Beutyblogtopic XL

Fulltime baan?!
Studeer?!
Sport?!

QUE?!

90 likes

hahahaha studeer. en baan. hahahahaha

9 likes

Wat studeert zij dan??

4 likes

Bedoelt ze daarmee die wijncursus???

30 likes

Wijnologie denk ik

13 likes

Wat doet ze aan sport dan? Eens in de 2 maanden een keer wielrennen?
En wijncursus studeren? Laat me niet lachen.
En ze was toch overgegaan op parttime werken?

1 like

Oh neeee heb altijd zo’n medelijden met mensen die zichzelf zoiets wijsmaken :sleepy:

10 likes

Kan ik bij deze met terugwerkende kracht nog even stufi voor mijn zwemlessen aanvragen?

65 likes

Nee want toen was je nog geen 18!!

3 likes

Heb ik wel gedaan, maar ik moest vet veel terugbetalen want ik deed te lang over m’n A. :frowning:

23 likes

Dat was je niet overkomen als je het werkboek voor een structuurjunkie in spé had gekocht!

25 likes

Ik was toen nog te druk bezig met het finetunen van mijn schrijfletters en het achterhalen van het geheim van Sinterklaas. Ik heb dat hele boek over het hoofd gezien…

8 likes

Mijn God. Ik hoop dat zij ook ooit een baan krijgt waarbij ze om kwart voor 7 uit huis moet, 1.15 uur moet rijden, 8 uur stresswerk, weer 1.15 uur rijden, en dan uitgeput op de bank valt. 5 dagen per week. Kijken hoe ze dan piept.
Met haar “fulltime job” waarbij ze tijdens het ontbijt nog even lekker rustig kan lezen. Ik ben al blij als ik een minuutje journaal zie.

‘Ik ben ook goed in zo werken dat ik tijd overhou voor de dingen die ik belangrijk vind’. Die ga ik morgen ook even introduceren bij mn baas. Kijken of ik minder mag werken en toch 40 uit betaald krijg.

43 likes

Planning & Productiviteit, aan de Universiteit voor Planning & Productiviteit.

74 likes

Hahaha hier moet ik heel hard om lachen

Dit geeft wel weer aan dat haar referentiekader heel anders is dan de onze. Ze voelt totaal niet aan hoe frustrerend en ergelijk dit soort uitspraken zijn, omdat ze gewoon niet weet hoe het is om “ons” leven te leiden.

4 likes

Ik vind het knap dat ze toch nog aan het werk is en hier haar geld mee verdient. Lijkt me ook wel een chill leven af en toe. Ook bij de foefjes.

Vergeet Tiramisulogie niet!

6 likes

En ik kan mijn tong draaien. Ben ik nu speciaal.

5 likes

Het ging verkeerd bij het vak mascarponologie

6 likes