Oh ja,ik reageerde eigenlijk op beide, ik vond het op zich vrij duidelijk, er staat letterlijk dat ze een boekje kreeg waarin staat dat ze sinners zijn. Had duidelijker gekund, maar ik weet ook niet meteen welke bewoording ze dan had moeten kiezen 
Ik zou persoonlijk zo’n soort boekje ook niet ‘cute’ noemen
Oooh, haha volgens mij bedoelen we uiteindelijk precies hetzelfde, behalve dat ik de ‘we’ totaal niet zo had opgevat 
Mascha heeft wel echt mooie benen zeg! Wat een vrolijke foto!
Die kleding van Gregor
. Of is dit fesjon?
dit is de beschrijving van onder de vlog van Martine van vandaag:
Hoi! Superleuk dat je een video van ons kijkt. Wij zijn Willemijn & Martine van het Youtube kanaal Wil & Tien. Hier maken we video’s over alles wat wij vinden dat jij moet weten over relaxed moederschap en positief leven.
Wij zijn twee beste vriendinnen en moeders uit Groningen. Misschien ken je ons nog wel van onze oude YouTube kanalen LiveLifeGorgeous, Kletskerk&vanVlochem en 2WMN.
Betekent dit nou dat ze serieus hun youtubekanaal Wil & Tien gaan noemen? ehhhh…
Als dat zo is ben ik ook benieuwd of ze 2WMN (de blog) ook wilentien.nl gaan noemen. Want het Youtube kanaal hoort toch ook bij hun blog lijkt mij? Of misschien willen ze dat gescheiden gaan doen.
ik vind het echt super mutserig klinken dus hoop het niet hahaha
Haha ik hoop het niet
Het klinkt idd wel oubollig maar aan de andere kant past dat wel weer bij de ‘sfeer’ van hun kanaal.
Tien en Wil was vast geen optie
Maar waaaarom? Hoe lang geleden hebben ze nou LLG opgedoekt voor 2WN?
Ik denk dat dit een idee van Annic is om alle mogelijke concurrentie uit te schakelen.
In 2014! #stalker
Gregor heeft een ongelofelijk goede smaak in kleding. Hij weet dat alleen goed verborgen te houden.
Wooo is dat alweer 4 jaar geleden?!
Hahahhaha ja en ze heeft al 15 jaar ofzo dezelfde vriend
Ik vond 2WMN als naam altijd wel goed bedacht eigenlijk
‘Only in Murrica’
Dat zou nog eens fijn zijn.
Omg, zo zonde! Ik waardeer hun echtheid maar dit slaat wel een beetje door
Ja, en een stuk moderner dan Wil & Tien. Klinkt een beetje als een rubriek in de Libelle over breipatronen of zo 
Hoi! Superleuk dat je een video van ons kijkt. Wij zijn Willemijn & Martine van het Youtube kanaal Wil & Tien. Hier maken we video’s over alles wat wij vinden dat jij moet weten over relaxed moederschap en positief leven.