè, en ook eindeloos over dat je er geen bh onder kan dus dat je dan zonder moet of met een plakbh. Op het eind riep ik ‘jahaaa nu weten we het wel’ tegen m’n scherm

Had iemand anders ook het idee in de video van Nikkie en Drew dat die foundation veel te donker was voor haar?? Ik kon echt niet stoppen met er naar de kijken

2 likes

Ik snap de logica van de foefs echt niet om hun koffer beneden in de woonkamer te leggen en dan 100 keer op en neer lopen met spullen om de koffer in te pakken. Is toch veel handiger om die boven in te pakken?

6 likes

Hun logica is überhaupt enigzins afwijkend als je het mij vraagt🙄

20 likes

Of gewoon ver te zoeken

1 like

Denk dat ze gewoon onvoorzichtig met taal omgaat en niet doorheeft wat ze eigenlijk zegt.

7 likes

Ik neem aan dat ze gewoon een algemeen boekje hebben gekregen van gelovigen die ze uitdelen tijdens pride. Niks persoonlijks naar Mas.

5 likes