Nee er kwam een storm tussendoor
Of ze telt wandelen ook mee als sport
Ja precies… ik ben gelukkig maar van 7.30 tot 20.00 van huis op een dag en slaap van 23.00 tot 6.30. In vier uurtjes kan ik makkelijk eten, douchen, studeren, sporten, huishouden, sociale dingen doen en nog wat ontspannen.
Edit: wat een zure post van me haha. Ik moet eigenlijk niet klagen. Cynthia heeft het gewoon heel goed gedaan. Als zij haar dagen kan vullen met wandelen, buiten de deur lunchen met opdrachtgevers en mediabureaus, lezen over wijn en wijn drinken, kaasjes eten en spelletjes doen met haar vriend en ze heeft genoeg inkomen en haalt hier voldoening uit kan ik dat alleen maar bewonderen. Ben er niet jaloers op eigenlijk.
Woow ik zat echt te kijken en dacht, huh het zijn er toch twee? Waar is de derde? Haha toen zag ik de witte incognito doggie pas
@Krabsalade doe jij ook aan nevenactiviteiten zoals de zon op je gezicht voelen?
Ik zit nu peentjes te zweten voor mijn paper over ikeamatrassen.
Al dat “geplan” vind ik ook maar zinloos. Daar heb je misschien wat aan als je meer je eigen tijd moet indelen ofzo maar de enige vrije keuzes die ik kan plannen zijn dingen als: boodschappen doen, koken, sporten, eten, douchen. Dat maakt nou net allemaal geen zak uit en het is gewoon handiger om vóór het eten te koken etc. Daar ontkom je niet aan en helpt een planner ook niet bij.
Ik ga stuk om al jullie studies, opleidingen en cursussen
Maar eigenlijk heb ik een beetje medelijden dat zij zo ver van de werkelijkheid af staat, en ik snap niet dat niemand in haar omgeving haar terugfluit.
Willem zal toch wel een studie gedaan hebben, zal die dan niet zeggen ‘eh Lip, die cursus van jou is een leuke hobby maar het is niet hetzelfde?’
Als Willem dat zou zeggen, moet hij minstens een week op de bank slapen, gok ik.
Haha, ik zag hem maar na jouw reactie te lezen! Heerlijk.
Maar Lip staat wel erg ver van de werkelijkheid als ze dit soort dingen post. Heel fijn dat ze haar leven zo heeft kunnen inrichten, maar een hobby een studie noemen en haar ‘fulltime’ job vergelijken met een normale 9-to-5 baan wekt toch gewoon frustratie op.
O god ik gier het uit om al die opmerkingen over Lip hier. Beste moment van de dag
Haha goed in zó werken dat ze tijd overhoud voor de belangrijke dingen. Right.
Haar werk houdt naar eigen zeggen toch juist in, alleen maar dingen te doen die ze leuk/belangrijk voor zichzelf vind? Dan is t makkelijk ja… -.-‘
Bijvoorbeeld haar ‘studie’, daar bedoeld ze waarschijnlijk die wijncursus mee toch? Nou die exploiteert ze toch onwijs voor dr blog en dus werk? Snap echt niet dat zij niet inziet dat dat totaal iets anders is dan naast je 9 to 5 kantoor baan nog een master afronden. Pff.
Oké sorry blijkbaar zit het me hoog, maar kan het gewoon niet handelen hoe vaak die bloggers en youtubers het zichzelf zoooo moeilijk maken door zichzelf constant zo tegen te spreken en van die stomme domme dingen de wereld in slingeren.
Geen krav maga? Hoef je maar 1 lesje van te nemen hoor
@Krabsalade of wielrennen, past er ook helemaal bij!
En om 6u opstaan om yoga te doen kan ook in dommige fases
Juist met haar baan kan je makkelijk weer de schoolbanken in duiken.
https://www.nationaleberoepengids.nl/Blogger/opleidingen
https://www.nationaleberoepengids.nl/Beautyblogger/wijncursus
Nee ze had nog een her voor Geitenkeeswetenschappen
Hier moest ik al hardop om lachen…
…maar hier viel ik echt van de bank af
Ooo sorry! Als je wilt dat ik het weg haal moet je het zeggen. Was niet mijn bedoeling iemand hier te exposen haha
Jongens Jiami gaat een roddelvideo opnemen dus we kunnen eindelijk vragen of ze dr lippen heeft opgespoten!!
Bron: instastories
Ik vond jullie allemaal grappig maar Lip wint met haar zó werken dat ze tijd overhoudt… etc.
HAHAHA
Wij missen die gave. Stom werkplebs… eigen schuld dat ik geen 80 boeken per week kan lezen.
Zo met jou eens, zit mij ook hoog denk ik … Super ergernis hier.