Beutyblogtopic XL

Verschilt het aantal reclames wat je krijgt per persoon? Heeft het met instellingen te maken? (Domme vraag misschien)
Ik kreeg bij de video van Vera 4! reclames. Echt te erg. Goddank kon ik ze wel allemaal skippen

Dat kan de youtuber zelf instellen, hoe veel reclames is wel afhankelijk van lengte van de video. Dus ze kunnen kiezen reclame aan begin of eind of midden. Maar ook waar in het midden.

1 like

Ok ik ben geinfluenced: ben bij de primark en heb die jeans van Vera aan en die zit echt heerlijk! En 2 maten kleiner dan ik normaal heb, past al helemaal bij de video :joy:

6 likes

Is Cynthia haar eigen gezeur over #bijdebakker vergeten? Want “even” een artikeltje gratis tikken mag je toch echt niet verwachten van deze hardwerkende bloggers. Dan mag ze ook niet verwachten dat een fotograaf " ongeveer 20 minuten foto’s wil maken."

Sowieso kleine kans dat ze netjes de credits van de fotograaf gaat vermelden.

17 likes

Wat voor verhaal was dit ook alweer? Ben t ff kwijt

1 like

Ik denk dat je ergens ook wel compromissen moet sluiten. Zeker als je boven een stuk slanker bent dan onder (of omgekeerd) lijkt het mij heel moeilijk om een perfecte fit te vinden. En al je kleding laten innemen bij de kleermaker is ook niet echt haalbaar.

Google op #bijdebakker, dan vind je allemaal tweets erover!

2 likes

Ik ben vergeten te tellen hoe vaak ze borstvoeding zegt, Marshall is wel echt een schatje. Maar wat een meuk, die kleding.

4 likes

Heb t ff opgezocht en nu weet ik het weer idd. In die tijd kwam er steeds meer negatief commentaar op spon/ads op blogs, omdat dat toen net opkwam allemaal. Hoe gek dat dat bij sommigen nu alleen nog maar is!

2 likes

Ik denk dat als je op een gegeven moment zolang ‘strijdt tegen de kilo’s’ dat je alles wel wil proberen

Had iemand anders ook het idee in de video van Nikkie en Drew dat die foundation veel te donker was voor haar?? Ik kon echt niet stoppen met er naar de kijken

2 likes

Ik snap de logica van de foefs echt niet om hun koffer beneden in de woonkamer te leggen en dan 100 keer op en neer lopen met spullen om de koffer in te pakken. Is toch veel handiger om die boven in te pakken?

6 likes

Hun logica is überhaupt enigzins afwijkend als je het mij vraagt🙄

20 likes

Of gewoon ver te zoeken

1 like

Denk dat ze gewoon onvoorzichtig met taal omgaat en niet doorheeft wat ze eigenlijk zegt.

7 likes

Ik neem aan dat ze gewoon een algemeen boekje hebben gekregen van gelovigen die ze uitdelen tijdens pride. Niks persoonlijks naar Mas.

5 likes

Huh, nee, ze bedoelt toch gewoon dat het aan de ene kant heel liefdevol en happy is, en dat er aan de andere kant boekjes uitgedeeld worden door extreme christenen die zeggen dat ze ‘zondaars’ (de letterlijke vertaling van sinners…) zijn omdat andere relaties dan man-vrouw een zonde zijn?

Alleen dat only in murca slaat nergens op, dat gebeurt hier in nl dus ook, worden ook flyers uitgedeeld enzo (de campagne ‘gezin in gevaar’, anyone?)

14 likes

Oke, het staat er misschien niet superduidelijk omschreven, maar zeker gezien de ophef hier kan ik dat er wel duidelijk uithalen eigenlijk.

1 like

Mijn reactie was op de post van HvO die onder de foto het deel “dat we sinners zijn” herhaalt. Ik denk dat Mascha indd bedoelt wat jij schrijft, maar dat als je wat er onder de foto staat “dat we sinners zijn” inderdaad kan interpreteren zoals HvO dat doet. Waarop ik zeg dat ik denk dat ze gewoon haar woorden niet goed uitkiest maar niet bedoelt dat ze bi is.

Massa heeft toch een keer een video gemaakt dat ze ‘valt op de persoon’ en dus niet persé hetero is?

2 likes