Beutyblogtopic XL

Huh, nee, ze bedoelt toch gewoon dat het aan de ene kant heel liefdevol en happy is, en dat er aan de andere kant boekjes uitgedeeld worden door extreme christenen die zeggen dat ze ‘zondaars’ (de letterlijke vertaling van sinners…) zijn omdat andere relaties dan man-vrouw een zonde zijn?

Alleen dat only in murca slaat nergens op, dat gebeurt hier in nl dus ook, worden ook flyers uitgedeeld enzo (de campagne ‘gezin in gevaar’, anyone?)

14 likes

Oke, het staat er misschien niet superduidelijk omschreven, maar zeker gezien de ophef hier kan ik dat er wel duidelijk uithalen eigenlijk.

1 like

Mijn reactie was op de post van HvO die onder de foto het deel “dat we sinners zijn” herhaalt. Ik denk dat Mascha indd bedoelt wat jij schrijft, maar dat als je wat er onder de foto staat “dat we sinners zijn” inderdaad kan interpreteren zoals HvO dat doet. Waarop ik zeg dat ik denk dat ze gewoon haar woorden niet goed uitkiest maar niet bedoelt dat ze bi is.

Massa heeft toch een keer een video gemaakt dat ze ‘valt op de persoon’ en dus niet persé hetero is?

2 likes

Oh ja,ik reageerde eigenlijk op beide, ik vond het op zich vrij duidelijk, er staat letterlijk dat ze een boekje kreeg waarin staat dat ze sinners zijn. Had duidelijker gekund, maar ik weet ook niet meteen welke bewoording ze dan had moeten kiezen :sweat_smile:

Ik zou persoonlijk zo’n soort boekje ook niet ‘cute’ noemen

23 likes

Oooh, haha volgens mij bedoelen we uiteindelijk precies hetzelfde, behalve dat ik de ‘we’ totaal niet zo had opgevat :sweat_smile:

1 like

Mascha heeft wel echt mooie benen zeg! Wat een vrolijke foto!

1 like

Haha nee inderdaad, ook echt ‘cute in elkaar gefröbeld’ alsof het hele lieve omaatjes zijn die dan die boekjes in elkaar knutselen. Ehh eerder haatzaaiers die even in 2018 moeten gaan leven.

8 likes

Die kleding van Gregor :face_vomiting:. Of is dit fesjon?

1 like

dit is de beschrijving van onder de vlog van Martine van vandaag:

:heart: Hoi! Superleuk dat je een video van ons kijkt. Wij zijn Willemijn & Martine van het Youtube kanaal Wil & Tien. Hier maken we video’s over alles wat wij vinden dat jij moet weten over relaxed moederschap en positief leven.
Wij zijn twee beste vriendinnen en moeders uit Groningen. Misschien ken je ons nog wel van onze oude YouTube kanalen LiveLifeGorgeous, Kletskerk&vanVlochem en 2WMN.

Betekent dit nou dat ze serieus hun youtubekanaal Wil & Tien gaan noemen? ehhhh…

14 likes

Als dat zo is ben ik ook benieuwd of ze 2WMN (de blog) ook wilentien.nl gaan noemen. Want het Youtube kanaal hoort toch ook bij hun blog lijkt mij? Of misschien willen ze dat gescheiden gaan doen.

3 likes

ik vind het echt super mutserig klinken dus hoop het niet hahaha

11 likes

Haha ik hoop het niet

Het klinkt idd wel oubollig maar aan de andere kant past dat wel weer bij de ‘sfeer’ van hun kanaal.

3 likes

Tien en Wil was vast geen optie

37 likes

Maar waaaarom? Hoe lang geleden hebben ze nou LLG opgedoekt voor 2WN?
Ik denk dat dit een idee van Annic is om alle mogelijke concurrentie uit te schakelen.

11 likes

In 2014! #stalker

1 like

Gregor heeft een ongelofelijk goede smaak in kleding. Hij weet dat alleen goed verborgen te houden.

29 likes

Wooo is dat alweer 4 jaar geleden?!

2 likes