Beutyblogtopic XL

Hahahhaha ja en ze heeft al 15 jaar ofzo dezelfde vriend

3 likes

Ik vond 2WMN als naam altijd wel goed bedacht eigenlijk

21 likes

‘Only in Murrica’

Dat zou nog eens fijn zijn.

11 likes

Omg, zo zonde! Ik waardeer hun echtheid maar dit slaat wel een beetje door

Ja, en een stuk moderner dan Wil & Tien. Klinkt een beetje als een rubriek in de Libelle over breipatronen of zo :o_o:

13 likes

Ik vind het echt zoooo gruwelijk irritant dat Annic de coach is van Willemijn & Martine. :mad:
Martine lijkt me sowieso al beïnvloedbaar voor van die dingen, dus ik hoop dat Willemijn er toch nog nuchter bij nadenkt en dat ze niet elk onnozel businessvoorstel van Annic meteen gaan uitvoeren.

11 likes

Ja, ik ook. Ik vind wil & tien zó ontzettend lelijk. Dan vind ik willemijn & martine iets beter, maar nog steeds niet mooi.

3 likes

Waarom zijn de voorstellen van Annic onnozel? Volgens mij is ze best succesvol…

Huh ja ik vind Wil&Tien ook klinken alsof mijn moeder met een vriendin een youtube-kanaal is opgestart

21 likes

Dat zou ik kijken.
Een YouTube mama lijkt me best wel een goed idee, die dan gewoon uitlegt hoe je het beste iets kan schoonmaken of dat soort tips geeft. Maar dan niet zo’n hip #lifehack kanaal, maar gewoon een moeke met sandalen. Poetsen met Petra, Koffie met Karin, Mutserige Mieke… iemand nog een leuke moeder om in dit concept te verwerken?

13 likes

Haha ja best goed idee. Maar dan wel zo uitgewerkt inderdaad, maar niet op deze manier

Naja, naar mijn mening is haar “succesvolle ondernemersimago” eerder iets wat ze zichzelf heeft aangemeten.
En als coach vertelt ze iedereen waarschijnlijk dat ze niet het beste uit zichzelf halen, er nu echt voor moeten gaan, “fake it till you make it”, en andere open deuren. En ondertussen is het grote businessidee gewoon het leven van hun kinderen vastleggen en uitmelken en zoveel mogelijk spon binnenhalen.

8 likes

Ja same! Vond het zo leuk bedacht, women en letters uit hun namen. Kan me haast niet voorstellen dat ook maar íemand aanmoedigt dit aan te passen naar Wil en Tien. Echt slimme / leuke naam hebben ze nu.

4 likes

Met alles wat Mas doet is ze zo bewust van de camera, zelfs dit… hahahaha

11 likes

Nee! Je moet er gewoon voor gaan! Want hoe wil jij ooit een succesvolle ondernemer worden als je voor een baas werkt (quelle horreur) en geen risico’s neemt?!* Je moet de sprong durven wagen!

*makkelijk praten dus als je ouders je vaste lasten betalen. Ik vind dat dat niet iets is om je voor te schamen (zoals sommigen wel vinden) maar je bent dan wel de laatste om advies te geven over iets vanaf de grond opbouwen.

5 likes

Dit snap ik niet helemaal? Waarom zouden ze daarmee concurrentie uitschakelen?

2 likes

Uhhh wat doet ze hier? :scream:

2 likes

Hahaha nee annic haar concurrentie uitschakelen door te doen alsof ze goede tips geeft maar eigenlijk is er sprake van sabbotage

Net als met mean girls en de dieetrepen

18 likes

Dat inderdaad, en love de mean girls verwijzing

1 like

300 keer bekeken… and counting.
l.o.l. dat je dat kunt zien!